Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

Kan aan mijn cyclus niet meer aan uit. Ik ben laatst ongesteld geworden op 21 juni. We hebben onveilig gevreeën op 9 juli omdat ik dan nog steeds bij mijn weten mijn eisprong niet had. Ik had twee testen gedaan omdat ik mijn eisprong nog steeds niet kreeg en begon te vrezen dat ik hem gemist zou hebben. Die testen waren negatief dus absoluut geen twijfelgeval. Nu dacht ik dat ik verleden week wel eindelijk mijn eisprong had en we ondertussen hebben we ook weer geklust. Ik had vandaag eigenlijk gewoon nog eens om zeker te zijn een test gedaan. Had er nog zo één liggen van kruidvat en dit is het resultaat. Ik snap er niks meer van! :doh: Is dit nu mijn verbeelding of staat er nu echt een tweede lijn??? Enfin of moeten die niet allebei even dik zijn? Heel gek dat op die andere testen die ik verleden week heb gedaan totaal niks te zien was. Ook nu niet, geen twee lijn, geen schaduw. Niks en dat waren die ook van Kruidvat. :think:

Ik zie hem heeeeeeel licht en heeeeeel dun…

Mijn man zegt: nope geen streep…



:shifty:

Ik zie een heel dun lijntje :think:

Zou voor de zekerheid een andere kopen en opnieuw testen denk ik…

Ja om dat op foto te krijgen is nog zo een zaak… :shock: In het echt is hij duidelijker maar idd heel dun. Vind het erg gek eigenlijk omdat ik altijd dacht dat ze even dik moesten zijn en omdat ik ook dacht dat Kruidvat geen indrooglijn hebben. :think:

ik zie ook een streepje :shifty: maar ik zou voor de zekerheid een andere test halen om zeker te zijn, misschien 1 van de clearblue met indicator

Ik ga denk ik een paar daagjes wachten en in de loop van de week nog eens testen. Misschien dat het resultaat dan duidelijker is ofzo. Ik zou eigenlijk ook niet weten hoelang ik dan al zwanger ben met die lange cyclus. :?

Ik zie ook een streepje, maar wel een dun streepje. Idd een nieuwe test er tegen aan gooien om het zeker te weten.

Spannend! :pray:

zie ook een streepje, maar is dat streepje wel dik genoeg? horen ze niet wat dikker te zijn? Vind hem zo ultradun :shifty:

@Amy82 wrote:

zie ook een streepje, maar is dat streepje wel dik genoeg? horen ze niet wat dikker te zijn? Vind hem zo ultradun :shifty:




Ik ook! Vraag me af of er nog iemand ooit zo een dun streepje had op een test. :eh:

heb zelf die kruidvattesten nog nooit gehad… denk zelf eigenlijk dat hij niet positief is hoor… heb even geklungeld met photoshop, maar krijg er niet echt duidelijk een 2e lijntje in :hug:

Voor mij een zeer herkenbare streepje, moet ik eerlijk zeggen. Heb ze op de kruidvattest ook tot 2 keer zo gehad… Dus ik trek dan nog maar geen conclusie, maar ik heb wel een klein glimlachje om mijn mond… :wink:

@~Marion~ wrote:

Voor mij een zeer herkenbare streepje, moet ik eerlijk zeggen. Heb ze op de kruidvattest ook tot 2 keer zo gehad… Dus ik trek dan nog maar geen conclusie, maar ik heb wel een klein glimlachje om mijn mond… :wink:




Pff nu ben ik toch wel een beetje nerveus! :mrgreen: We hebben besloten dat ik aanstaande woensdagmorgen nog eens ga testen. Ben benieuwd, heb ook buiten wat irritante rugpijn totaal geen kwaaltjes dus ik vermoed moest ik zwanger zijn het zeker nog geen vijf weken zijn. :think:

Ik heb heel vaak kruitvat testen gebruikt en ik krijg vaak zo een dun 2e streepje.

Helaas ben ik echt niet zwanger…



Ik hoop voor jou dat het streepje wat ik zie op jou test woensdag een stuk donkerder is :pray: :pray: :pray:

@Jannigje wrote:

Ik heb heel vaak kruitvat testen gebruikt en ik krijg vaak zo een dun 2e streepje.

Helaas ben ik echt niet zwanger…



Ik hoop voor jou dat het streepje wat ik zie op jou test woensdag een stuk donkerder is :pray: :pray: :pray:




Raar dat het bij sommige testen dan er niet op komt want op mijn twee anderen is dat streepje niet te zien.



Wat kunnen die testen toch vervelend doen. :angel:

Ja Femmieke dat is zeker wel raar.

Bij mij is het de ene keer wel en de andere keer niet.



Nogmaals ik hoop voor jou dat dit streepje dikker gaat worden :pray: :hug:

Ik heb dit ook een keer gehad bij een kruidvattest. Besloten om nog een testje te doen een paar dagen later en juist op die dag werd ik ongesteld. Ik was toen niet zwanger, maar hoop voor jou dat dit kleine streepje een echt goede streep wordt als je woensdag weer een testje gaat doen. Succes!

Ik heb ook een keer zo’n hele dunne streep van kruidvat gehad en was ook niet zwanger. Een paar dagen later nogmaals zo’n test gedaan en toen was hij helemaal wit.

Hier alleen maar goede KV-testen gehad. Als er ‘iets’ te zien was, was het streepje een paar dagen later echt dikker. Helaas even afwachten dan…

ik had ook zon dun streepje

en ze is nu 9,5 maand

Hier even ‘mijn’ kruidvat streepjes bekeken en die waren wel wat dikker, maar wel dezelfde kleur en ik zie het streepje wel. Wellicht erg vroeg getest? Ik zou niet in spanning kunnen zitten en morgen opnieuw een test doen denk ik en dan met ochtendurine, dat maakt al flink wat uit…!