Isana overdag zindelijk, nu s nachts nog.

Heb wat hemdjes en broekjes gekocht voor Isana.

Vind ik handiger bij het naar de wc gaan en eventueel als ze straks een keer zonder luier gaat lopen…

Zit me te bedenken. Samila is morgenochtend naar school. Misschien dan even zonder luier proberen!!!

meid zoals ik in het andere topic ook al zei , JE KAN HET! het is je al een keer eerder gelukt hihihi :mrgreen:

haha, das waar.

Maar het is uiteindelijk Isana die t moet doen he?!

Isana vandaag drie kwartier zonder luier gelopen. Niet veel, maar ach.

geen ongelukjes. Maar ze had op dat moment ook al even niet gedronken. Nu wel, dus zal zo even kijken hoe t met de luier staat.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28807

Fotos van Isana.

Isana heeft gister voor t eerst een klein keuteltje gedaan op de wc!

Ze zei dat ze moest poepen, dus wij naar de wc! En ja hoor, daar was ie!

Goed he?!

Ben zo trots op mn kleine meid!

De interesse voor de wc is een tijdje weggeweest, maar nu moet ze toch wel een paar keer per dag op de wc, volgens haar. Dan staat ze bij de wc, soms de broek al op de enkels…

Zo op de wc zetten mag niet, ze moet haar luier af!!

Samila gaat binnenkort de ochtenden naar school. Misschien dan maar eens kijken…

suwanna, jinthe zegt de hele dag door dat ze moet plassen.

En als ik dan het potje te voorschijn haal dan gaat ze er constant op en af, uren aan een stuk als het moet… En soms plast ze dan eens.

Denk dat ze er mentaal klaar voor is, maar lichamelijk nog niete cht voelt dat ze moet plassen, dat ze het ropet om op het potje te mogen …is weer iets leuks

Isana heeft nu al een aantal dagen (niet steeds achter elkaar) dat ze zegt dat ze moet plassen en dat ze naar de wc wil.

Dan doet ze ook een grote plas op de wc!

Ookzo gister. Ze had toen net een schone luier om en die was idd nog droog!!!

Maar Jinthe gaat ook al goed zeg!

Isana heeft vandaag al 2 plasjes aangekondigd en in de wc gedeponeerd! En ze is zwaar onder de indruk van haar aapjesluierbroekje!! :inlove:

Goed zo Isana! Het begin is er al duidelijk hé :inlove:

En laatst al 2 dagen 3 x

Maar momenteel laat ze t weer helemaal afweten…

maar het begin is er!

De dag begint alweer goed! Isana heeft weer een dikke (en dan bedoel ik ook DIKKE) plas op de wc gedaan. Ze zat aan de ontbijttafel en zei dat ze moest plassen. We waren echter bij de deur van de keuken, zegt ze "poepie weg’. Nou, weer gaan zitten. Even later zegt ze weer te moeten plassen. Weer die kant op en nogmaals bij de keukendeur: “poepie weg”. Nou, dat is niet fijn, dus ik zei: de volgende keer dat je weer zegt dat je moet plassen, blijf je maar zitten…

Maar ja, dat doe je toch niet hahaha. Dus haar onder de arm naar de wc genomen nadat ze weer een plas had aangekondigd. Geen weg terug, hihi. En ja hoor! Daar kwam me toch een sloot water! niet allemaal in 1 keer, maar best snel achter elkaar. En iedere keer zegt ze dan: “komt ie plas”. Zo mooi!

Het gaat dus echt de goede kant op!!

Isana gaat echt al de goede kant op!

Ze logeert momenteel bij opa en oma, samen met Samila, maar ze heeft gister van kwart voor acht tot half 2 zes plassen op de wc gedaan EN GEEN ENKEL ONGELUKJE! Goed he?!

Ik ben zo trots!

Isana is al dagen droog! Gister 1 klein ongelukje gehad, maar voor de rest gaat t echt toppie!!! :dance: :dance: :dance:

Ik kan nu wel zeggen dat Isana zo goed als zindelijk is!

Ze doet alle plasjes op de wc! De poepjes doet ze vaak in de luier als ze die om heeft tijdens haar middagslaapje.

:dance:

ikke trots!

:thumbup: goedzo isana :clap: :clap: :clap: wat knap van jou :thumbup:

thanx

:clap: :clap: :clap: Isana!!!