IUI-Deel 10

Lenie, hoeveel pogingen haf je bij je eerste? Als ik vragen mag?

Natuurlijk mag je dat vragen:) wij zijn er altijd heel open in geweest naar anderen toe.

De eerste keer was raak bij de 5e poging.



Was spannend want we zaten net voor de decembermaand en dan hadden we een pauze in moeten lassen ivm feestdagen enzo dat ze geen IUI deden. Daar hadden we eigenlijk geen zin in, we wilden verder. En toen op 13 december, de verjaardag van mijn man testte ik positief.

@Becky wrote:

Kell, spannend meid. Ik ga voor je duimen!



Lenie, welkom hier… bij ons slaan ze echt over als er sprake ia van overstimulatie. Dan proberen ze het ook niet.

Vrijdag heb ik de controle echo. Ben benieuwd.



Sorry voor eventuele spelfouten maar zit op mobiel.



:-*




Ik had het geluk dat ik veel eitjes aanmaakte maar er maar 2 groot genoeg groeide. Dus was geen verloren poging maar ik was er niet lekker van.



Zonder mobiel maak ik ook nog foutjes hoor hahahaha

Dat ia Nog eens een leuke datum om positief te testen!

Oh dan hadden jullie zeker geluk! Hopelijk hebben wij dat geluk ook :pray:



Vind het wel spannend allemaal. We hopen dat we deze ronde positief mogen testen. Ze zeggen dat 3c scheepsrecht is :pray:

Ben jij trouw de zus vsn jannigje?

Dat ia Nog eens een leuke datum om positief te testen!

Oh dan hadden jullie zeker geluk! Hopelijk hebben wij dat geluk ook :pray:



Vind het wel spannend allemaal. We hopen dat we deze ronde positief mogen testen. Ze zeggen dat 3c scheepsrecht is :pray:

@Becky wrote:

Ben jij trouw de zus vsn jannigje?




Dat klopt ja!

@lenie wrote:

@Becky wrote:
Ben jij trouw de zus vsn jannigje?




Dat klopt ja!




Grappig! Ik heb jaren geleden (4jaar terug) met haar geschreven in een topic. Alleen toen onder een andere naam :mrgreen:

@lenie wrote:

@Becky wrote:
Ben jij trouw de zus vsn jannigje?




Dat klopt ja!




Grappig! Ik heb jaren geleden (4jaar terug) met haar geschreven in een topic. Alleen toen onder een andere naam :mrgreen:

Kleine wereld:)

@lenie wrote:

Kleine wereld:)




Ja dat kan je wel zeggen ja :mrgreen:



Ik ga me gereedmaken voor het werk. … fijne dag vandaag.



Kell, succes!

Ik heb vandaag de echo gehad. Ik had 3 mooie eitjes en heb vanavond de pregnyl mogen zetten.

Woensdag hebben we de inseminatie :pray:

Ik ga voor je duimen Becky! Hoe laat moet je woensdag?



Hier verder geen symptomen, niet van zwangerschap maar ook niet van menstruatie… Dus echt afwachten…

We zijn de eerste :mrgreen: Dus meteen om half 11 mogen we voor de inseminatie. Het is alleen hopen dat ze niet 1 eitje hoeven aan te prikken :pray: Want als het eitje van 14mm doorzet, zullen ze die moeten aan prikken ivm risico op een drieling.

Spannend weer meiden! Ik duim voor jullie! Wij hebben vrijdag de intake bij de gyn voor de start met iui voor een tweede kindje.

Elle, hoelaat heb je het gesprek?



Hier zijn ze vandaag weer ingebracht. Wel minder als de vorige keren. 1,4 miljoen tegen 5,1 en 2,4. Maar met 3 eiblaasjes zijn de kansen net zo groot. Dus echt op hoop van zegen!



Heb ook ultogestan? meegekregen, die moet ik diep inbrengen tot in ieder geval 15 maart. Als ik dan niet zwanger ben, moet ik stoppen en de menstruatrie afwachten. Ben ik wel zwanger moet ik er nog even mee doorgaan.

Lieve meiden.



Een paar weken geleden schreef ik nog dat we de stap na onze IUI pauze weer wilden gaan wagen.

Hoe meer ik er over nadacht, hoe meer ik er tegenop zag.

Van mijn man wist ik al dat hij het aan mij over zou laten of we wel of niet zouden gaan.

Wij hebben nu dan ook besloten om (voorlopig) niet verder te gaan met de IUI’s, of wat voor ziekenhuisbezoeken dan ook die hiermee te maken hebben.

Ik moet zeggen dat het doorhakken van deze knoop wel voor opluchting zorgt.



Ik ben al eens eerder zwanger geweest (alleen met behulp van Clomid).

Helaas is dit toen misgegaan.

Wij weten dus dat het op zich wel spontaan kan gebeuren.

Ik ben na de MK aan de medicijnen gegaan voor de schildklier en heb nu, in tegenstelling tot daarvoor een vrij regelmatige cyclus.

Dat maakt het misschien allemaal ook wat makkelijker om het van me af te zetten.

We zien wel wat er gaat gebeuren.

En gebeurt het niet, dan zijn wij ook heel gelukkig samen!

Ik wil beslist niet dat dit tussen ons in gaat staan en dat het mijn leven gaat beheersen.

En na 10 jaar leer je er uiteindelijk ook wel mee leven :slight_smile:



Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de behandelingen!!

En hopelijk heeft het voor jullie meer effect dan dat bij ons het geval was (5 mislukte pogingen)

Ik kom zo nu en dan wel even spieken :slight_smile:



Liefs Esther :-*

Esther, ik vind het heel knap van je! Ik hoop dat jullie wens alsnog wordt vervuld ook al zijn jullie er niet meer zo mee bezig. Veel succes!

Dankjewel Becky! :-*

esseke wat een moedige stap! Ik hoop dat jullie ook zonder het hele circus van het ziekenhuis nog een keer zwanger mogen worden.



becky morgen om 10.10 in t ziekenhuis zijn. Oh, en toen ik zwanger werd hadden wij ook helemaal niet zo’n hoge ‘zaadscore’, dus zwanger worden kan zeker (ik had twee eiblaasjes). Mijn duimpjes draaien!