IUI-Deel 10

Hey Krabje!! :-*

We doen komende maand even niks qua IUI. Op dit moment zit ik tot over mijn oren in het werk en wil ik vooral even zorgen dat de rust thuis gewaarborgd blijft. Ik hoop in november weer door te kunnen gaan met IUI. Nu 3 behandelingen gehad.

En bij jullie? Al gestart? :thumbup:

MAria, oh de laatste was dus ook niet gelukt. JAmmer zeg.

Nee we zijn nog niet gestart

Hier is het helaas ook niet gelukt :cry:



Vrijdag 19 oktober moet ik weer komen voor een echo en zal hoogstwaarschijnlijk de 2e iui rond de 23ste krijgen.

@Becky wrote:

Hier is het helaas ook niet gelukt :cry:



Vrijdag 19 oktober moet ik weer komen voor een echo en zal hoogstwaarschijnlijk de 2e iui rond de 23ste krijgen.




:hug: :hug: ik ga heel hard duimen dat de tweede ronde wel raak is.



Andere mama’s-to-be ook veel succes.

Hallo. Hier binnenkort onze eerste iui. Zal van de week uitgebreider vertellen. Eerst re boel verwerken

Ook hier is de IUI mislukt. Ik had het wel verwacht, maar toch… :frowning:

Gelijk maar weer herhalingsrecept voor Ovitrille doorgegeven aan de apotheek en een afspraak gemaakt voor follikelmeting op 22 oktober. Op naar de volgende poging…

Hier ook een :**: vruchtje was niet goed …



Natascha hoe is het met jou?

Hier vandaag weer naar de poli geweest…



Had een heel mooi eitje rechts zitten van 14,5mm. Nu moet ik morgenochtend met ovulatietest aan de gang en woensdag ook. Als hij niet positief is dan moet k woensdag komen voor een echo en krijg ik een injectie om de eisprong op te wekken.



Is hij wel positief moeten we donderdag komen voor de inseminatie :pray: Hopelijk deze ronde meer geluk :pray:

@Becky wrote:

Hier vandaag weer naar de poli geweest…



Had een heel mooi eitje rechts zitten van 14,5mm. Nu moet ik morgenochtend met ovulatietest aan de gang en woensdag ook. Als hij niet positief is dan moet k woensdag komen voor een echo en krijg ik een injectie om de eisprong op te wekken.



Is hij wel positief moeten we donderdag komen voor de inseminatie :pray: Hopelijk deze ronde meer geluk :pray:




Spannend weer meis! Mijn duimen draaien weer voor jullie. :-*

wij gaan ook weer proberen voor een tweede. Eerst zelf, maar anders over een half jaar de mmm weer in

@Elle wrote:

@Becky wrote:
Hier vandaag weer naar de poli geweest…



Had een heel mooi eitje rechts zitten van 14,5mm. Nu moet ik morgenochtend met ovulatietest aan de gang en woensdag ook. Als hij niet positief is dan moet k woensdag komen voor een echo en krijg ik een injectie om de eisprong op te wekken.



Is hij wel positief moeten we donderdag komen voor de inseminatie :pray: Hopelijk deze ronde meer geluk :pray:




Spannend weer meis! Mijn duimen draaien weer voor jullie. :-*

wij gaan ook weer proberen voor een tweede. Eerst zelf, maar anders over een half jaar de mmm weer in




Wat leuk!!! Spannend!!! :inlove:

Even gekopieerd vanuit een ander onderwerp :slight_smile: :



Vandaag uitslag van m’n bloed. Leverwaarden zijn nog steeds verhoogd, dit wordt doorgestuurd naar de internist van het VUmc, want het is toch afwijkend en ze willen weten waarom. Kan dus dat ik daarvoor ook weer terug moet naar het zkh…



Maaaaaaaaaar… dit staat een eventuele zwangerschap niet in de weg!!

We gaan nu officieel door voor de IUI, binnen 2 weken krijg ik de brief dat ik m’n eerstvolgende menstruatie mag beginnen! Met een week of 3 word ik weer ongesteld als het goed is, dus als het allemaal goed gaat zou ik dan over een week of 5 al geinsimineert worden! Spannend!

Kell, Spannend meid!!! Ga voor je duimen!

Hier gaan we door voor de volgende ronde…



Hebben mijn eisprong gemist…Ik dacht al dat ik die gisteren had…maar ze geloofde me niet(de verpleegster) vandaag wordt ik niet geinsemineerd en konden ze op de echo zien dat mijn eitje inderdaad weg is…



Kan nu alleen maar heel hard huilen :cry:

@davina mijn verhaal is niet goed afgelopen helaas mijn verhaal kan je vanaf hier lezen

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=107893





ik ben nu herstellende en heb veel pijn en last van de chemo maar we gaan per dag vooruit … Mijn iui tijen zijn over wij gaan hierna niet meer verder met de fertiliteit. :cry: :cry:

Knuf becky.



Jeetje zeg natascha ook voor jou een knuf.



Morgen mijn eerste iui vind t spannend.



Ff in t kort. Ben 33 en mijn eitjes blijken al bijna op te zijn. Ik had niet nog een jaar moeten wachten.



Voor bram was alles goed ook fertiliteit gehad en toch spontaan zwanger. Helaas nu met hulp. Hoop zo dat we toch nog een tweede kunnen verwelkomen

@Becky wrote:

Hier gaan we door voor de volgende ronde…



Hebben mijn eisprong gemist…Ik dacht al dat ik die gisteren had…maar ze geloofde me niet(de verpleegster) vandaag wordt ik niet geinsemineerd en konden ze op de echo zien dat mijn eitje inderdaad weg is…



Kan nu alleen maar heel hard huilen :cry:




Jeetje meis, wat een K-nieuws! Een hele dikke knuffel voor jou :hug: en ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk mag hebben. :-*

Hoi ik kom me hier ook aansluiten. Als dat mag??

Tuurlijk mag dat :slight_smile:

Welkom!

Jeetje, het is stil hier…



Ik kwam even vertellen dat na twee telefoontjes gister met het VUmc (dé brief kwam maar niet binnen) ik vandaag telefoon kreeg van het IVF centrum dat wij deze maand met IUI mogen beginnen! :smiley: Ze hebben dé brief vandaag op de post gedaan en mijn menstruatie moet met een dag of 5 er zijn dus dan is het eindelijk zover! :dance:

Bij deze sluit ik me aan.

Ik ben al sinds september 2010 bezig.

Nu weten we sinds april dat ik endometriose heb we zijn per direct begonnen met IUI. De eerste poging is niet gelukt want ik had 22 eitjes en da was veel ste veel. Morgen weer naar het zh en aks het goed is kan ik dit weekend weer beginnen met hormonen spuiten.