Irritant

Wat zullen we zelf dan doen als we oud zijn vraag ik me wel eens af! :think: :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

Wat zullen we zelf dan doen als we oud zijn vraag ik me wel eens af! :think: :mrgreen:

Voor kruipen (met nadruk op KRUIPEN)

Heel slecht rijden

Ongegeneerd scheten laten in publiek

Kleine kinderen over de bol aaien

Kinderen her en der snoep geven

Mopperen op de jeugd vcan tegenwoordig

Respect afdwingen van iedereen

Een zitplaats eisen in openbaar vervoer

Luidruchtig eten

Met rollator door de straten racen

Oh ik kan niet wachten tot ik oud ben!

:lol: :lol:

@Nefarious wrote:

@kantjeboord wrote:

Voor kruipen (met nadruk op KRUIPEN)

Heel slecht rijden

Ongegeneerd scheten laten in publiek

Kleine kinderen over de bol aaien

Kinderen her en der snoep geven

Mopperen op de jeugd vcan tegenwoordig

Respect afdwingen van iedereen

Een zitplaats eisen in openbaar vervoer

Luidruchtig eten

Met rollator door de straten racen

Oh ik kan niet wachten tot ik oud ben!

:lol: :lol:

Dan vrees ik dat ik nu al oud wordt, heb zojuist mijn zijdeur van de auto in de prak gereden! :wall:

@henriette1309 wrote:

@kimmiejj wrote:
@henriette1309 wrote:
Kimmiejj schreef:

EN ja oke sommige mensen horen niet goed,maar dan hoeven ze NOG niet dwars door ene pad te staan

Ik zal er rekening mee houden :mrgreen:

zo bedoel ik het niet haha :-*

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: weet ik... :lol: :lol: :lol: vandaar ook de smilie erachter... :wink:

oke :mrgreen:

Heb de overige reacties nog niet gelezen, maar wat betreft de persoon in de rij, dat is heel irritant maar ik vraag dan gewoon of ze een stukje achteruit willen.

Als er iets gegeven wordt wat mijn dochter nog niet mocht dan zei ik gewoon dat ze daar nog te klein voor was ofzo.

Ik zeg er eigenlijk altijd wat van als ik iets vervelend vind.

@kantjeboord wrote:

Ik heb me voorgenomen…als ik in een verzorgingstehuis terecht kom… of zo’n mooie aanleunwoning…

Dan ga ik… mijn haar roze en blauw verven… Overal belletje trekken, wachten tot ze opendoen en vertellen dat ik te traag ben om weg te rennen, en me voegen bij zo’n groepje Hangouderen :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

@kantjeboord wrote:

Ik heb me voorgenomen…als ik in een verzorgingstehuis terecht kom… of zo’n mooie aanleunwoning…

Dan ga ik… mijn haar roze en blauw verven… Overal belletje trekken, wachten tot ze opendoen en vertellen dat ik te traag ben om weg te rennen, en me voegen bij zo’n groepje Hangouderen :mrgreen:

oooh! En me overal mee bemoeien, iedere zin beginnen met “Toen ik jong was…”. Iedere keer zeggen dat de jeugd van nu het zo goed heeft en dat ze het in mijn tijd nooit uit zouden houden. In de winkels alles met centen/klein geld/precies gepast betalen. :thumbup:

@Nefarious wrote:

@henriette1309 wrote:
@kantjeboord wrote:

oooh! En me overal mee bemoeien, iedere zin beginnen met “Toen ik jong was…”. Iedere keer zeggen dat de jeugd van nu het zo goed heeft en dat ze het in mijn tijd nooit uit zouden houden. In de winkels alles met centen/klein geld/precies gepast betalen. :thumbup:

:lol: :lol: :lol: Dan kom ik wel achter jou staan in de winkel… :mrgreen:

@henriette1309 wrote:

@Nefarious wrote:
@henriette1309 wrote:
@kantjeboord wrote:

Ahaha…ik zie het al voor me… zwieperende memmen, waggelende bingo-flaparmen, deinend blauw golf permanent OF krulspelden, kwijlende bekkies, en maar passief/aggressief met de wagentjes duwen en zuchten…gillen! :lol: :lol: :lol:

whahaha nef :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

oke, ik ging net boodschappen doen en zag het meteen: rijen vol bij de kassa.

Dat weet je als je vlak voor kerst gaat natuurlijk maar toch.

En toen heb ik vanwege dit topic besloten me nergens aan te ergeren.

Ik heb soms wel 3 minuten stil gestaan om karretjes, scootmobiels, buggy’s en rollators voorbij te laten gaan en het was erg relaxed boodschappen doen :thumbup: Kan ik iedereen aanraden.

:smiley:

@Nefarious wrote:

@henriette1309 wrote:
@Nefarious wrote:
@henriette1309 wrote:
@kantjeboord wrote:

Ahaha…ik zie het al voor me… zwieperende memmen, waggelende bingo-flaparmen, deinend blauw golf permanent OF krulspelden, kwijlende bekkies, en maar passief/aggressief met de wagentjes duwen en zuchten…gillen! :lol: :lol: :lol:

Ja… Al brillen zoekend, want jij 1 voor lezen, 1 voor schrijven, 1 voor betalen, 1 voor verzien, en 1 voor blinden… dus dat duurt eeeuwen voor je de goede bril hebt… Dan moet al dat kleingeld nog uit die veels te kleine portemonee worden gegraait met de reumahandjes die ook niet meer zo best mee willen… Nu ik dit zo aan het typen ben… baal ik eigenlijk dat ik achter jou sta… Mag ik niet voor… Ik heb toch maar 2 asperges… :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :lol:

@lydia wrote:

Ik heb soms wel 3 minuten stil gestaan om karretjes, scootmobiels, buggy’s en rollators voorbij te laten gaan en het was erg relaxed boodschappen doen :thumbup: Kan ik iedereen aanraden.

:thumbup: dit ben ik over een uurtje ook van plan…

Moet, ivm gewijzigde plannen voor Kerst, nog op 't laatste moment samen met dochterlief boodschappen doen voor de komende 4 dagen.

:shifty: zie nu al van die touwtrek-taferelen voor me, mensen die om 't laatste zakje sla aan het vechten zijn enzo :lol: (toevallig zei m’n moeder dat net, dat er gister en vandaag geen zak sla meer te vinden was bij de AH :roll: :wink: )

Ach, hoop dat ik nog wat lekkere dingetjes kan vinden, en anders maar niet. Er zal toch nog wel íets eetbaars in de supermarkt te vinden zijn?

Verder ben ik van plan er gewoon een leuk, gezellig uitje van te maken met Deanne. Niet druk maken om alle gestresste mensen, wij vermaken ons wel :dance:

(ben wel benieuwd of ik aan 't eind van de dag hier nog hetzelfde over denk :silenced: of m’n hakken niet kapot gereden zijn door alle botsende winkelwagentjes, ik om tien over 5 niet nog steeds in de rij sta te wachten om te betalen en m’n kind niet al te hyper is van alle lekkere dingen die ze ongetwijfeld aangeboden gaat krijgen vandaag :mrgreen: )

ik vind het altijd irritant dat sommige mensen van de vleeswaar zowat naar mijn zoontje toelopen om hem een worstje te geven en de ander moet je zowat smeken voor een worstje… (ze laten hem dan gerust 5 min wachten zonder dat er klanten zijn :thumbdown: )…

Ze zijn er zelf mee begonnen om ze te geven dan moet je ze ook geven ook…

gr patricia

@lydia wrote:

Dan heb ik in ieder geval iets bereikt met mijn geirriteer :lol:

whahahaha geweldig topic, ik heb hier en daar toch stiekum moeten lachen hoor :wink: :silenced:

Ok , mijn ergenisjes…

waarom moeten mensen als ze mekaar tegenkomen altijd juist middenin een gangpad gaan staan bijkletsen, ga toch aan de kant ouweh**ren!!

Of net voor de uitgang staan kletsen, kijken of de bon klopt,etc etc &^&()

Kassadametjes van 16jaar met een arrogantie van hier tot Tokio.

Lachen is ver te zoeken…en dan dat smakelijk kauwgom eten :hand: of met mekaar zitten te praten …Lees: schreeuwen!

Drukte bij de winkels en dan mensen die niet kunnen autoparkeren en 2 parkeerplaatsen inpikken…ook erg fijn :hand:

Vorig jaar nog woorden gehad met een vrouw in de kwantum.

T was hartstikke druk, en mevr besloot even middenin t gangpad de jas van haar kindje die in de winkelwagen zat uit te trekken.

Achter ons stond ook al een hele rij mensen zich te ergeren, dus ik zeg tegen haar, uhmmm kun je dat niet een stuk verderop doen, je blokkeert de boel, waarop ik me toch een grote mond krijg…of ik geen geduld heb en waar ik me mee bemoei…laat ik t erop houden dat t geen aardig gesprek werd, hubby zat maar te gniffelen :wink: MAAR ze heeft uiteindelijk wel haar kind ergens anders zitten uitkleden :wink:

Zoo en nu stop ik met klagen hahaha…:slight_smile:

Exactemundo, Lydia! Ik zeg vriendelijk “You’re Welcome!” als ik mensen voor laat gaan, of ze nou dankjewel zeggen of niet. Ik blijf lachen, want grommen en zeuren maakt het niet beter. En ik reken erop dat ik een goed uur kan uit trekken om 1 fles melk te halen.

Maar goed…ik ben nu wel in een goeie biu want ik heb chocola in mijn buik zitten! :wink: :lol:

Het wordt je ook erg in dank afgenomen om met de tweelingwagen een supermarkt in te lopen :mrgreen: Je bent een stuk breder, kan overal moeilijker langs, maar een hoop mensen gaan heel vriendelijk voor me aan de kant :thumbup:

Wel een keer gehad dat iemand zich hardop af vroeg, waarom ik in godsnaam met zo’n grote kinderwagen boodschappen ging doen. Helaas was ik toen niet zo bijdehand om te roepen dat het handig was voor mijn boodschappen ofzo, maar zei iets in de trant dat de auto niet naar binnen paste ofzo :lol: 8)

Of mensen die me vriendelijk voor willen laten bij een kassa, maar ik moet afslaan, omdat ik alleen maar door de brede doorgang kan… OF mensen die zich juist ergeren aan mij, waarom ik niet bij die andere kassa ga staan, omdat ik hier in de weg sta… Nee, ik ga voor mijn lol in een lange rij staan :roll:

@Nefarious wrote:

@henriette1309 wrote:
@kantjeboord wrote:

Dus doe je wat ouderen nu al doen en waar de meeste van ons zich aan ergeren! Hihihihi, veranderd dus nooit! :mrgreen:

Over 40 jaar zijn wij het onderwerp in een topic! Whahahahaha

@lydia wrote:

Hier doet de D*ka sinds kort aan zelfscan. Was razendsnel de winkel door en er ook weer uit! :dance: