IUI-Deel 10

Die is zeker positief!!! gefeliciteerd!

Tadaa!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Kell wat een prachtige test! Gefeliciteerd!

Thanks Elle! :smiley:



Hoe staat het bij iedereen hier er voor?

Het is een beetje stil…

@kell wrote:

Thanks Elle! :smiley:



Hoe staat het bij iedereen hier er voor?

Het is een beetje stil…




Ik ben gisteren begonnen met Clomid en moet komende maandag weer naar de fertipoli voor een meting. Tweede helft volgende week dan de tweede iui denk ik.

Kell, super!!! :dance:

Kell, super!!! :dance:

Hey meiden, even een update vanuit deze hoek, want we gaan nogal door een emotionele achtbaan hier, pfff…



Vorige week dinsdag bloed laten prikken als zwangerschapstest, was m’n HCG maar 98 en dat vonden ze te laag, dus ze konden geen “uitslag” geven. Ik moest maandags maar weer terug komen. Zo wat duurde die 6 dagen lang zeg, pfff…

Maandag dus weer geweest, weer laten prikken, 's middags telefoon HCG waarde 853, vonden ze ook te laag, dus nog steeds geen officiele “uitslag” en een afspraak gemaakt voor woensdag (gister) een echo en weer bloedprikken.



Gister dus inwendige echo gehad, daarop was een vruchtzakje IN de baarmoeder te zien, THANK GOD, met daarin een ieniminie ei dooiertje! Verder nog niets, dus voor volgende week woensdag weer een echo gepland staan, dan zouden we meer moeten kunnen zien. :slight_smile:



's Middags gebeld, HCG waarde was nu gestegen (binnen 2 dagen) naar 1793! Allemaal best positief dus, maar ik durf nog niet echt te genieten, wel bang nog dat het misschien mis gaat…



Hoe is het met jullie?

Kell dat klinkt wel positief allemaal joh! Ik duim heel hard dat er bij de volgende echo een kloppend hartje te zien is, of minimaal al een kindje.



Wij hebben vandaag de tweede iui gehad. Helaas bleek de zaadkwaliteit heel erg slecht (100.000) :frowning:

Het is wel doorgegaan, want het was ook zonder om het weg te gooien, maar de slagingskans is wel minimaal natuurlijk. Duimen jullie voor een wondertje?

Ik duim voor je!!! :pray:

Ik zag je berichtje in een ander topic Kell…

Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Bedankt Esseke.



Voor de andere meiden, het is dus mis…

Vanmorgen was de echo niet goed, er zit behalve een ei dooiertje niets in het vruchtzakje. Het is nu wachten op een miskraam en als deze uit blijft krijg ik vaginale medicatie om het op te wekken…

Wat een verdrietig nieuws… :frowning: Heel veel sterkte!

Wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte de komende tijd! :hug:

He bah Kell wat verdrietig! Veel sterkte!

Kell, heel veel sterkte meid :hug:

Elle, ook hier van harte gefeliciteerd!



Hier zijn we helaas uitbehandeld met de IUI. De laatste keer (afgelopen maandag)zijn er helemaal geen levende zaadjes gevonden :cry:



We hebben 21 mei een afspraak staan met de gyn waarin ons het vervolgtraject wordt toegelicht. J zal zijn zaadjes in het Vu moeten inleveren en daar gaan ze kijken voor welke behandeling we in aanmerking komen. We moeten er rekening mee houden dat het icsi gaat worden :cry:



Aan de ene kant zijn we zwaar teleurgesteld en verdrietig maar als we eerlijk zijn naar onszelf zijn we ook opgelucht. We hadden steeds minder vertrouwen in dit traject en nu kunnen we met frisse moed het vervolgtraject in. Hopelijk met succes :pray:

Becky, geen leuk nieuws. Ik duim verder voor je!



Ik heb maandag de eerste afspraak bij de gun voor het IUI traject voor een derde kindje. De eerste 2 zijn ook verwekt door middel van IUI en nu kijken voor een derde wondertje.

Ik voel veel minder spanning dan de andere keren aangezien wij al 2 mooie wondertjes hebben rondlopen.

Hallo allemaal…ik zou vandaag mijn eerste afspraak hebben bij de gyn voor een IUI traject. Maar… Nu waren ze vergeten mijn status aan te vragen. Ze hoopte dat ik geen haast had zei ze want het kon nog wel even duren. Nu heb ik gelukkig volgende week weer een afspraak maar teleurgesteld ben ik wel!!!

Na 3 echo’s zijn ze tot de conclusie dat ik dinsdag de eerste inseminatie heb. Zondag de pregnyl laten zetten en dan …spannend weer