Irritant

Zoveel herkenbare dingen hier in dit topic haha.

BIj ons in t dorp in de supermarkt is het algemeen bekend dat alle mensen midden in gangpaden stil gaan staan om te kletsen en als je dan vraagt of ze even aan de kant kunnen gaan kijken ze je verontwaardigd aan, bah bah.

Maar t ergste vond ik nog toen ik daar in de winkel was met Jana, en er een vrouw was die naar mijn idee in de modder had staan wroeten met haar handen en zomaar aan Jana ging lopen frunniken, heb haar gezegd op een redelijk normale toon dat ik er niet op stond te wachten dat ze zomaar ongevraagd met haar modder handen in mijn kind haar gezicht zat, ik zeg ga je bacillen ergens anders verspreiden, nou dat vond mevrouw erg aso van mij en dus kreeg ik woorden met haar. Ik had gezegd al had ze haar handen gewassen dat wou ik nog niet dat ze zomaar aan haar ging zitten en dat begreep ze niet :shock: :think:

Bah was zo boos heb me echt in moeten houden om niet in de winkel beginnen te schreeuwen tegen haar :wink: :mrgreen:

@Becca wrote:

Het wordt je ook erg in dank afgenomen om met de tweelingwagen een supermarkt in te lopen :mrgreen: Je bent een stuk breder, kan overal moeilijker langs, maar een hoop mensen gaan heel vriendelijk voor me aan de kant :thumbup:

Wel een keer gehad dat iemand zich hardop af vroeg, waarom ik in godsnaam met zo’n grote kinderwagen boodschappen ging doen. Helaas was ik toen niet zo bijdehand om te roepen dat het handig was voor mijn boodschappen ofzo, maar zei iets in de trant dat de auto niet naar binnen paste ofzo :lol: 8)

Of mensen die me vriendelijk voor willen laten bij een kassa, maar ik moet afslaan, omdat ik alleen maar door de brede doorgang kan… OF mensen die zich juist ergeren aan mij, waarom ik niet bij die andere kassa ga staan, omdat ik hier in de weg sta… Nee, ik ga voor mijn lol in een lange rij staan :roll:

één grote herkenning…geloof me, ook zonder duowagen wordt het er niet beter op hoor. En als ik nu zie dat iemand aan één van de kids wil zitten, want ook nu zien ze er “schattig” uit, roep ik heel hard(net als tegen de hond): AF!!! Echt waar, iedereen stopt en kijkt om en je kids zijn veilig. :lol: En dan met een big smile doorlopen he…heerlijk!!

@Moon84 wrote:

@Nefarious wrote:

Mensen die mijn baby of zoon aanraken. Ja, ze zijn schattig en lief en GEEN PUBLIEK BEZIT!!

Inderdaad.. :naughty:

lijkt wel dat het met de kerst opeens 'mag' heb het deze week al 3 keer gehad. Ben niet langer dan 2 uur op het winkelcentrum geweest :eh:

@Emma wrote:

@Moon84 wrote:
@Nefarious wrote:

Mensen die mijn baby of zoon aanraken. Ja, ze zijn schattig en lief en GEEN PUBLIEK BEZIT!!

Inderdaad.. :naughty:

lijkt wel dat het met de kerst opeens 'mag' heb het deze week al 3 keer gehad. Ben niet langer dan 2 uur op het winkelcentrum geweest :eh:

Ja... vreselijk.. 1 man.. (vage klant van me).. ziet Ruben.. 2 maanden geleden.. in de kinderwagen.. Hand naar binnen.. en wil Ruben over zijn wangetje aaien.. :evil: Voor ik het wist gaf ik hem een tik op zijn vingers..
Ik schrok van mezelf.. :shock:
Hij schrok ook van mij.. Ik zeg ja.. Ik heb er nog wel 1 van 20 die je wel over d'r wang mag aaien..Maar ik ben bang dat je dan meer krijgt dan een tik op je vingers.. :mrgreen:
Er zijn maar bepaalde mensen die zomaar aan dat kind mogen zitten.. en dat is niet 1 of andere vage klant.. (eikel.) :evil:

@Kers wrote:

En als ik nu zie dat iemand aan één van de kids wil zitten, want ook nu zien ze er “schattig” uit, roep ik heel hard(net als tegen de hond): AF!!! Echt waar, iedereen stopt en kijkt om en je kids zijn veilig. :lol: En dan met een big smile doorlopen he…heerlijk!!

:lol: :lol: :lol: geweldig!

:mrgreen: weer terug van boodschappen doen en de enige ‘ergernis’ (maar eigen schuld) was dat er nergens meer kerstzegels te krijgen zijn :mrgreen:

Verder heel beleefd een meneer voorgelaten bij de kassa, rustig m’n beurt afgewacht bij 't zoeken naar vlees en toetjes en een dochter in het winkelwagentje die zich meer dan voorbeeldig gedragen heeft…

Niets te klagen dus :mrgreen:

@Natascha1975 wrote:

Ok , mijn ergenisjes…

waarom moeten mensen als ze mekaar tegenkomen altijd juist middenin een gangpad gaan staan bijkletsen, ga toch aan de kant ouweh**ren!!

Of net voor de uitgang staan kletsen, kijken of de bon klopt,etc etc &^&()

Kassadametjes van 16jaar met een arrogantie van hier tot Tokio.

Lachen is ver te zoeken…en dan dat smakelijk kauwgom eten :hand: of met mekaar zitten te praten …Lees: schreeuwen!

:wall: :wall: :wall: ik snap die mensen ook nooit...

Hahahaha, had vandaag wel even gereageerd, maar nog niks bijgelezen. Heb ik nu wel gedaan en er zijn zoveel herkenbare dingen, hahahahahaha, moet er erg om lachen allemaal.