Is dit een tweede lijn?? Nieuwe foto pg8!!!

Ik zie nu bij die nieuwe foto’s duidelijk een streep hoor. Geen twijfel.

Gefeliciteerd!!!

Ik zie nu duidelijker een tweede streep dan gisteren. Ben benieuwd, je houdt het wel een soort van spannend :slight_smile:

das geen beertje maar een aap (monchichi) :mrgreen: en het is een streep. Moeten wij een test voor je gaan kopen ofzo :mrgreen:

geen twijfel meer hoor!!



Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:

Dit vind ik ook echt wel duidelijk hoor :inlove: Ik had met 4 weken precies zo’n test van kv. :dance:

mijn kv test van 4 weken zwanger zag er heel anders uit…



Dus Kim?

Mijn test van 4 weken was heel licht, maar wel duidelijk zichtbaar.

Iedere test ziet er anders uit.

Je hebt niet een vast aantal hcg hormoon in je lichaam, daar zit bij iedere vrouw ( en daar weer iedere zwangerschap) verschil in.



De een heeft met 4 weken een knaltest en de ander niet.



Femmieke ik zie een streep op je laatste foto.

Je maakt het spannend, maar dat vind je zelf vast denk ik.

@kim86 wrote:

mijn kv test van 4 weken zwanger zag er heel anders uit…







WOW! :shock: Zo die is positief zeg!





Ik ben dan ook nog geen vier weken ver. :wink:



Man, wat voel ik me stom dat ik gewoon dezelfde foto erop heb gezet. :oops: :oops: Ik sliep wss nog half vanmorgen ofzo. :doh:





In ieder geval, bedankt meiden! Voor alle steun. Momenteel zijn we in serieuze bespreking; hoe nu verder. We zullen moeten verhuizen want hier is geen plaats voor een tweede en ik zal heel veel gesprekken moeten hebben met mijn gyn ivm mijn bevalling. Daar heb ik zo een schrik voor maar hopelijk mindert die angst snel. :wink:



Zaterdag doe ik weer een testje en als die terug positie(f)(ver) is (gek woord :mrgreen: ) maak ik mijn eerste afspraak. :wink:

Femmieke is gewoon nog 3 weken en paar dagen zwanger joh. nog een paar dagen en je test is (hoop ik) ook zo knal!!



zullen we het op zwschapsdementie gooien, verkeerde foto plaatsen? :stuck_out_tongue:



ja je verhaal komt me een beetje naar boven, van je bevalling van Noortje :hug:

Dus Kim?
Mijn test van 4 weken was heel licht, maar wel duidelijk zichtbaar.
Iedere test ziet er anders uit.
Je hebt niet een vast aantal hcg hormoon in je lichaam, daar zit bij iedere vrouw ( en daar weer iedere zwangerschap) verschil in.


rustig maar hoor :eh: , bedoelde er verder niks mee, alleen dat het grappig is dat ze er zo verschillend uit kunnen zien bij de een of de andere

:pray: spannend!!!

ik vind die duidelijk hoor voor nog geen 4 weken!



ik zeg heel voorzichtig:gefeliciteerd :wink: :inlove:

Zo zagen mijn twee kruidvat testen er ook uit!Was ook nog geen 4 weken zwanger. En toch zwanger, gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

Dank u meiden! Ik begin het toch een beetje te geloven. Ik heb dezelfde lage rugpijn als met Noortje, men was vergeten hoe pijnlijk dat was. :silenced: En die pijn had ik dus ook voor ik positief testte toen. Ik dacht toen eerst dat het aan mijn werk lag maar weet nu wel beter. :wink:



Hopelijk blijft het verder goed gaan en test ik zaterdag al iets positiever. :lol:

Mutseputs… Ik zie hem nu idd duidelijker. Dus ik denk gefeliciteerd :wink: :wink:

Gefeliciteerd!!

Ik vind deze een stúk duidelijker, dus ook hier een voorzichtige gefeliciteerd :inlove: :pray:

Gefeliciteerd!! :inlove: :dance: :inlove: :dance:



Ik heb er wel aantal van die kvtesten versleten, en als ze negatief waren waren ze ook echt negatief, zelfs na uren of dagen verscheen er niets roze, als je goed keek zag je inderdaad een heeeel dun WIT lijntje lopen bij sommige testen na enkele uren of dagen :lol:

En alsik zwanger was, was de test ook duidelijk! :wink: maarja ik teste ook altijd na mijn nod :stuck_out_tongue:

En dat jou test nu al duidelijk wordt zegt voor mij genoeg! :-*

Gefeliciteerd :dance: :dance: :inlove: :-*

Meiden ik heb vanmiddag nog eens getest en de streep wordt duidelijker. Zal straks de fotootjes (de juiste) uploaden. Maar ik denk dat ik mezelf wel degelijk zwanger mag noemen. :lol: