IUI-Deel 10

becky Nu negatief betekent niet dat het negatief blijft. Ik blijf duimen.

pearlie bij jou helaas niet gelukt dus? Heel veel succes bij de laatste poging!



Hier vandaag de pregnyl gespoten. Donderdag de iui en dan op het wachtbankje

becky Nu negatief betekent niet dat het negatief blijft. Ik blijf duimen.

pearlie bij jou helaas niet gelukt dus? Heel veel succes bij de laatste poging!



Hier vandaag de pregnyl gespoten. Donderdag de iui en dan op het wachtbankje

Dank je meis. We gaan het vrijdag merken.

Hai meiden!



Becky, nog niet getreurt, misschien issie vrijdag wel positief? Laten we het hopen! Ik duim voor je! En succes met je gesprek op je werk!!



Elle, morgen weer aan de slag dus! En daarna weer dat vervelende wachten… Ook voor jou ga ik duimen!



Hier gister echo gehad, niets bijzonders te zien nog, rechts veel kleintjes links 2 iets grotere op elkaar? Links kunnen ze altijd lastig vinden bij me, die zit letterlijk en figuurlijk verstopt, hihi. :wink: Dus ik moet vrijdag weer terug komen voor een echo…



Spuiten verder gaat prima, totaal geen probleem mee, naaldje is super dun dus… Heb wel last van m’n emoties maar of dat door de hormonen komt of omdat ik gewoon erg moe ben van alles…

Kell, Dank je meis! Het is een spannende dag vandaag:) Moet wel zeggen dat de menstruatie krampjes helemaal weg zijn? Misschien was het wel van de spanning met al dat gebeuren op mijn werk.



We gaan het vrijdag wel merken maar we durven nergens meer vanuit te gaan. Gaan gewoon van het ergste uit en dan door naar de volgende ronde?



Ja dat is vervelend he! Dat je niet zeker weet of het van de hormonen komt of omdat je moe bent. Ik had ook last van mijn emoties…Zo had ik afgelopen vrijdag ook een brok in mijn keel met dat dansprogramma op tv. Dat meisje wat vertelde dat ze zo gepest werd :frowning:

Helaas ook vandaag een negatieve test en moet ik dus stoppen met de bolletjes. Ze was erg bot aan de telefoon waardoor ik het nu even niet meer droog hou en alleen maar zit te huilen. Baal ook enorm dat J er nu niet is.



We hebben op 26 maart een afspraak met de gyn omdat ik wil weten wat onze kansen nu exact zijn. Ik lees overal dat ze met het “probleem” wat wij hebben direct door naar gaan IVF of ICsI. Ik wil weten waarom wij dan niet. Ons ziekenhuis staat er ook om bekend (website freya) dat flevoziekenhuis de meeste IUI doet. Ik vraag me dan werkelijk af waarom?



:cry:

becky dikke knuffel voor jou! Dit was niet wat je gehoopt had (en ik ook niet voor jou). Vervelend dan he, als je net zo’n botterik treft aan de telefoon, daar zit je dan helemaal niet op te wachten. Kun je niet met de gyn overleggen dat jullie vast op de wachtlijst gaan voor IVF-ICSI en intussen wel doorgaan met de iui? Je hebt tenslotte toch een wachtlijst van een paar maanden en dan pak je wel elke kans die je hebt (hoe klein ook).



Wij hebben gisteren de eerste iui gehad. Ging op zich goed, alleen t zaad was van slechte kwaliteit (ze had t exacte aantal nog niet doorgekregen, maar t was waarschijnlijk weinig). De iui is wel doorgegaan. Bij de eerste poging de vorige keer (die in onze dochter resulteerde), hadden we maar 0,9 miljoen zwemmers en daar ben ik toch zwanger van geworden (normaal kom je met die hoeveelheid geloof ik in aanmerking voor ICSI). Fingers crossed dus maar!

Dank je Elle! Ik kan alleen maar huilen op het moment. Ga maar druk in huis zijn. Kan straks weer de nieuwe medicatie ophalen en dan starten we een nieuwe frisse ronde.Wat jij zegt over de wachtlijst is inderdaad zeker een optie! Dat gaan we doen! Dank je voor de tip!



Ik hoop zo dat het bij jou heeft aangeslagen :pray:

@Becky wrote:

Dank je Elle! Ik kan alleen maar huilen op het moment. Ga maar druk in huis zijn. Kan straks weer de nieuwe medicatie ophalen en dan starten we een nieuwe frisse ronde.Wat jij zegt over de wachtlijst is inderdaad zeker een optie! Dat gaan we doen! Dank je voor de tip!



Ik hoop zo dat het bij jou heeft aangeslagen :pray:




Ik hoop het ook meis, en anders ga ik gewoon met jou naar een nieuwe ronde en hopen we dan op meer succes. :-*

kell hoe is t bij jou nu? Vermoeiend is het inderdaad wel zo’n medische rollercoaster! Fijn dat je geen moeite hebt met het prikken, dat scheelt een heleboel! Bij mij konden ze links ook slechter zien op de echo. Ik moest op mijn buik drukken en dan kon ze t pas zien.

@Elle wrote:



Wij hebben gisteren de eerste iui gehad. Ging op zich goed, alleen t zaad was van slechte kwaliteit (ze had t exacte aantal nog niet doorgekregen, maar t was waarschijnlijk weinig). De iui is wel doorgegaan. Bij de eerste poging de vorige keer (die in onze dochter resulteerde), hadden we maar 0,9 miljoen zwemmers en daar ben ik toch zwanger van geworden (normaal kom je met die hoeveelheid geloof ik in aanmerking voor ICSI). Fingers crossed dus maar!




Hier hetzelfde en we hebben een mooi zoontje. Ons wondertje zeggen wij altijd:)

Balen Becky :frowning: en dan helemaal zo’n bot mens aan de telefoon, bah!



Duimen voor jou Elle!



Hier vanmorgen verrassing bij de echo, ei had ineens een groeispurt gemaakt, dus mocht vanvaond al de pregnyl spuiten en heb zondag inseminatie. Het is alleen helaas maar 1 ei… Maar wel een super ei als ie zo hard gegroeid is, haha. :wink:

Kellspannend! En 1 ei zou genoeg moeten zijn! Duimpjes draaien hier!



Lenie ja, t zijn echt wondertjes! Ik heb de moed ook nog zeker niet opgegeven voor deze ronde, want ik weet dat het kan.

Even snel, want ga zo op de bank ploffen! 2 enorm drukke dagen gehad op het werk dus ben kapot!



Zondag alles prima gegaan, waren minder zaadjes dit keer, maar wel een bewegelijkheid van 94%!! Hopelijk doet mijn paasei z’n werk, hihi! :slight_smile:

Spannend Kell!

succes met jullie poging allemaal… bij mij was het met me zoontje de eerste keer raak en nu zwanger van een tweeling in tweede poging.

Nou meiden, hier helaas geen paasei. Ik had goede hoop, want vanmorgen (dag 15 na iui) nog niet ongesteld, dus maar getest, maar helemaal wit. En een uur later werd ik ongesteld :cry:

Op naar de volgende ronde dus maar.

Elle, balen meis! :hug:

Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei???















Ik durf nog niet te juichen, straks nog een paar testen halen bij de drogist, morgen nog een doen als die ook positief is ga ik maandag bloed laten prikken…



Zal het dan eindelijk toch? Dit is een positieve test toch? Ben zo onzeker, hahaha

Dit is zéker een positieve test Kell!

Gefeliciteerd!