Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

plaats je dan ook wel de goede :wink:

@Amy82 wrote:

plaats je dan ook wel de goede :wink:




Ik ga mijn uiterste best doen! :mrgreen:

Hier zijn ze!



Morgenvroeg doe ik denk ik mijn voorlopig laatste testje maar ik denk wel dat het duidelijk is.



Ik vraag me alleen af hoever ik nu zwanger zou zijn. :think:

Duidelijk een 2e streepje :dance:

Gefeliciteerd! :inlove:

@Femmieke wrote:

Ik vraag me alleen af hoever ik nu zwanger zou zijn. :think:


Ik denk nog geen 4 weken, want bij 4 weken zie je vaak een lijn die bijna net zo duidelijk is als de controlestreep.



In ieder geval een 2e streep, dus gefeliciteerd :inlove:

Ik denk ook nog geen 4 weken, want dan word het streepje nog duidelijker… Maar ik zie de streep wel hoor :dance: :clap: Gefeliciteerd! Mijn 1e test was net zo :inlove: was toen volgens mij 3 weken en 4 dagen, of 3 weken en 3 dagen.



Eventueel na morgen een testje met tijdsindicator ertegen aan gooien? Dan kan je ongeveer wel achterhalen hoe lang je zwanger bent… De dag na de bewuste test ook gedaan en die gaf bij mij 1-2 weken aan ( dus 3-4 weken )

ja hoor, nu dus echt gefeliciteerd :slight_smile:

Gefeliciteerd!!! :inlove:



Hoe lang je zwanger bent? Geen flauw idee…

Misschien die indicator test ook nog eens doen?

Jaaaa nu zie ik nog meer streep !!!



Femmie, gefeliciteerd !! :inlove: :-*

Ik gok dat je zo’n 3,5 week zwanger bent.



Nogmaals, gefeliciteerd :inlove:

De streep word duidelijker…GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

ja,duidelijk zwanger :inlove:

denk idd ook 3.5 week ofzo :wink:

gefeliciteerd! :dance:

Super, gefeliciteerd!!

Meiden… Ik heb vanmorgen getest en het was negatief. Er verscheen zelfs geen vage lijn, niks, nada, het bleef gewoon wit! :frowning:





Snap er niks van! Kan in één nacht het zo mislopen dat er totaal geen HCG meer in je lijf zit. Ik snap het echt waar niet! Het gekke is dat ik het wist! Ik was in de badkamer en “voelde” me precies niet meer zwanger. Die stekende rugpijn was weg en ik was minder moe.



Wat een emotionele roetsjbaan is dit zeg!



Heb ook geen idee wat ik nu moet doen. Gewoon mijn menstruatie afwachten? Ik ga eerst zien of ik deze dag doorkom.



Ben werken. :frowning: :-*

ah femmieke :cry: was het ook een kruidvat test van vannochtend? of toch een ander merk? voor de 4 weken kan zoveel gebeuren nog, dan kan er idd in 1 nacht van alles gebeuren, vandaar dat men wat kritisch kijkt naar vroeg testen… Je zou toch binnenkort ongesteld moeten worden lijkt me, gebeurt dat niet zou ik er toch nog een testje tegenaan gooien :cry:

@Femmieke wrote:

Meiden… Ik heb vanmorgen getest en het was negatief. Er verscheen zelfs geen vage lijn, niks, nada, het bleef gewoon wit! :frowning:


:cry:



Ze zeggen ook dat je hierdoor beter niet voor je NOD kan testen. Eigenlijk kun je pas van een zwangerschap spreken als er een innesteling is geweest. Een bevruchte eicel kan volgens mij al hcg aanmaken, maar als de innesteling niet goed gaat.



Nu moet ik ook zeggen dat ik bij Pete een dag voor NOD een licht positieve test had, daarna een week lang negatieve testen en pas een 6 dagen na NOD weer een postieve test.



Zolang je nog niet ongesteld bent, zou ik elke 2 a 3 dagen een test blijven doen.



:hug:

Oh femmie :cry: :hug: :hug: :hug: :-*

ooh femmie! :frowning: :frowning: :hug: :hug:

Dank u iedereen. Het is echt gek maar ik voel me op slag niet meer zwanger, zo raar allemaal. Het was idd opnieuw een KV-test. Ik zou nooit of nooit zo vroeg getest hebben maar ik heb dan ook nog nooit een cyclus gehad van pakweg zeven a acht weken. Daarmee dat ik eerst dacht dat ik mijn ei gemist had en dat ik toch zwanger was (omwille van de stekende pijn die ik voelde die zondag) en heb ik een test gedaan. :frowning:



Sassie:Dank u voor de tip! Ik zal dat zeker doen. :-*

jeetje Femmieke :hug: raar hoor… hoop dat je alsnog een positieve test hebt over een paar dagen :pray: