IUI-Deel 10

Hierbij een nieuw deeltje. Veel succes met de behandelingen!

Meld :slight_smile:



Jippie dank je wel

Heey, een nieuw deel :smiley:

Ik heb in het vorige deel vooral in het begin veel meegeschreven.

We hebben vorig jaar een pauze ingelast en we zijn nog steeds niet terug geweest naar het ziekenhuis.

Ik denk dat we na de vakantie weer beginnen.

Ik lees wel steeds met jullie mee hoor, maar ben dus wat minder actief in schrijven.

Hai esseke welkom weer :slight_smile: hoe lang een pauze heb je gehad ?



hier weer aan ronde 22 begonnen en prikken 75 eenheden morgen heb ik de 2de FM dus we zien wel weer wat daar van gaat komen :slight_smile:

Morgen heb ik me 2de ronde IUI eindelijk hehe :slight_smile:

Ik ben na de diagnose endometriose begonnen met IUI. Jammer genoeg is de eerste login al mislukt. Ik spoot 100 eenheden en had 22 eitjes veel ste veel dus. Had ook erg veel last van de hormonen.

Nu heb ik Provera gekregen maar heb ook weer veel last van bijwerkingen.



Hoofdpijn, buikpijn, hele droge afscheiding erg korrelig en erg veel.

Ook staan m’n borsten op springen. Wat zijn jullie ervaringen met de Provera en me het spuiten.



Over 5 dagen moet ik ongie worden, moest me voorbereiden op een hevige menstruatie. Dus maar lekker in bed met een hoop chocolade en een stapel films.

Hai propje welkom terug hier



hoe is het nu ? heb je idd ene heftige menstruatie gehad ??

Hoi Natascha

Ik ben nog niet Ongesteld geweest. Ik denk morgen of overmorgen.

:?

ow dat is dus even afwaxhten ook nog …

Hoihoi dames! Na 4 weekjes relaxen ben ik weer terug op het forum. Propje, hoe is het nu? En Natasha, zit je al op het wachtbankje?

Ik doe deze ronde weer mee. Heb vrijdag de eerste echo. Ik vind het alleen lastig want sinds vrijdag heb ik al bruine maar soms ook bloederige afscheiding zoals een beginnende ongesteldheid. Dit zet eigenlijk nog steeds niet door :? . Ik heb vandaag maar gewoon gebeld naar de poli om te zeggen dat ik nu ongesteld ben, maar ik weet eigenlijk niet goed meer wat de eerste dag is en dus ook niet goed wanneer ik met puregon moet beginnen (normaal dag 3). Wat vinden jullie?

Ik heb zelf het idee dat ik sinds vanavond wat meer vloei dus dan toch maar vandaag aanhouden als eerste dag?? Of stiekum toch maar morgen al spuiten (dag 2)? Ik heb normaal zo’n korte cyclus…ik wil ook niet te laat zijn. Een dagje te vroeg maakt ook niet uit toch? :wink:

hai dames :slight_smile: ik vond het al zo stil hier



maar ik ben zwanger weet het sinds vandaag :slight_smile: heb een positieve test na de 2de IUI :slight_smile:



Maria hier bij onze ferti zeggen ze rood bloedverlies is dag 1 als goed door zet anders telt het niet en dan idd 3de dag ( ik zelf had dag 5 )



ik hoop dat je snel succes zal hebben en de andere ook





:-*

Wauw Natascha!!

Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan.

Dank je wel :slight_smile:

Natascha gefeliciteerd!! Mijn man wil niet meer is tevreden met twee en vind al die behandelingen maar niks… ik weet het nog niet…

GEFELICITEERD NATASCHA!!!



Geweldig nieuws! :smiley: Geniet ervan meid! Hoe voel je je?



Hier gisteren weer IUI gehad…afwachten dus :slight_smile:

Maria dank je wel :-* :-* :-* spanend nu de 12 weken door :slight_smile: kleintje moet blijven plakken :pray: :pray: :pray: :pray:



jij ook IUI gehad spannend op het wachtbankje dus viel het mee ?

Hoi natascha gefeliciteerd geniet er maar lekker van…

Hier niet kunnen starten met de 2 de IUI er was 1 eicel niet afgebroken en m’n hg was te hoog. Wat dus ook betekende dat mij cyclus verkort is.

En nu inmiddels nog niet ongesteld en last van een schimmelinfectie die niet over gaat. De laatste keer dat ik deze had was ik zwanger dus word nu wel spannend. Ook barste ik van de energie en was dat in 1 klap over em ben ik erg moe.

Het ziekenhuis gaf het advies om vrijdag pas te testen dat duurt nog we, maar eigenlijk kan ik 14 dagen naar een positieve lh test testen.

Dus duimen draaien maar :pray: :pray:

Hey Natascha, ja ik heb afgelopen woensdag IUI gehad dus voorlopig afwachten…Ik heb er niet zo’n goed gevoel over: ik was ziek, het zaad was minder dan voorgaande keren en ik had maar één ei…

Wanneer heb je de eerste echo?

ohhh meid zaad was hier ook iets minder en had maar 1 ei dus het kan best hoor :slight_smile: geef de moed niet op . over een week heb ik de echo



net nog een test gedaan en die knalt er af :slight_smile: dus gaat goed tot nu toe

Ik lees nog wel mee hoor, maar kom er gewoon even niet aan toe om te reageren :oops: Volgende maand gaan wij dan eindelijk beginnen met de eerste IUI. Ik hoop maat dat wij dit jaar ook het geluk mogen ontvangen hierin :pray: