IUI-Deel 10

Lief van je lenie! :-*

Spannend lenie! Ik herken dat gevoel wel. Wij hebben onze eerste dochter ook via iui gekregen en hebben het nu voor een tweede kindje eerst weer zelf geprobeerd, maar dat vlotte totaal niet. Mij gaf het ook wel veel rust toen ik wist dat er iets ging gebeuren. Hopelijk straks met de iui wel snel zwanger van je derde!



becky over een week mag je ‘al’ testen. Hoe gaat het?



En kell hoe gaat het met jou? Geen last van de hormonen?



Ik heb gisteren mijn laatste pilletje Clomid gehad en maandag moet ik naar de fertipoli. Ik ben reuze benieuwd of de pilletjes hun werk goed doen. Gelukkig geen last van bijwerkingen gehad.

@Elle wrote:





becky over een week mag je ‘al’ testen. Hoe gaat het?



.




Ja hier gaat het goed, Ik verwacht niets. Af en toe heb ik krampjes maar de pijn in mijn borsten is er niet meer. De krampjes kunnen echter ook door de ultrogestan komen vandaar dat ik niet durf te hopen.



Ja, vandaag over een week mag ik testen! Maar normaal werd ik op 26 dagen na de IUI ongesteld, maar de utrogestan kan dat ook weer vertragen, Dat is dan wel weer jammer :wall:



Soms heb ik wel stiekem de neiging om te testen maar ik weet dat het veel te vroeg is.



Voor jou dus ook spannend! Zou toch wat zijn als we nu alsnog gelijk zwanger raken of in ieder geval redelijk gelijk op lopen :mrgreen:

Ja, dat zou leuk zijn becky! Als ik deze ronde meteen zwanger raak, ben ik trouwens rond sinterklaas uitgerekend…

@Elle wrote:

Ja, dat zou leuk zijn becky! Als ik deze ronde meteen zwanger raak, ben ik trouwens rond sinterklaas uitgerekend…




Ik zou rond 19 november uitgerekend zijn, maar ik heb het vermoeden dat het niet gelukt is. Heb totaal geen symptomen…ja af en toe krampjes maar dat kan door de utrogestan komen. :roll:

Elle, hoelaat moet je bij de fertiliteit zijn?



Hier zijn vandaag de gesprekken begonnen op het werk. Vandaag krijgen we te horen of je bent aangenomen of niet. Ook krijgen we te horen hoe hoog de oprotpremie is :lol:



Ik ben zo blij dat ik mijn sollicitatie heb ingetrokken. Totaal geen naar gevoel meer. Nu alleen zenuwachtig voor de uitslag van mijn andere sollicitatie. Ik weet niet wat ik daarvan denk.



Aan de ene kant wil ik wel aangenomen worden, aan de andere kant totaal niet. Ben helemaal klaar met het bedrijf :oops:

@Becky wrote:

Elle, hoelaat moet je bij de fertiliteit zijn?



Hier zijn vandaag de gesprekken begonnen op het werk. Vandaag krijgen we te horen of je bent aangenomen of niet. Ook krijgen we te horen hoe hoog de oprotpremie is :lol:



Ik ben zo blij dat ik mijn sollicitatie heb ingetrokken. Totaal geen naar gevoel meer. Nu alleen zenuwachtig voor de uitslag van mijn andere sollicitatie. Ik weet niet wat ik daarvan denk.



Aan de ene kant wil ik wel aangenomen worden, aan de andere kant totaal niet. Ben helemaal klaar met het bedrijf :oops:




We zijn al terug, moesten er om 9.15 zijn. De Clomid had zijn werk goed gedaan. Bijna een beetje te goed. Ik had 8 follikels (5 rechts en 3 links), maar gelukkig waren de meesten nog klein, dus ze durfde de iui toch wel aan (links 1 van 17 mm en rechts 1 van 12 mm en 1 van 13mm, de rest kleiner dan 10 mm). Morgen om 18.00 de Pregnyl spuiten (dat komt gelukkig een vriendin van me doen die verpleegkundige is, zelf durf ik niet meer) en dan donderdag om 9.45 bij t lab spul inleveren en om 11.00 de iui. Spannend weer!

Spannend ook op je werk trouwens vandaag! Bij ons gaan ze ook reorganiseren (waar eigenlijk niet?), wij horen uiterlijk 15 april wie er weg moeten. Ik ben voor mijn eigen baan niet echt bang, maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

Spannend Elle! Ik ga voor je duimen :slight_smile:



Nee, ik kreeg ook te horen vrijdag dat ik een goede kans maakte en dat ze het erg jammer vonden dat ik de sollicitatie heb ingetrokken. Maar toch…Het was voor mij de beste keus!

Heb je al wat gehoord becky?



Kell hoe gaat het bij jou met het spuiten? Jij moest morgen weer naar de poli toch?

@Elle wrote:

Heb je al wat gehoord becky?



Kell hoe gaat het bij jou met het spuiten? Jij moest morgen weer naar de poli toch?




Nee, ik heb woensdag pas mijn gesprek :wall: Helemaal niet leuk :roll:

Maar goed, dan maar hopen op een postitive test :mrgreen: :pray: :pray: :pray:



Toen jij zwanger was van je kleine meid he, had jij toen kwaaltjes? Moest jij ook Utrogestan gebruiken?

@Becky wrote:

@Elle wrote:
Heb je al wat gehoord becky?



Kell hoe gaat het bij jou met het spuiten? Jij moest morgen weer naar de poli toch?




Nee, ik heb woensdag pas mijn gesprek :wall: Helemaal niet leuk :roll:

Maar goed, dan maar hopen op een postitive test :mrgreen: :pray: :pray: :pray:



Toen jij zwanger was van je kleine meid he, had jij toen kwaaltjes? Moest jij ook Utrogestan gebruiken?




Woensdag pas? Nog een paar dagen in spanning dus…

Toen ik zwanger was van onze draak had ik helemaal geen last van kwaaltjes. Ik had geen Utrogestan gebruikt.

Ja verschrikkelijk! :hand: Er blijkt wel in de vaststellingsovereenkomst te staan dat mensen het niet naar buiten mogen brengen wat de correctiefactor is geworden. Aan de ene kant begrijp ik dat wel want ze zijn bang dat nog meer mensen hun sollicitatie intrekken.



Maar aan de andere kant ben ik bang dat de correctiefactor misschien wel voor ieder persoonlijk is en de een dus meer als de ander krijgt. Weet niet of dat mag? Maar goed, ik meot in ieder geval tot woensdag wachten :wall:

Hier vanmorgen getest. Uiteraard negatief.



Nu wachten op vrijdag, dan weer een test doen(dit is de datum dat we van het ziekenhuis mochten testen ivm de hormonen) en dan bij negatieve test stoppen met de ultrogestan.



Ik begin sterk te twijfelen of we de juiste behandelingen aan het ondergaan zijn. Overal lees ik dat de meeste met dit probleem direct voor IVF in aanmerking komen.



Vanavond ga ik met J onze vervolgstappen bespreken. Waarschijnlijk doen we nog 1 ronde met hormonen en gaan we daarna een verwijzing vragen voor de IVF.



De moed zakt een beetje in mijn schoenen op het moment :cry:

knuf becky, we gaan samen de volgende ronde in… is dit jullie laatste iui ronde dan ook?

Dank je pearlie, Nee weer hebben hierna nog 2 rondes

oke. dit is onze 6e en laatste ronde voor iui. ben benieuwd wat er hier naar komt

Dank je pearlie, Nee weer hebben hierna nog 2 rondes

Huh, staat gewoon mijn bericht Er 2x op. Zeker spannend meis!

Huh, staat gewoon mijn bericht Er 2x op. Zeker spannend meis!