IUI-Deel 10

jaqmmer becky…



Elle wanneer mag jij dan weet met iui starten?



hier ook in de wachtweken van de iui… spannend weer…

zondag 16 december weer komen voor de echo.



Becky, hoe gaat het bij jou? Wachten duurt lang he…

Voel je je anders dan normaal?

davina28 we mogen starten als we bellen. We moeten dan eerst wel weer ff langs de gyn (onze oude is met pensioen), maar daarna kon het vrij snel gaan omdat er bijna geen wachtlijst was (ik heb de fertipoli alvast gebeld voor mijn geruststelling). Ik denk dat we pas in t nieuwe jaar weer aan iui gaan beginnen (denk dat ik in februari of maart eens ga bellen als t dan nog niet is gelukt). Toch eerst nog even zelf proberen, ook al is de kans erg klein dat het spontaan lukt.

kell jammer dat de eerste ronde mislukt is. Ik duim dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

Ik hoop het ook Elle!

Aan jouw onderschrift te zien was het bij jullie in 1x gelukt voorheen?

Hier ook gisteren ongesteld geworden.



Nu hebben we 8 januari een afspraak staan met de gyn voor vervolgstappen. J en wil willen nu met medicatie gaan beginnen. Lees ook overal dat dat meer kans geeft ivm J zijn zaadjes, dus laten we het hopen.



We moesten toc al een ronde overslaan ivm de kerstvakantie van de poli.

Maar we hebben ook goed nieuws!



WIJ GAAN TROUWEN!!! :inlove:



J heeft me op mijn 30ste verjaardag ten huwelijk gevraagd :inlove:

@kell wrote:

Ik hoop het ook Elle!

Aan jouw onderschrift te zien was het bij jullie in 1x gelukt voorheen?




Ja, klopt! Daar moet ik wel bij zeggen dat wij meteen zijn gestart met medicatie erbij (zonder doen ze niet in ons ziekenhuis). Ik gebruikte Clomid (5 dagen 50 mg) en heb 1 keer 10.000 IE Pregnyl gespoten.

@Becky wrote:

Hier ook gisteren ongesteld geworden.



Nu hebben we 8 januari een afspraak staan met de gyn voor vervolgstappen. J en wil willen nu met medicatie gaan beginnen. Lees ook overal dat dat meer kans geeft ivm J zijn zaadjes, dus laten we het hopen.



We moesten toc al een ronde overslaan ivm de kerstvakantie van de poli.

Maar we hebben ook goed nieuws!



WIJ GAAN TROUWEN!!! :inlove:



J heeft me op mijn 30ste verjaardag ten huwelijk gevraagd :inlove:




He bah, meis, niet leuk! Hopelijk helpt het als jullie medicatie gaan gebruiken, ik duim verder!

En natuurlijk ook hier nog even van harte gefeliciteerd met jullie trouwplannen! Superleuk verjaardagscadeau.

Balen dat je ook ongesteld bent geworden! :frowning:



Maar wat ontzettend mooi dat je ten huwelijk bent gevraagd, gefeliciteerd!!! Geniet maar lekker van dat nieuws en van alle feestdagen zo direct en in januari weer met goede moed verder! :slight_smile:

Elle, bij mij alleen de 10000 IE Pregnyl voor de eisprong,

verder niet… Morgen weer langs het VU voor m’n leveronderzoek en meteen maar weer even daar langs de apotheek met m’n nieuwe Pregnyl recept…

Hier vandaag een lichte positieve test… hij is erg lichtroze dat maakt onzeker…



jammer kell

Over paar daagjes dan weer testen lijkt me? :slight_smile:

vandaag weer een meeting gehad voor de volgende ronde… 2de ronde was ik na 12 dagen oongesteld geworden… :frowning:



pregnyl in huis en donderdag weer een echo. als hij mooi groeit dan zaterdag iui… zoniet dan zaterdag een echo en dan maandag de 3e iui.



20 december praten met de gyn zelf… toch wel wat vragen over mijn cyclus en eitjes…maak me steeds meer zorgen na elke ronde als het niet raak is…heb ik nog genoeg zijn de eitjes nog wel goed… moeten we niet iets anders gaan doen…



erg leuk op je 33ste een eierstok veroudering… ben nog zo jong.

davina een voorzichtige gefeiliciteerd! Kan me voorstellen dat je het nog erg spannend vindt.



pearlie wat spannend ook bij jou. Kan me voorstellen dat je je meer zorgen begint te maken met elke mislukte poging. Hopelijk is dat niet lang meer nodig en slaagt de volgende poging ‘gewoon’.



kellsucces met de nieuwe ronde! Waarom moet je een levertest ondergaan?

Hier wel zwanger na tweede iui poging weer veel geluk gehad denk ik

@davina28 wrote:

Hier wel zwanger na tweede iui poging weer veel geluk gehad denk ik




Gefeliciteerd!

Gefelicteerd davina!! :smiley:



Elle, in het afgelopen half jaar meerdere keren bloed moeten laten prikken en toen was het het ziekenhuis opgevallen dat mijn leverwaardes te hoog zijn, dit bleek in mei ook al zo te zijn en iedere keer dat ze nu bloed prikken is dat nog steeds zo. Ze willen dus uitzoeken waar dat vandaan komt.



Gister uitslag gekregen van een bloedtest, daar is niets uitgekomen,

dus ik kon gister wéér bloed laten prikken en dan gaan ze weer op andere dingen testen… Erg vermoeiend samen met het IUI traject, ik zit zo vaak in het ziekenhuis :frowning: Zeker met mijn drukke baan (o.a.) er naast is het allemaal beetje veel soms…

Jee Kell dat is niet niks! Vervelend dat er weer niks uitgekomen is en dat je nu opnieuw moet wachten op een uitslag. Hopelijk levert dat wel wat op, dan kunnen ze er iets aan doen. Kan me voorstellen dat het een zware belasting is in combinatie met een drukke baan. Weten ze er op je werk van en krijg je medewerking van je werkgever?

Ze zijn er op m’n werk van op de hoogte, ik ben leidinggevende op een kinderdagverblijf, dus heb altijd met kinderen te maken.

En m’n bazin heeft dit zelf allemaal ook doorlopen, helaas heeft zij alleen nooit kinderen kunnen krijgen, maar ze heeft dus alle begrip voor mij. Ik realiseer me dat ik daar enorm geluk mee heb!

Net terug van het IVF centrum. Eitje was nog te klein, dus woensdag weer een echo.