IUI deel 3

Crien en Syll, leuk te horen dat het allemaal zo goed gaat!!!

Hopelijk mogen we jullie gauw volgen!

Claudia, wat zielig!! :cry: En wat een idioot zeg :twisted: Kan me zo goed voorstellen hoe kwaad en verdrietig je bent!! :x

En dan ook weer ongi geworden…gatver de gatver!

Veel sterkte de komend tijd en suc6 weer met de volgende poging!

:-* Rennic

succes meiden!!! hou jullie taai :-*

Heey meiden…

Ook ik zit weer in de ww.!

Maandag 20juni de 6e iui gehad.

en ook de laatste…

Als het nu niet lukt dan moet ik eind augustus op gesprek komen ivm ivf.!

En het zaad was super dit keer.!

36miljoen voor de bewerking en 27miljoen na de bewerking.!

op 4juli moet ik niet ongi worden.

Wat zou het toch een mooi kadootje zijn.!

Mijn oudste zoon is dan jarig.!

Ik hou jullie zeker op de hoogte.!

En voor de andere meiden …

Heel veel s6.!!!

Groetjes beertje

ik :thumbup: :thumbup: voor je beertje !

succes !

Oe… spannend Beertje. Het is zo 4 juli hoor, maar wachten duurt altijd zo lang. :roll: :roll:

Ik moet ook nog even geduld hebben, waarschijnlijk dit weekend voor de 2e poging IUI en dan duurt het nog ongeveer twee weken. :?

Merk al wel veel verschil in denkwijze vergeleken met de eerste keer. Toen zat ik echt op de klok te letten wanneer ik weer moest spuiten of slikken. :wall:

Nu vergeet ik het (bijna) iedere avond. Is misschien op zich wel een goed teken dat je er geestelijk niet zo gespannen meer mee bezig bent. :slight_smile: :slight_smile:

Ik leef weer zeer met iedereen mee, en ook een beetje met mezelf!

Dikke kus :-* Daniëlle

Hoi meide,

Weer lang geleden.

We hebben hier met een ziek konijn gezeten (zie Foto).

Nu kan ik melde dat ons Skippy (konijn) is overleden, gisteravond nog met spoed naar de dierenarts en toen we thuis kwamen is ze na een uur overleden :cry: :cry:

Gisteren was het ook precies twee weken geleden dat ons Mousie (poes) was overreden en nu is Skippy bahhhhhh ik heb geen tranen meer over want mij vocht is op lijkt wel.

Maar we voelen ons zo leeg.

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de inseminatie.

Ik heb vorige keer verteld dat het zaad van hubbie zo slecht was en als het nu weer zou zijn we door zouden gaan voor IVF.

Maar ik heb goed nieuws zijn zaad is nog nooit zo goed geweest 3 miljoen :pray:

Dus je begrijpt wel dat dat weer heel spannend en opluchtings is voor ons.

Ik moest afgelopen maandag voor een fm en ik had drie blaasjes/ eitjes 1 van 16mm en 2 van 11 en ik moest dinsdag weer terug komen kijken ofdat die 2 niet gegroeit waren.

Maar gelukkig dinsdag was die 1 bijna 18mm en die andere 2 12mm

En kon ik gelukkig gewoon worden geinsemineerd.

Hoop dat het nu aanslaat drie keer is scheepsrecht zeggen ze.

En anders kunnen we pas weer na 22 aug ivm vakantie in het micro lab.

Hebben jullie dat ook vakantie stop in het ziekenhuis.

Ik hoop dat jullie je duimen blauw willen draaien voor mij en dat ik over twee weken goed nieuws heb voor dat ik de vierdaagse gaat lopen van nijmegen.

Want dat ga ik denk ik niet lopen, wat denken jullie trouwens???

De gyn zegt dat het geen kwaad kan als ik zwanger zou zijn maar mijn gevoel zegt iets anders dan denk ik.

Het is weer een lang verhaal geworden en sorry als misschien niet alles even duidelijk is.

Ben een beetje van de kaart.

Liefs Claudia

Nou Claudia mijn duimpjes draaien hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat vervelend van je konijn trouwens zeg :thumbdown:

Liefs Urs :-*

@Claudia: Nou, hier ook, hoor! Go, dikkopies, go! May the best one win :clap:

P.S. Sorry, van je konijn Skippie. Je krijgt het wel te verduren… :cry:

sterkte met het verlies van je konijn.

en heel, heel veel succes !!!

Lief van jullie dankjewel :-*

Hoi Meiden,

hoe is het hier???Wie zijn er nu eigenlijk bezig of in de ww???iig heel veel sterkte allemaal!!!

En heel veel succes natuurlijk!!!

Urs :-*

Hoi meide

Lang gelden dat ik ben geweest, dus ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen als ik niet iedereen apart een berichtje geef. Ik zal het weer wat beter bijhouden maar het was in eens zo rustig, en ik zat in een dipje dus had even wat afstand genomen.

inmiddels gaat het met mij weer wat beter. Ik heb een nieuwe gyn en die heeft tenminste vestand van zake en die is veel liever :smiley: en die neemt ook de tijd voor je. Ik ben nu eindelijk overgestapt op hormoon injecties (menopur) en het prikken gaat goed hoef nog maar 2 dgn. vrijdag moet ik bij de gyn zijn voor een echo. Wel tegenstrijdig want ik ga samen met een vriendin die nu is uitgerekend. zij had namelijk de afspraak toevallig net na mij. Ik ben erg benieuw of mijn eitjes nou wel willen rijpen. Duimen jullie voor me.

ik hoop snel weer op de hoogte te zijn met hoe het allemaal met jullie gaat. Nou veel sterkte allemaal en hopelijk is er snel iemand zwanger.

liefs simbi

Hallo meiden,

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik ben ook net met IUI begonnen. Ik lees zo af en toe met jullie mee.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bamse en ben 28 jaar. We zijn sinds september 2003 aan het proberen om kinderen te krijgen, maar dat is tot nu toe helaas nog niet gelukt. Na een hoop onderzoeken en bij mij o.a. een kijkoperatie bleek dat de zaadkwaliteit van mijn hubbie niet zo goed was. We hebben net onze 1e IUI behandeling achter de rug.

Nu zit me iets dwars. Op 24 juni heb ik de inseminatie gehad, maar een week later (afgelopen zaterdag) op cyclusdag 25, ben ik al ongesteld geworden. Dit kwam voor mij als een enorme verrassing! Terwijl er gezegd werd dat je dat pas na twee weken kon worden! Mijn normale cyclus is op zijn kortst 28 dagen geweest maar is meestal tussen de 30 en 35 dagen.

Ik heb meteen met de assistente van de gyno gebeld en zij zei dat het misschien wat vroegtijdig bloedverlies kon zijn en dat ik maar nog een week moest wachten. En anders was het gewoon niet gelukt. Maar ik was echt een paar dagen flink ongesteld, dit was niet zomaar even wat tussendoor. Ook had ik een aantal dagen na de inseminatie wat steken in mijn rechtereierstok. Dit deed ook zeer bij het vrijen.

Hebben jullie dit ook gehad na de behandelingen? Ik ga er gewoon vanuit dat deze keer mislukt is, maar wil wel graag weten of het wel vaker gebeurd dat je zo snel ongesteld kan worden. Vind het gewoon wel erg snel. Ik heb voor de inseminatie Gonal-F gebruikt, 75 IE.

groetjes

Bamse

Hoi meide,

Nou wij zitten flink te :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: ofdat drie keer ook echt scheepsrecht is :dance:

Ik zit nu op wwdag 7 dus hopelijk kan ik jullie gaan verlossen voor het duimendraaien voor mij :stuck_out_tongue:

Simbi ik ben heel blij voor je dat je nou een gyn heb die wel aandacht voor je hebt en hopelijk je snel kan helpen met jou wens

En laat je het ons even weten hoe het vrijdag is gegaan met je eitjes???

En dat je ff in een dipje heb gezeten kan ik mij goed voor stellen hoor, moet je ook gewoon ff toelaten dan.

Als je maar niet vergeet dat de zon daarna weer heeeeeeel goed moet schijnen :wink:

Bamse ik had het bij mijn eerste IUI poging ook dat ik vroeger ongie werd als de bedoeling was zeg maar en bij de tweede was ik zelfs overtijd 3 dg.

Mijn gyn vertelde dat dat vaker voorkomt die hormonen doen toch wel wat met je lichaam hoor.

Maar als je twijfeld moet je gewoon de gyn bellen daar zijn ze voor.

Ik wens je veel succes en ik :thumbup: :thumbup: ook voor jou.

Liefs Claudia

Hoi meiden

Hoi Bamsi welkom hier hopelijk gaat het voor jou ook lukken. Ik hoop in iedergeval dat de volgende beter gaat.

Claudi thanks voor je lieve berichtje ik ben ook voor je aan het duimen dat 3 keer scheepsrecht is.

Ik ben zelf net naar de gyn geweest samen met mijn vriendin en mijn eitjes waren voor het eerst wat gegroeid eentje van 1,2 cm en een van 11,5 het is nog klein maar ik zit ook pas op dag 10 en voor het eerst was mijn slijmvlies ook mooi dik dat was met de chlomide ook nooit. nou moest ik wel door gaan met prikken maar waar haal je zo snel dat spul vandaan geen apotheek heeft dat op voorraad. dus uiteidenlijk bij de 24 uur apotheek uitgekomen en die hebben het vanaaf na 8 uur voor me.

Nou moet ik maandag weer terug komen alleen is mijn eigen arts er dan nog niet toen wilde ze mij mijn oude doen en toen zei ik ook dat niet. en ik kan op dinsdag ook niet want dan heb ik een minder leuke dag omdat mijn man zijn tante is overleden en dan wordt ze begraven en dat is niet om de hoek dat is nijmegen (daar woont het grootste gedeelte van zijn fam.) en daar wil ik ook wel heel graag bij zijn. maar er was nog een andere arts. Het is wel een heftig weekje. met de spanningen rond om dit. de tante van mijn man. noud en ik hadden ook allebei een teken beet opgelopen waarbij noud waarschijnlijk is besmet met de ziekte van lyme. Gelukig is het bij mij niet het geval. en ik zit ook in de nachtdienst dus het loopt allemaal lekker door elkaar heen vreugde en verdriet. ben nu ook dood moe en weet niet hoe ik de komende 2 nachten door ga komen. maar dat komt wel goed. als de begravenis van de week over is denk ik dat ik mijn man lekker even mee uitneem dat hebben we dan wel even verdient.

nou lang verhaal maar in iedergeval succes allemaal

liefs simbi

Hoi Hoi,

Hoe gaat die hier???rustig :think: zie ik hihihihi

Nou ik zit vandaag op ww dag 14…ik heb last van mij borsten ben afentoe dizzy en ik voel nog geen ongie komen.

Maar ik durf bijna ook niet te gaan hopen dat het RAAK is.

Ik zeg maar tegen mijzelf …dass de warmte :eh:

Bang dat ik daarlijk weer teleur wordt gesteld.

Dus we wachten gewoon nog ff af en zodra ik meer weet laat ik het hier gelijk weten.

Ik wil het eigelijk ook liever weten voor dinsdag…dan begint de 4 daagse van Nijmegen en daar doe ik aan mee…mits ik zwanger bent natuurlijk.

Dussss geduld :wall:

Simbi Hoe gaat het??? Hoe is het met die teken beet afgelopen van je hubbie hopelijk is die toch niet besmet :pray:

en gecondoleerd met de tante van jou hubbie.

Ik ben benieuwd hoe het is gelopen bij die invallende gyn en met je eitjes natuurlijk

Bamse hoe gaat het met jou??

Meide ik duim voor jullie en tot snel

Liefs Claudia

hoi meiden

nou claudia ik duim voor je datj e de 4 daagse niet gaat lopen. Veel s6

hier is het echt een rot week geweest met een fijn eind.

Maandag moest ik naar de gyn voor een echo en het was mis ze waren niet verder gegroeid en er waren er te veel van een iets grotere maat. dat was zoiezo te veel en dus begon de arts erover dat iui niks voor ons was en dat als we dat wilde we door naar ivf moesten. ik heb toen vanaf het moment dat ik weer in de auto zat (12.30) tot het moment dat we van den haag in nijmegen aankwamen (16.15 nonstop gehuild.) al 1 1/5 jaar bezig en elke keer stopt het al voor we mochten beginnen. gewoon nog nooit een kans gehad. Mijn man was wel super lief voor me. Maar die dag stont ook in het teken van onze tante en daarom moesten we naar nijmegen want erwas nog een mogelijkheid om afscheid te nemen. En de volgende dag werdt ze begraven. Het waren 2 super mooie dagen. Ik heb nog nooit zo een mooi afscheid meegemaakt. maar het was ook een hele bijzondere vrouw. Ik heb samen met 2 van mijn schoonzussen ook nog gezongen op haar begravenis en dat was heel fijn om voor haar te doen.

Maar in ieder geval om het iui verhaal te vervolgen ik moest woensdag nog een keer langs komen om te kijken en dan zouden we kijken hoe nu verder. De gyn begon weer tegen mijn man over ivf. En toen ging die kijken. En hij keek bij de ene eierstok en hij zei hier is niks te zien en toen ging die naar de ander en ook toen zei die en daar is niks te zien. tot we alledrie stil vielen en we er toch echt allemaal een hele grootte bij zagen zitten. zelf de gyn was helemaal verbaast dat dat als nog was gebeurd. hij was bijna 17 mm. groot. en nou hebben we vrijdag de ins. Dit hadden we niet meer verwacht. Ik mijn man en mijn schoonzusje later ook zeiden ook allemaal tegen elkaar: “tante ria!”. :smiley:

nou dat wilde ik jullie wel even vertellen want het was wel super bijzonder.

iedereen heel veel sterkte ik duim voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Veel liefs Simbi

Hoi Hoi,

Simbi ik krijg er gewoon kippevel van johhhhhhhh toppie

Dat je vandaag je inseminatie heb ik duim zo voor je echt waar hoop het zo :pray: :thumbup:

En dat van Tante Ria kan ik me heel goed in denken dat je daar gelijk aan moets denken.

Ik ben benieuwd hoe het het gaat en laat het wel ff weten hoe je het ervaren heb ??

Ik ga maandag naar Nijmegen dus ik kan van het weekend zeker nog ff op het forum.

Veel succes meide

Liefs Claudia

heeeeeeeeeeeel veel succes !!!

ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:

HOi Hoi,

Nou ik ben gisteravond ongi geworden :wall: :wall: :evil: baal als een stekker en we houden nu ff twee mnd rust.

in sept gaan we weer verder t/m 22 aug is het microlab gesloten bij ons in het ziekenhuis en 31 aug gaan wij op vakantie en daarom zeggen wij pas na de vakantie gaan we weer verder dus in sept.

Ik ga naar bedje toe want moet morge vroeg op.

Hoop dat de rest beter nieuws heb als ik eind van de week weer thuis ben.

Hedwich dankjewel en ik ga zeker mijn best doen om de finish te halen.

Liefs Claudia