Innestelingsbloed

en tegen het licht aanhouden, een lamp of zo?

Gewoon proberen, wij oordelen wel :mrgreen:

@Cin. wrote:

en tegen het licht aanhouden, een lamp of zo?

Gewoon proberen, wij oordelen wel :mrgreen:




8)



En anders voorlopig even niet drinken en dadelijk een nieuwe test doen… dan zou je urine geconcentreerd genoeg moeten zijn om hCG aan te tonen :-*

@ICL wrote:

@Cin. wrote:
en tegen het licht aanhouden, een lamp of zo?

Gewoon proberen, wij oordelen wel :mrgreen:




8)



En anders voorlopig even niet drinken en dadelijk een nieuwe test doen… dan zou je urine geconcentreerd genoeg moeten zijn om hCG aan te tonen :-*


Dat is ook een goede optie, plus een foto maken dan he :angel:

Haha helaas heb ik momenteel een hele kleine blaas, maar beloof jullie maandag een nieuwe test te doen en natuurlijk er een foto van maken.



Eerst heerlijk genieten van de verjaardag van Rowin!! :dance: :lol:

Waarom heb je dan niet 's ochtends getest??? :think:

Kan jij echt wachten tot maandag? Ik zou dat dan echt niet kunnen, als ik een licht positieve test zou hebben :angel:

@Cin. wrote:

Kan jij echt wachten tot maandag? Ik zou dat dan echt niet kunnen, als ik een licht positieve test zou hebben :angel:




Nou ik ook niet idd

Ik ook niet hoor :oops: :roll: :angel:

Je laat ons wel in spanning :lol: ik duim voor je :pray:

Kiki wat spannend! Morgen hopelijk een donker streepje!



Hier nog geen nieuws. Morgenochtend ga ik testen, zit dan op 11dpo.

Nou het is maandagmorgen, waar ben je nu :wink:

Hier ben ik dan :lol: :lol:



Maar heb eigenlijk nog helemaal geen nieuws voor jullie. Vanmorgen was een beetje gekkenhuis. Ro die gillend wakker werd, manlief die zich verslapen had. Dus nadat ik naar de wc was geweest, kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. :doh:

Goh… wat vervelend nou joh. Nu dan dus maar even niet plassen?



Het is inmiddels overigens een paar dagen geleden dat je een positieve test had… met "niet ochterndurine zou een test nou ook al wel positief moeten zijn hoor :wink: ", dus eigenlijk hoeft “het gekkenhuis” geen excuus te zijn om nu niet te testen :angel: .

Je hoeft het tegenwoordig niet meer met ochtendurine te doen hoor :wink: de kruidvattesten 2v5 zijn zo gevoelig dat ze nu echt wel positief zijn als je gewoon zwanger bent aangezien je een paar dagen geleden al een licht streepje had :wink:

Haha ik ben het ook aan het ophouden :smiley:

Goed zo :thumbup: :lol:



ben benieuwd :angel:



jammer dat ik zo even weg moet naar gymnastiek met de jongste maar als ik erweer ben rond 10:15 dan ga ik gelijk spieken.



:-* :-*

Spannend Kiki :slight_smile:

Spannend Kiki!!





Hier vanmorgen een negatieve test. Zit nu op 11dpo.

Dacht een licht streepje te zien maar later niet meer. Ik wacht maar weer af tot woensdag :slight_smile:

Hmm je kunt nu gewoon de hele dag door ene test doen hoor, als hij laatst echt licht positief was moet je nu gewoon een echt positieve test hebben :wink:

Kiki, kan jij zo lang niet plassen met een kleine blaas?? :o :shock: :eh: :think: :shifty: Of is er weer iets tussen gekomen, waardoor je niet kon testen?? :?



Kom meid, je laat ons wel heel lang in spanning…