Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

Hmm het zal dus nog even afwachten zijn dus. Ik heb wel eens vals positief getest ook met een KV-test maar dan de andere soort. Waar je dus geen pipetje hebt en zo. Daar verscheen wel een lijn en was toen niet zwanger. Stond ook in de bijsluiter dat het mogelijk dan een indroogstreep was.

Een streep is een streep… Toch?

@Roos wrote:

Een streep is een streep… Toch?




ben ook een beetje verbaasd over de reacties hier over dat het streepje te dun zou zijn. De uitdrukking ‘een streep is een streep’ is nl een veel gehoorde en in dat geval zie ik toch absoluut een streep(je). Maar bizar dat er dus meer mensen zijn met ‘valse’ streepjes op de kv-test.



(hier uh een verwend nest die áls ze een test doet, ook gewoon echt zwanger is, en ja de streep op mijn kv-test was wel wat dikker dan deze, maar dat zegt volgens mij dus niets).

Super nu sta ik helemaal te shaken. :mrgreen: En het is nog heel lang tot woensdagmorgen! :lol:

zie ook een streep hoor…en bij mij was die ook zo licht…en nu is hij al bijna 3 maanden oud :inlove: zal ff kijken of ik het topic nog kan vinden van de streep twijfels van mij en van nachtvliinder geloof ik…





wel spannend hoor!

Bij deze foto bleek ik zwanger. Volgens mij was dit ook een kruidvattest. Ik testte toen zo’n 2 dagen voor NOD.



Ik moet zeggen…die kruidvattesten vind ik maar erg onduidelijk hoor. Na deze test ook nog een CB-test gedaan.



Ik ga hard voor je :thumbup:

nou Femmieke, anders test je morgenochtend toch :lol:

@Amy82 wrote:

nou Femmieke, anders test je morgenochtend toch :lol:




Ik heb geen testen meer! :wink:

hier ligt zo’n soort streepje in de kinderwagenbak te slapen :inlove:



Nou moet ik wel zeggen dat dat 4 dagen voor NOD getest was.

De test na NOD was knal positief.

en normaliter zou ik nooit zo vroeg getest hebben, maar onze oudste had al eens eerder zo’n ‘helderzienden’ moment gehad en had nu ook iets geroepen in de trant van een baby in de buik… dus ik testen… en was dus ook zo’n miniem streepje

en? Inmiddels alweer getest?

@lydia wrote:

en? Inmiddels alweer getest?




Neen het duurt lang tot morgen eigenlijk. Wil toch wel testen met ochtendurine, dat geeft toch het duidelijkste resultaat he? Koen brengt vanavond de testen mee. Opnieuw zo 2 voor 5 van KV. :wink:

Hey Femke, mijn eerste indruk bij de foto was: Leuk Noortje krijgt er een broertje of zusje bij!! Ik zou vanavond alweer gaan testen hoor, mijn testen bij Tygo waren ook 's avonds en dat nog wel voor mijn NOD en hartstikke positief.



Ik ga voor je duimen!

ik heb bij de tweede ook een pennestreepje gehad, en het resultaat kruipt hier nu rond hoor…



Echter noemen sommige zo’n pennestreepje inderdaad vals :think:

Ochtendurine hoeft niet duidelijker te zijn hoor, sommige testen op andere tijden duidelijker positief dan in de ochtend :wink:



Duim duim duim :pray:

Ik duim heel hard dat ie morgen dikker is!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



@Cin. wrote:





Echter noemen sommige zo’n pennestreepje inderdaad vals :think:

Hier moet ik wel op reageren, een vriedin van mij testte met een kruidvat test 2dg voor haar nod. En er kwam een dun streepje te staan. 2 dg later, precies haar nod werd ze ongesteld. Ze ging toch eens opheldering vragen hoe dat nou kan dat kv zo snel + testte. De mevrouw heeft uitgelegd dat er ook bevruchtte eitjes kunnen zijn die niet ingenesteld zijn. Die geven ook hcg af, en de kv test meet een erg lichte hoeveelheid hcg. Dus geeft hij al + aan. Daarom nooit voor je nod testen.
Vriendin had geen antwoord meer terug :lol: Ze had al alle soorten antwoorden in haar hoofd bedacht die ze terug kon geven :lol:

Vanmorgen weer getest maar helaas nog altijd geen duidelijkheid. In het echt ziet hij er wel iets dikker uit want ik zie een lichte gekleurde schaduw maar pfff. Ik weet het niet! Ik denk dat ik eens een week ga afwachten, ms dat ik dan een knaltest heb ofzo. :mrgreen:

Ik zie hem nu wel iets beter, maar ik weet het niet hoor :oops: :mrgreen:

@Sennapen wrote:

Ik zie hem nu wel iets beter, maar ik weet het niet hoor :oops: :mrgreen:




Ik zie hem in het echt ook iets beter en hij is iets dikker. :oops: :lol: :lol:



Ik ga naar mijn werk vertrekken: afleiding! :wall: :wall: :dance: :dance: :mrgreen:

pff ik kan mij voorstellen dat je gek word!

Ik zie ook een klein penstreepje maar ik vind het nog niet heel duidelijk hoor, sorry :oops:

Er zal vast iets spelen want normaal is deze test bij mij echt 200% negatief haha. Dus of je bent echt nog heeel vroeg bijv 3 weken of het zet toch niet door in een goede zwangerschap. Ik duim dat je gewoon nog te vroeg aan het testen bent en dat hij over een aantal dagen van het scherm spat :pray: :pray:

ik zou als je duidelijkheid wilt, en wie wilt dat nou niet, een ander merk test proberen. Kruidvat is blijkbaar niet echt gezind je duidelijkheid te gaan geven :?

Ik zou voor een clearblue gaan , dan weet je het iig zeker.