IUI-Deel 10

[edit beheer: berichtje verwijderd]

Hey Natasha, heb je maandag de eerste echo? Heel veel succes!! IK duim voor je :-*

Dames, mijn lh was dus verhoogt inplaats van m’n lg hahaha dom dom.

Maar ja nu vraag ik me dus af hebben meer dames hier ervaring mee.

Ik weet zeker dat mijn eisprong vlak naar mijn menstruatie plaats heeft gevonden dus had ik al lang ongesteld moeten zijn. Morgen ga ik weer testen, spannend dus.

Spannend propje :pray: :pray: :pray: ik dinsdag mijn echo :slight_smile:

Hoi meiden,



Ik kom hier waarschijnlijk ook meeschrijven. We zijn nu anderhalf jaar ´bezig´ voor een tweede. Afgelopen donderdag ben ik geopereerd aan alle verklevingen aan mijn eileiers door een eerdere blinde darmontsteking. Dat is gelukkig allemaal goed gelukt, want aan het einde van de operatie waren beide eileiders weer doorgankelijk.

Helaas heb ik ook te horen gekregen dat ook de tweede keer mijn FSHwaarde te hoog was en ik dus waarschijnlijk vervroegd in de overgang ga.

Normaal gesproken na een geslaagde operatie moet je het weer een half jaar ´zelf proberen´, maar vanwege mijn FSHwaarden wil de gyn gelijk starten met IUI. Hoewel mijn man en ik eigenlijk hadden afgesproken hier niet voor te gaan, zijn we nu enorm aan het twijfelen. Door die vervroegde overgang is het wellicht nu of nooit.



Graag zou ik van jullie alle verhalen over de behandeling willen horen. Welke medicijnen gebruik je, welke bijwerkingen geeft dit, welke hormonen zijn wel of juist niet aan te raden, hoe zwaar is het traject, is het pijnlijk enz enz.

Alle informatie is welkom, want we moeten nu heel snel een beslissing nemen. :?

echo was helaas niet goed in het kort 50% kans dinsdag weer terug het was kleiner en leg erg tegen de bm aan was dus erg moeilijk allemaal te zien …



Suz@nne welkom. hoop dat je snel zwanger zult raken ik gebruikte puregon en meer niet :wink:

Tjee Natascha wat vervelend allemaal. Maar ik snap niet goed wat je bedoelt met ‘het was kleiner’: bedoel je te klein voor de termijn? Hoe voel je je verder? Ik kan me voorstellen dat je in grote spanning zit voor de volgende echo. :hug:



Verder ben ik afgelopen week gestart met een nieuwe ronde. Afwachten dus…

Welkom suzanne trouwens :slight_smile:

Ik heb clomid, gonal en nu puregon gebruikt. Clomid resulteerde in mijn zoon en Gonal in mijn dochter :wink:

De reden van puregon is ‘gewoon’ omdat het ziekenhuis een nieuw protocol heeft. Ik heb nergens bijwerkingen van gehad en het spuiten heb ik altijd zelf gedaan, het zijn heel kleine naaldjes. Pregnyl spuiten is wat vervelender maar ook prima te doen vind ik.

Als ik voor mijn persoonlijke ervaring spreek dan moet ik zeggen dat ik IUI niet belastend vind ofzo. Ik heb natuurlijk wel makkelijk praten omdat ik redelijk snel zwanger werd (1e keer de 2e ronde, 2e keer de 3e ronde raak maar werd een miskraam, daarna de 2e ronde raak). Wel zijn de eerste 1,5 week (dan heb ik meestal IUI) wat druk en lastig met het ad hoc plannen van echo’s. Maar gelukkig kan ik mijn agenda zelf regelen dus voor mij is dat meestal geen probleem.

Heel veel succes!!

Maria het was kleiner dan zou moeten zijn ik was korter zwanger (5 dagen verschil ) wachten duurd lang :frowning: maar weet dinsdag meer

Natasha, succes morgen :hug: :hug:

maria dank je wel :-* :-* :-* :-*

Succes vandaag Natascha!!

Ik ken het gevoel, heb hetzelfde gehad…

helaas slecht nieuws misses abortion :frowning: tis niet anders moet nu afwachten … dank je wel allemaal voor je lieve woorden en steun

Natascha ik lees het nu pas! Heb je je echo al gehad? Ik hoop zo voor je dat alles toch goed was![/b]

@Nathascha wrote:

helaas slecht nieuws misses abortion :frowning: tis niet anders moet nu afwachten … dank je wel allemaal voor je lieve woorden en steun




He bah, onze berichtjes hebben elkaar net gekruisd… Ik vind het zo erg voor je meis! Dikke :hug: :hug: en sterkte. Hopelijk is het je toch nog een keer gegeven in de toekomst.

Goedemorgen ,



Carretje he bah zeg :frowning: hoop dat je snel weer zwanger mag zijn .





hier ook weer even een woord van mij :slight_smile: het gaat goed voel me eigenlijk goed . geen bloed en geen krampen dus baal daar wel van dat de natuur zijn werking daarin nog laat varen :twisted: :twisted:



als je de pillen neemt he mag je dan gelijk erna weer zwanger worden ? weet iemand dat ?



symptomen zijn zo goed als weg tot snel lieve meiden



elle geeft niet hoor



:-* :-* :-* :-*

Sterkte natascha ik hoop dat e gauw verder kunt voor een nieuwe ronde…



Hier wel zwanger maar op de natuurlijke manier… beetje vreemd allemaal nog maar wel erg welkom.

Natascha, jeetje meid…ik weet gewoon niet zo goed wat ik zeggen moet :hug: Bel anders even om te vragen of je meteen weer zwanger mag raken? Het lijkt mij dat het geen probleem is, maar ja, ik heb er niet voor geleerd. :shifty:



Als alles goed gaat, zal ik volgende week vrijdag mijn inseminatie hebben :pray: We hopen het zo…De ontsteking is aardig rustig dus nu kunnen we er echt voor gaan. Vind het allemaal zo spannend :mrgreen:

@Becky wrote:





Als alles goed gaat, zal ik volgende week vrijdag mijn inseminatie hebben :pray: We hopen het zo…De ontsteking is aardig rustig dus nu kunnen we er echt voor gaan. Vind het allemaal zo spannend :mrgreen:




Oh wijfie, ik ga zo hard voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :-*

Dank je lieverd!