:dance: :dance: :dance:
top he! en lekker he bijna van die luiers af… :lol:
Ja heerlijk! Ik vind het al bijna vreemd om Isana een luier aan te trekken.
ook weer zoiets. Ik wilde Isana een luier omdoen omdat we Sam naar school moesten brengen. Wilde ze niet.
Resultaat:
een plas op de wc bij Sam op school!
een plas op de wc bij de C1000!!
Ik ben zo trots!!! :inlove: :dance:
G E W E L D I G :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dat verdiend wel een kadotje toch?
Hoe beloon jij Isana?
He wat goed zeg van Isana!!!
@Melisha wrote:
G E W E L D I G :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dat verdiend wel een kadotje toch?
Hoe beloon jij Isana?
Isana heeft een boekje van het Zandkasteel gekregen.
En ze mocht opa en oma even bellen om t te vertellen.
Leuk!!! Ik heb ook goed nieuws kijk bij Nienke!
We zijn wat eerder van school geraakt dan de bedoeling was, want opeens stond Isana daar in haar eigen plasje te staan…Ze keek wel heel bedremmeld, maar het is haar vermoedelijk gewoon ontkomen. Heb er verder dus ook geen probleem van gemaakt, maar ja, ze wilde niet naar de wc voordat we weggingen. We hebben nu een afspraak gemaakt dat we naar de wc gaan als we weggaan, maar ja…ze is natuurlijk nog maar net 2…
Net te boodschappen geweest. Isana heeft een plasje gedaan op de wc in de winkel!
Het was gewoon echt een ongelukje vanochtend…
Ja dacht ik ook al hoor. Isana is al zindelijk en zoals jij ook al zei van Samila, het kan nog voor komen dat ze even een plasje moet doen en dat er dan geen wc in de buurt is of dat ze het even niet op kan houden meer. Isana weer op de wc van de wikkel geweest, echt knap
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Denk dat ze het in het begin soms ook gewoon ‘vergeten’…omdat ze druk bezig zijn met iets of ergens zijn waar geen potje/wc te bespeuren is en er dus niet aan denken.
maar gaat wel prima zo Isana !!!
Ja, het was gewoon een ongelukje!
Zo, dat was ik even niet meer gewend, maar dit keer werd ik om kwart over 2 gewekt door miepie 2. Ze moest plassen zei ze. Nou, dat was dus niet zo…alleen maar jengelen en ze wilde zo graag weer terug in bed, hahah.
Om kwart over zes weer wakker. Moest ze weer plassen, naar eigen zeggen. Weer niks…Wel de luier giga vol, dus maar een schone omgedaan.
Om 7 uur waren de dames wakker en zijn ze van bed gekomen. Samila was zelf al naar de wc gegaan. Isana moest natuurlijk ook en dit keer kwam er wel een dikke plas! (ze plaste echt recht naar voren, maar goed dat die verkleiner erop zat, haha)
Nou ze is er in iedersgeval wel flink mee bezig zou je zeggen :thumbup:
@Suwanna wrote:
(ze plaste echt recht naar voren, maar goed dat die verkleiner erop zat, haha)
O, daar heb ik zo n problemen mee, Anne plast altijd veel en met een flinke vaart :oops: . Ze heeft een potje met voor opstaande rand, maar vaak plast ze door de kracht er gewoon over heen. Iemand een idee of daar iets aan te doen is?
Wel super hoor dat het zo goed gaat

BTW in de supermarkt, vraag je dan gewoon of ze een wc hebben?
Ik weet (door samila) waar de wc’s zijn, hahaha
Isana heeft een verkleiner en dat houdt eigenlijk alles tegen.
Ze plast alle kanten op, komt door haar verkleefde schaamlipjes.
:think: Moet jij mij zaterdag maar goed voorlichten voor een wc route
“Route de toilet”
Ik heb dat ook een keertje gehad, plaste ik ook zo hard, dat het gewoon recht tussen de bril en de pot door schoot, direct naar voren. Ik dacht wat krijgt je nou! :oops: Snel gedwijld, nooit weer gebeurd, vraag mezelf nogsteeds af hoe dat nou kwam!
hahaha, ik had je gezicht wel willen zien!
Vanochtend de nachtluier halfvol…
Ze had gister weer op de wc gepoept!!
(wel een beetje hulp van mij. eerst zat ze onder de tafel, toen keek ze raar toen ze op een stil wilde gaan zitten. ikke ruiken, kijken in de onderbroek…keuteltje hing r al bijna uit.
op de wc…poepie gedaan!)
Huh, de nachtluiers zijn toch wel weer vol hoor.
Maar ze heeft wel dat ze 's nachts wakker wordt en zegt dat ze moet plassen…
maar het is niet vaak genoeg, hahaha (liever ook niet vaker, hihihi)
Ze gaat nu wel altijd voor het slapen gaan naar de wc.
Overdag is ze echt zindelijk, de meeste poepjes gaan ook op de wc…al ontkomt het haar nog wel eens.
Nee, de nacht zit er toch nog niet in.
Soms is ze na haar middagslaapje wel droog, maar s nachts nee hoor
vind ik ook niet erg hoor, de laatste tijd wil ze ook steeds water drinken op bed…tja, dan word je nooit droog s nachts he?!
ze heeft s nachts wel eens (maar vaker op de late avond) dat ze wakker wordt en dat ze dan wil plassen.