Zo rond haar verjaardag had ze wat diarree, daarom maar een luier om.
Daarnaast op haar verjaardagvieringen ook maar een luier omgedaan. Nu moet ik weer overnieuw beginnen. :oops: :mrgreen:
Maar het gaat vandaag alweer de goede kant op! 3 plassen op de wc!
Maar nog wel even een luier om…
knap werk hoor!!!
Yara taalt er niet naar of in ieder geval weinig en zet dan ook liever het potje op d`r koppie! En op de wc gaat ze echt niet :wall: :wall: :wall: Doortrekken vind ze leuk maar zitten ho maar
Gister in totaal vijf plassen op de wc!
Vanochtend geen luier omgehad en 3 plassen op de wc! GEEN ONGELUKJES!
Ze gaat zo naar bedje, mdar vanmiddag gaat de luier denk ik nog wel even af!!
Nog gefeliciteerd met Isana’s verjaardag! Dat zie ik nu in je banner pas!
Blijf het heel knap van haar vinden, zit zeker in de genen :mrgreen: !
hahaha.
ik vind het ook heel knap.
vandaag ook droog op de momenten dat ze geen luier droeg. Alleen tegen de avond een klein ongelukje. Kan gebeuren hoor.
En bedankt voor de felicitaties nog, hahaha.
Isana is zindelijk!!! :dance: :dance: :dance:
Ik vond het ook zo mooi, hoe ze het aangaf gisteren. :inlove: En het was zo leuk om te zien, zo’n kleine mensje op de wc.
Dat hebben jullie tweetjes heel goed gedaan! :thumbup:
Mamma en Isana verdienen een
Nienke gaat nu ook het potje, dus heb ik ook een deeltje geopend om de vorderingen bij te houden.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1539301#1539301
Fijne Koninginnedag morgen! :-*
Ja, Isana is wel zindelijk te noemen, alleen die poepies willen nog niet…ahum.
En er zijn nog wel eens ongelukjes hoor, maar ze zijn op 1 hand te tellen gelukkig. hahaha
Melis, suc6!
Dank je Su!
Hier ging het gister heel goed. 8,25 uur zonder luier gelopen en geen enkel ongelukje meer!
Gisteravond is ze zelfs om 21.30 uur nog van bed geweest om te plassen en haar nachtluier was maar voor de helft gevuld vanochtend.
Maar vandaag is het weer huilen met de pet op.
Eerst vanochtend al naar de wc gegaan en toen was de onderbroek al aardig nat.
Daarna wezen boodschappen en heeft ze vrolijk in de supermarkt op de grond haar plas gedaan… :mrgreen:
Daarna wel nog weer een plas op de wc thuis.
Ach, je moet maar rekenen, ze is nog maar net 2! Dit is al heel goed voor haar, toch?!
Isana heeft nu al een paar avonden dat ze s avonds wil plassen.
Gisteravond zelfs drie keer!
Vanochtend maar een half volle luier!!!
Dat gaat goed zeg!!!
Duurt niet lang meer of Isana is 's nachts ook droog!
Zou wel mooi zijn, maar misschien is het gewoon meer toeval. Vanavond is ze heel even wakker geweest…ze had eng gedroomd…maar niet geplast. Nou ja, ze was ook niet echt wakker hoor, ik legde haar terug en ze was zo weer in slaap.
Ben wel nieuwsgierig naar haar luier morgenochtend…
Toen ze wakker werd, was ie nog zo goed als droog.
Zo mooi, Isana heeft een boekje van "Bobbi op het potje’. Isana noemt het boekje "Boebie plassen see’. (bobbi plast op de wc) lief he?!
LIEEFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
Nienke houdt ook haar plas nu langere tijden op, eigenlijk spaar ze het om in een keer een hele mega plas te maken, vind het zo knap.
En gisteravond werd ze wakker en zei auw en toen wist ik ja jij moet nu plassen, dus ze wordt wakker om te plassen. Het kan ook zijn dat ze de hele dag ermee bezig is en daarom ook snachts er aan denken/ dromen…
Maar Isana, doet het echt fantastisch en jij ook!!
Jij gaat ook heel goed Melis! Pluimpie!
En Nienke natuurlijk ook! Toppie!
Ja, ze is er duidelijk veel mee bezig, jouw kleine meid.
Ja we doen het alle 4 heel goed :dance: :dance:
Ik moet mijn bedje in duiken, kan amper zie wat ik tiep, ben moehoe. Veel energie kost dit allemaal en nog huis klaar krijgen voor de kijkers dinsdag!
Groetjes thuis en fijne zondag straks
jij ook groetjes! en trusten!
Isana haar luier was vanochtend om zeven uur voor 3/4 gevuld. Toen ze wakker was, wilde ze ook meteen naar de wc!!!
Dan nog maar wachten met 's nachts he! Het is alreeds een heel grote prestatie dat ze nu al door de dag zindelijk is. Sommige kinderen is pas op de leeftijd van 4 's nachts ook droog. Maar ja Isana zal zeker binnen 6 maanden 's nachts ook droog zijn. Anders is 3 jaar ook al vroeg he!
Ja, das waar, hahaha.
Maar eh…vanmiddag had ze dus weer een mooie drol in haar onderbroek. Ze zei: plassen, maar toen ik haar op de wc zette…zat die dus vol poep die onderbroek…jakkie.
Wat super dat het hier ook allemaal zo goed gaat. En inderdaad op deze leeftijd mogen we al blij zijn dat we zover zijn, het is lekker vroeg.
Voor jullie kindjes