IUI-Deel 10

@Elle wrote:

esseke wat een moedige stap! Ik hoop dat jullie ook zonder het hele circus van het ziekenhuis nog een keer zwanger mogen worden.



becky morgen om 10.10 in t ziekenhuis zijn. Oh, en toen ik zwanger werd hadden wij ook helemaal niet zo’n hoge ‘zaadscore’, dus zwanger worden kan zeker (ik had twee eiblaasjes). Mijn duimpjes draaien!




Dank je lieverd! Ik hoop echt dat we een wondertje mogen ontvangen deze maand. Na al die ellende van de afgelopen tijd,zijn we wel toe aan iets positiefs :pray:

Esseke, moedig hoor! Heel veel sterkte en succes!



Elle, hoe was het bij de gyn gister?



Becky, hoe gaat het? Kwaaltjes o.i.d. of niets?



Hier heb ik echt geen idee, vandaag dag 12 na IUI en nog geen bloed. Als ik vandaag nog niet ongesteld word ga ik morgenochtend stiekem zelf toch een testje doen. Maar heb er geen goed gevoel bij, misschien omdat ik dat niet meer durf dus…

Kell, spannend meis!



Elle, hoe was je gesprek?



Hier beginnen de kwaaltjes een beetje af te nemen. Hen alleen weg veel pijn in mijn rug en boobies zijn nog beetje gevoelig. Hey ja wachten tot 15 maart… :?

HIer zelfde Becky, sinds begin van de week pijn in mn onderrug, gevoelige borsten en moe. Maar dat is wel vaker zo. :wink:

Ja inderdaad! Hier ook onderrug, maar komt Denk Ik door de hormonen?

Ik ben ook bezig met klussen in huis, kan bij mij dus goed daar van komen! En daarbij niet zo’n hele sterke rug en werk op het kinderdagverblijf…



Volgens mij bij veel vrouwen een zwak punt…

Menstruatie zojuist doorgebroken… Baal echt zo hard!! :cry:

Vandaag contact opnemen met ZKH en dan gestimuleerde cyclus in…

kell wat jammer joh! Had je nu helemaal geen stimulatie de eerste paar keer? Hopelijk gaat het met wel goed. Ik duim hard voor je mee (en dan zijn we misschien wel tegelijk zwanger als t deze cyclus bij ons allebei lukt).



becky hoe is t bij jou? Als jij deze ronde zwanger bent, ben je dan eind november uitgerekend?



Ik ben vrijdag dus bij de gyn geweest. Een nieuwe, want de oude was met pensioen. Hele aardige man, had zich goed ingelezen. Ik was toevallig 's ochtends ongesteld geworden en mocht meteen beginnen. Vandaag de eerste keer clomid genomen, dat moet t/m dag 7 (nu is dag 3). Maandag 11 maart afspraak bij de fertipoli voor echo en dan misschien die week al (of die erna) de iui. Hopelijk gaat het weer zo goed als bij onze dochter, want dan is t de eerste keer raak (en hoef ik maar 1 keer dat Pregnyl te prikken). Toch wel weer spannend.

Elle, spannend!



Als het nu raak zou zijn, zou ik op 19 november uitgerekend zijn. De dag dat J en ik wat kregen :inlove:

Daarom hopen we nu nog harder dat het direct raak is :pray:

Esther ik lees nu je update.

Lieverd ik hoop dat het op een natuurlijke manier snel mag lukken. Ik gun het je zo, zo na al die jaren.

Succes meis en een hele dikke knuffel.

M’n echo vanmorgen zag er goed uit, geen gekke dingen te zien! Meteen een uitleg gekregen over het spuiten.

Heb zo’n ding dat op een insuline pen lijkt en ikk moet vanaf morgen iedere avond 50 eenheden (vrij weinig dus) Gonal-F gaan spuiten, had er nog noooooooooooit van gehoord…



12 maart weer een afspraak voor een echo.

Hey meiden!



Vandaag heb ik mijn 2e interne sollicitatiegesprek gehad :wink:

Het ging wel erg goed, ben er gewoon een beetje misselijk van :sick: Komt omdat ik eigenlijk al weg wilde bij deze werkgever en nu werd me een goede kans (oprotpremie)geboden en ga ik alsnog solliciteren. Maar enkel en alleen ivm de kinderwens en de bruiloft. Nu is het duimen dat ik alsnog aangenomen ga worden.



Ik kan altijd nog wegl als ik dat wil.



Het is gewoon zo dubbel!

kell fijn dat de echo goed was! Spuiten, wel spannend, of vind je dat wel meevallen? Benieuwd hoe je echo 12 maart is.



becky spannend zeg dat je intern moet solliciteren. Ik hoop toch dat je wordt aangenomen. Vanuit een baan zoekt toch makkelijker naar iets anders dan vanuit werkloosheid. Een met het oog op een kindje is wat vastigheid ook wel fijn.



Ik zit nu op dag 3 van de clomid en heb gelukkig, net als de vorige keer geen last van bijwerkingen. Ben wel benieuwd of de pilletjes hun werk goed doen (dat zien we 11 maart).

Becky, ik ben benieuwd! Altijd zenuwslopend, zoiets…



Elle, jij slikt pilletjes dus? Hopelijk blijven de bijwerkingen weg!!



Ik heb gisteravond voor het eerst gespoten, viel honderd procent mee! Naaldje is super dun en veel makkelijker dan de Pregnyl! :slight_smile:

kell ja, pilletje clomid (50 mg) van dag 3 t/m 7 van mijn cyclus. De nieuwe gyn zei wel dat ze nu in principe niet meer met pilletjes doen bij nieuwe gevallen, omdat uit onderzoek is gebleken dat met spuiten iets meer kans biedt (8% vs. 12%), maar omdat wij de vorige keer ook goed resultaat hadden met pilletjes was daar ook iets voor te zeggen. Met pilletjes is de kans op overstimulatie en meerlingen iets kleiner en dus hebben we daarvoor gekozen (en prettige bijkomstigheid is dat ik dan minder naalden zie, daar ben ik als de dood voor). De eerste 3 pogingen gaan dus met clomid en pregnyl en als het dan nog niet is gelukt gaan we wel spuiten (maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is).

Elle, wat fijn dat er zo meegedacht wordt zeg!



Ik weet nog steeds niet wat ik hoop. Wel of niet aangenomen worden…Inderdaad wat je zegt, vanuit een baan solliciteren is wel makkelijker en om deze reden hoop ik inderdaad wel aangenomen te worden. En wie weet valt het allemaal uiteindelijk wel mee.



Ik heb sinds gisteren steeds vaag krampjes maar durf echt nergens op te hopen. Boobies zijn in ieder geval minder gevoelig. Doet alleen even pijn als ik mijn BH uit trek maar daarna niet meer. Dus ik weet het echt niet en ik mag pas volgende week testen :cry: Het duurt zo lang :mrgreen:

becky duurt lang he dat wachten? Niets voelen hoeft niets te zeggen. Ik had toen ik zwanger was ook nergens last van in het begin, ja van hoofdpijn, maar dat kan ook als je ongi moet worden.

Ik HAAT dat wachten, je gaat op alles letten na die IUI, super vervelend! Maar als het eenmaal zover is dat je die streep (o.i.d.) op je test ziet wordt het wachten allemaal beloond en vergeet je het waarschijnlijk zo weer! Hopelijk is dat voor jou volgende week Becky! :slight_smile:

Ja dat wachten is echt killing…hahahaha.

Maar probeer mezelf niet gek te maken. Dat betreft komt de reorganisatie op een juist moment :lol:

Ik wacht gespannen met jullie mme, niet voor mijzelf maar voor jullie.



Vandaag voor het eerst emorioneel bij het aanblijk van baby’s op tv. Heb ik nog niet eerder gehad eigenlijk… Blij dat we de knoop hebben doorgehakt en na de meivakantie de gyn weer gaan bellen.