Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

Ik zie ook weer een dun streepje hoor…

Koop een andere test joh… Hier word je toch gek van?

Ik heb ook bijna altijd CB gebruikt :thumbup:

KV vond ik persoonlijk helemaal niks.

mmm… zo word je ook niets wijzer :think: Ik zie wel het lijntje weer, dat wel… Maar hij zou toch ook wat dikker of donkerder moeten worden op een gegeven moment… Ik zou ook voor een ander merk test gaan, of een digitale die geeft gewoon zwanger/niet zwanger ( al zijn die wel wat minder gevoelig en als de KV test al zo dun is, zal je nog niet zo heel ver zijn lijkt mij ) Wanneer zou je ong. ongesteld moeten worden denk je?

Koop nu maar gewoon een Cb test… :wink:

idd dan staat er gewoon wel of niet zwanger, en zijn wij ook uit de stress :lol: :wink:

@kim86 wrote:

idd dan staat er gewoon wel of niet zwanger, en zijn wij ook uit de stress :lol: :wink:






haha… ook daarom ja… :mrgreen:

Waarom wéér een KV-test?

Ik zou voor een CB-test gaan. :silenced:

Haha, dat zou toch wat zijn als er een test bestond die naast WEL ZWANGER en NIET ZWANGER, MISSCHIEN ZWANGER aangaf… :lol:

maar bij te vroeg testen kan NIET zwanger alsnog zwanger zijn he? dus NIET zwanger kan wel zwanger zijn, alleen niet omgekeerd… maar die KV testen zijn in principe wel goed hoor, dus snap wel waarom ze die nog een keer gedaan heeft… maar er zitten er 2 in een pak, dus misschien over 2 dagen nog een keer? of meteen een ander merk na deze test, dat zou ik in ieder geval gedaan hebben, kan niet tegen onzekerheid :hand: :?

Tja…bij beide zie ik een streepje en bij de 2e en hij voornamelijk breder dan de eerste…



…maar ik zou hier ook niet heel enthousiast van worden. Ik zou een paar dagen wachten en dan nog eens testen, wellicht met een andere test :hug:



(hoewel ik het met dezelfde wel makkelijk vergelijken vind)

@mlk1982 wrote:

mmm… zo word je ook niets wijzer :think: Ik zie wel het lijntje weer, dat wel… Maar hij zou toch ook wat dikker of donkerder moeten worden op een gegeven moment… Ik zou ook voor een ander merk test gaan, of een digitale die geeft gewoon zwanger/niet zwanger ( al zijn die wel wat minder gevoelig en als de KV test al zo dun is, zal je nog niet zo heel ver zijn lijkt mij ) Wanneer zou je ong. ongesteld moeten worden denk je?




Dat is het nu net. Normaal heb ik een cyclus van om en bij de 35 dagen. Mijn laatste ongesteldheid dateerde van 21 juni, we hebben toen drie weken later gevreeën maar bij mijn weten had ik toen mijn eisprong niet (die spot ik namelijk elke maand erg goed), ahum* verleden week merkte ik mijn eisprong wel op en hebben we dus ook gevreeën. De dag nadien kreeg ik 's avonds ontzettend pijn in mijn buik. Heel veel steken en ik had toevallig nog een test liggen dus dacht ik waarom niet eens testen met dit als resultaat. Moest ik zwanger zijn en ik heb mijn ei goed gespot ben ik zelfs nog geen drie weken ver. :oops: Daarom dat ik nu een week ofzo ga wachten en het zijn gang laat gaan. Ik doe idd geen andere test omdat die van KV het gevoeligste zijn.



Ik krijg mijn test nog eens in de gaten van vanmorgen en tja er staat echt een tweede lijntje op, iets dikker en iets rozer. Ik neem aan dat die er niet zomaar staat. :wink: Ofwel idd heb ik het verkeerd ingeschat en ben ik dus effectief vijf weken ver en maakt mijn lichaam niet genoeg HCG aan. :think: maar dat zou me sterk verbazen eerlijk gezegd.



We wachten af…



:shifty:

Nee niet afwachten zon digitale kopen :angel: :mrgreen:

Als ik dit zo hoor, zou ik idd een paar dagen wachten. Ik heb bij jesse misrekend en toen getest met 3+4 met een kruidvat test en die was wel wat duidelijk, maar het wisselt natuurlijk per persoon. Heb ook dipsticks gebruikt en die gaven wel hetzelfde effect als bij jou. (minuscuul streepje ) zo vroeg testen is heel risicovol, maar aan de andere kant als je weet dat het zo kort zou zijn, klinkt het ook wel positief! Denk dat een andere merk niets zou uitmaken nu, zo vroeg zal denk ik geen andere test positief geven… Ik zou alleen denk ik ook niet zo lang kunnen wachten, lastig hoor… Misschien over een dag of 5 weer proberen? Ik duim voor je! En volg je topic :wink:

test je dan niet sowieso te vroeg? Een dag na je eisprong al testen? Dan heeft de bevruchting nog niet eens plaats gevonden…



Blijf het ook paar vinden dat onderaan dezelfde streep verschijnt…

@Amy82 wrote:

test je dan niet sowieso te vroeg? Een dag na je eisprong al testen? Dan heeft de bevruchting nog niet eens plaats gevonden…



Blijf het ook paar vinden dat onderaan dezelfde streep verschijnt…




Het was twee dagen later! :wink: En ik had getest omdat ik dus dacht dat ik toch vroeger mijn eisprong zou gehad hebben omdat ik de avond daarvoor zo buikpijn had en die buikpijn herinnerde ik van de zwangerschap van Noortje.



Het is lastig als er ineens zo een lange cyclus inzit waar je niet aan uit kunt. :roll:

ik zie igg wel een streep maar denk dat je wel erg vroeg test.

mijn test zag er ook zo uit op 2 juli en zie banner :inlove:

was toen wel 3 wk2dg ofzo :oops:

kv is erg gevoelig,test al vanaf 20.



ik zou binnen een dag of twee nog eens testen. en dan terug met die van kv. kan je beter vergelijken.

blijkt die duidelijker kan je die van cb wel doen :wink:



succes en ik duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Meiden ik denk dat ik echt debiel aan het worden ben! Ik heb gewoon exact dezelfde foto als op pagina één geplaatst zie ik nu! :doh: :wall: :wall: :oops: :oops:



Enfin hier die van vanmorgen. Ze zijn echt wel niet zo duidelijk want ik had niet veel tijd.



:wink:

die is wel een tikkeltje duidelijker he!

Enne lief aapie :inlove:

ik zie een 2de streep …denk ik :shifty:



(weer een kv test AAHHHHHH :o :wall: ;))

deze is idd een stuk duidelijker hoor… ik dat geval zou ik overmorgen even je laatste testje gebruiken :wink: