Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

Jeetje Femmieke dat is niet leuk, kan me voorstellen dat je in een emotionele roetsjbaan zit, :hug: voor jou…

Wat vreemd! :think:

:hug:

Ik leef nou ook helemaal mee hoor, wat onduidelijk!

Is het nou doorgebroken, of nog niets? :hug:

Dank u meiden! Ik ben wat op internet gaan snuffelen en lees tegenstrijdige dingen van mensen die zeggen dat je eens je positief getest hebt eigenlijk niet meer hoeft te testen tot de andere kant, dat het zou betekenen dat het gaat mislopen. :cry: Ik hoop dat ik daar gewoon niet bijhoor! Dat ik net als Sassie binnen enkele dagen opnieuw positief test.

Er zit nog niets aan te komen, ik verlies geen bloed, niets! Gisteren had ik wel terug die stekende lage rugpijn. En ik heb ook steken in mijn buik langs weerskanten (links, rechts) en blijf ik wat moe (maar dat zal wel spanning wezen).

Ik blijf toch een beetje hoop koesteren.

:pray:

Hey Femmieke…ik zou nog eventjes afwachten of je ongi niet doorbreekt en anders gewoon over paar daagjes een CB test doen. Wordt je maar niet ongi en de test geeft negatief aan dan zou ik gewoon langs de HA gaan voor een bloedtest en dan weet je het zeker!

Heel veel succes en ik hoop dat je toch zwanger bent!!

:o :frowning:

wij zullen voor je blijven duimen :thumbup: :thumbdown: :hug:

hey landgenootje :wink: ,

Waarom ga je niet bij de huisarts langs?

dan laat je bloedprikken en dezelfde avond heb je zekerheid.

ik weet dat dat in Nederland niet zo werkt, maar in België heus wel.

spreek uit ervaring :wink:

Ik testte bij mijn oudste dochter wéken negatief en toch was ik zwanger… bij de drie anderen heb ik géén urinetesten meer gedaan, maar direct bloedproef via arts. hij heeft daar nooit een probleem van gemaakt. dus…

ik hoop dat het alsnog goed zit :pray:

liefs

Gerda

en, heb je nog getest? :pray:

Ik ben ook erg benieuwd!! :pray:

Het is dinsdag. Ben ook erg benieuwd…? :pray:

Ja ik heb opnieuw getest…

Het is opnieuw positief!!! :inlove:

Snap er absoluut geen snars meer van! Het streepje is nu terug iets donkerder dan op de laatste test die ik geplaatst heb. :think:

Maar goed, er stonden twee ljintjes binnen de twee minuten dus ja. :dance:

Ja sorry ik maak mij een banner, kan me niet meer houden! :mrgreen:

Hier is de foto! :inlove:

Die test was dus gewoon mislukt! :dance:

Gefeliciteerd meid!! :inlove: :dance: :inlove: :-*

Proficiat!!!

Jaaa :dance: :dance: :dance: Leuk leuk leuk!! :inlove:

Jaaa, super! :dance:

Gefeliciteerd! :inlove:

Yaaaaaaaaay gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :-* heeft ons duimen misschien toch nog een beetje geholpen :smiley:

mooie test :inlove: :dance: :dance:

joepieee!!! :dance:

:dance: :dance: