IUI-Deel 10

En hopelijk hou je het nog lang vol! :thumbup: Lijkt me best wel moeilijk in ieder geval…



Ander onderwerp! :slight_smile:



Vandaag weer bij het ZKH geweest, ei was nog te klein, dus zaterdag terug voor een 2e echo.



Verder zat ik te zappen vanavond en kwam ik langs Mtv, ze zonden 16 and pregnant uit en ik werd er enorm kwaad en verdrietig om. Dat kind wist niet eens wat ze met een baby aanmoest en liet haar moeder en oma maar een beetje aanmodderen samen met de vader, zelf lag ze alleen maar te pitten. Ik kan dat dan zo oneerlijk vinden, bleh!

Goedemorgen allemaal! Vanmorgen weer bij het ZKH geweest en nu op 16mm. Morgenavond Pregnyl spuiten en dinsdag poging nr 3! Hopelijk is 3x dus scheepsrecht. :slight_smile:

Morgenmiddag bellen ze me met de exacte tijden :slight_smile:



Nu lekker weekend! Hoe is het met jullie?

Spannend Kell!



Hier gaat alles redelijk. Vandaag geopereerd aan een ontsteking in de lies…Het is dit keer gelukkig gehecht, dus hopelijk gaat het wat sneller dicht als normaal.



Donderdag hebben we de prikinstructie in het ziekenhuis en maandag de HSG. Hopelijk gaat dat goed want zit natuurlijk ook met de hechtingen.



Volgende week donderdag mogen ook de hechtingen eruit.



Als alles goed gaat, krijgen we in februari de eerste IUI met medicatie., Hopelijk geldt voor ons ook “3x is scheepsrecht”

Auw! Alles goed gegaan met de operatie? Lijkt me niet prettig… :frowning:



Hoe voel je je nu verder over alles? Ben je voorbereid voor de HSG en klaar voor het hele gebeuren?



Wij vanmorgen weer de inseminatie gehad om 11.40 uur. Nu een dag of 15 wachten en flink duimen draaien… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend Kell! Ik duim voor je dat deze poging wel geslaagd is!



becky vervelend dat je nu alweer een ontsteking had, dat mag nu wel eens afgelopen zijn. Hoe gaat het vandaag? Heb je er nog veel pijn van?



Morgen al de prikinstructie en maandag de HSG, dat zijn weer spannende dingen! Veel succes! Wel weer een stapje dichterbij realisatie van jullie droom. Ik hoop zo dat bij jullie de derde keer scheepsrecht is!



Hier denk ik weinig kans op een zwangerschap deze maand (al was die kans spontaan toch al niet groot). Ik heb denk ik gisteren mijn eisprong gehad, maar heb sinds vrijdag blaasontsteking en dat is niet goed voor het klussen. Daarvoor wel geklust, maar dat was denk ik te vroeg. Had ook pas erg laat mijn eisprong nu, dag 23… Volgende maand dus ook maar weer temperaturen en hopen dat t dan eerder is.

Nou ja, onze afspraak bij de gyn staat op 1 maart, dat duurt ook niet zo heel erg lang meer.

@Elle wrote:

Spannend Kell! Ik duim voor je dat deze poging wel geslaagd is!



becky vervelend dat je nu alweer een ontsteking had, dat mag nu wel eens afgelopen zijn. Hoe gaat het vandaag? Heb je er nog veel pijn van?



Morgen al de prikinstructie en maandag de HSG, dat zijn weer spannende dingen! Veel succes! Wel weer een stapje dichterbij realisatie van jullie droom. Ik hoop zo dat bij jullie de derde keer scheepsrecht is!



Hier denk ik weinig kans op een zwangerschap deze maand (al was die kans spontaan toch al niet groot). Ik heb denk ik gisteren mijn eisprong gehad, maar heb sinds vrijdag blaasontsteking en dat is niet goed voor het klussen. Daarvoor wel geklust, maar dat was denk ik te vroeg. Had ook pas erg laat mijn eisprong nu, dag 23… Volgende maand dus ook maar weer temperaturen en hopen dat t dan eerder is.

Nou ja, onze afspraak bij de gyn staat op 1 maart, dat duurt ook niet zo heel erg lang meer.




Hey lieverd,



Wat stom, wilde je een whatsapp bericht sturen…maar heb je nummer niet eens :lol:

Pijn is iets minder nu. Wel erg slecht geslapen. Hopelijk gaat de hsg wel lukken mrr de hechtingen. Maar wat je zegt, alweer een stapje dichterbij. Vind het wel spannend hoor!



Was jouw cyclus onregelmatig dan? Voor je kleine meis?

Nee, niet onregelmatig en nu ook niet echt. Althans, hij varieert van 27-33 dagen ongeveer. Ff afwachten hoe lang deze cyclus wordt. Ik zat altijd redelijk in het midden van mijn cyclus met mijn eisprong voor ik Bente kreeg. Na Bente is dit de eerste cyclus dat ik temperatuur (hoef ik dat niet meer te doen als ik bij de gyn kom, scheelt weer tijd). Wel ziek geweest deze cyclus, dus misschien is dat ook wel van invloed.



Fijn dat de pijn minder is, maar balen dat je zo slecht hebt geslapen. Hopelijk gaat het vannacht beter. Je mag mijn nummer best hebben hoor als je dat leuk vindt. Ik pb t je wel ff.

Succes morgen met de prikinstructie! :-*





@Becky wrote:

@Elle wrote:
Spannend Kell! Ik duim voor je dat deze poging wel geslaagd is!



becky vervelend dat je nu alweer een ontsteking had, dat mag nu wel eens afgelopen zijn. Hoe gaat het vandaag? Heb je er nog veel pijn van?



Morgen al de prikinstructie en maandag de HSG, dat zijn weer spannende dingen! Veel succes! Wel weer een stapje dichterbij realisatie van jullie droom. Ik hoop zo dat bij jullie de derde keer scheepsrecht is!



Hier denk ik weinig kans op een zwangerschap deze maand (al was die kans spontaan toch al niet groot). Ik heb denk ik gisteren mijn eisprong gehad, maar heb sinds vrijdag blaasontsteking en dat is niet goed voor het klussen. Daarvoor wel geklust, maar dat was denk ik te vroeg. Had ook pas erg laat mijn eisprong nu, dag 23… Volgende maand dus ook maar weer temperaturen en hopen dat t dan eerder is.

Nou ja, onze afspraak bij de gyn staat op 1 maart, dat duurt ook niet zo heel erg lang meer.




Hey lieverd,



Wat stom, wilde je een whatsapp bericht sturen…maar heb je nummer niet eens :lol:

Pijn is iets minder nu. Wel erg slecht geslapen. Hopelijk gaat de hsg wel lukken mrr de hechtingen. Maar wat je zegt, alweer een stapje dichterbij. Vind het wel spannend hoor!



Was jouw cyclus onregelmatig dan? Voor je kleine meis?

Hier vandaag de HSg gehad. Eileiders waren beide toegankelijk en er zaten geen verstoppingen. Officiële uitslag krijgen we over 2 weken.



Ook heb ik al de medicatie in huis. Daar kunnen we mee beginnen zodra ik ongesteld ben geworden. Hopelijk gaat het aanslaan :pray:



Heb Lucrin gekregen en Menopur. Hopelijk icm de HSG zal dit werken voor ons :pray:

Goed te horen dat beide eileiders toegankelijk zijn Becky!



Ik ben vanmorgen weer ongesteld geworden, 3x helaas geen scheepsrecht. Ben er best wel weer stuk van… :cry:

Nou kell, ik kan me best voorstellen dat het weer een teleurstelling is. Dikke knuffel en hopelijk dan de vierde keer raak.

Kell, begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. Hopelijk de 4e rondr jouw ronde!

Pff…wat duurt wachten lang als je wacht op je menstruatie… :wall:



Nu wil ik ongesteld worden…besluit mijnlijf ineens wel weer te werken zoals het moet…de laatste 3 rondes werd ik op dag 20, en 22 ongesteld…Nu zit ik al op dag 26. Niet dat ik het erg vind dat ik weer een normale cyclus ga krijgen maar wil gaan beginnen met de hormonen!!! :shifty:

Hier vandaag ongesteld geworden, Nu hopen dat het vandaag direct goed doorzet dan kan ik vanaf morgen beginnen met injecties zetten.



Vind het wel r.etespannend hoor :mrgreen: Fertiliteitsarts gaf aan dat er een onderzoek was geweest van mensen in eigen cyclus en gestimuleerde cyclus en dat de kansen met gestimuleerde cyclus toch iets hoger waren. Hopenlijk hebben we maar 1 ronde nodig :pray: :pray: :pray:

Zit hier gewoon tegen mezelf te praten :lol: :wink:

We zijn net weer thuis van het ziekenhuis, we hadden voor vandaag een afspraak gemaakt omdat we wat vragen hadden over wel/niet hormonen.

We hebben antwoord gekregen op de vragen die we hadden, maar nog geen besluit gemaakt.

Zonder hormonen is de kans om zwanger te worden per IUI 8%, maar dat hadden we bij de informatie middag al gehoord.

Met hormonen ligt dat op 12%, toch wel 1,5 keer zo hoog dus…



De arts vertelde dat van de geslaagde zwangerschappen vorig jaar met IUI met hormonen daarvan 10% een meerling was, dus die kans is in principe te doen denk ik dan. Maar we denken er nog even over na… We kunnen ook eventueel kiezen om na 6x IUI nog eens 3x IUI te doen, je krijgt sowieso een gesprek na die 6x. Maar ik denk dat als het 6x met IUI niet is gelukt ik er wel een beetje klaar mee ben en dan over wil op IVF. Hopelijk is het allemaal niet nodig en is het straks raak, eitje zit in ieder geval aan de goede kant, rechts! Linker eileider zit namelijk dicht.



Meteen een echo gehad en zit nu op 14mm, dus zaterdagochtend weer terug komen…



Wachten duurt lang he Becky, zeker in dit soort gevallen… Je moet een hoop geduld hebben! Sterkte daarmee…

Oh fijn dat het door heeft gezet Becky! Dan kan je eindelijk beginnen! :slight_smile:

En je praat niet tegen jezelf, ik ben er ook nog :wink: hahaha

@kell wrote:

Oh fijn dat het door heeft gezet Becky! Dan kan je eindelijk beginnen! :slight_smile:

En je praat niet tegen jezelf, ik ben er ook nog :wink: hahaha




Hahahaha, ja ik zag ineens allemaal berichtjes van mij alleen… :mrgreen:

Er is ook niet veel actie hier, haha! :wink:



Maar het klopt dus dat met hormonen de kansen wat hoger liggen, net nog te horen gekregen van een arts bij mijn ziekenhuis :wink:

@kell wrote:

Er is ook niet veel actie hier, haha! :wink:



Maar het klopt dus dat met hormonen de kansen wat hoger liggen, net nog te horen gekregen van een arts bij mijn ziekenhuis :wink:




Vind het wel spannend worden nu hoor. Vanavond de Lucrin injectie zetten en vanaf morgen beide.



Volgende week vrijdag de 22ste heb ik de controle echo.



Ik zat voor de grap eens te rekenen…stel dat ik 26/2 de inseminatie heb en die is gelukt…(positief denken) dan zou de uitgerekende datum 19/11 zijn. Laat dat nou ook eens de datum zijn dat J en ik bij elkaar zijn gekomen :inlove:

Dat zou dan inderdaad een prachtige datum zijn ja!

Ik ga voor je duimen! :slight_smile: