Nog niet naar de wc geweest om te testen??? :think:
Als je begin van de maand je innesteling? hebt gehad moet hij nu al knalpositief zijn hoor als…je zwanger bent dan.
Je kan nu wel elk moment van de dag testen hoor …
Kiki ik heb het nog even bij mezelf nagekeken…
Ik had op 16 juli m’n eisprong. Op 23 juli mini bloedverlies (ik weet bijna zeker dat dat de innesteling was) en op 2 augustus heb ik positief getest.
Dus test gewoon maar nog een keer hoor. Als ie eerst licht positief was dan zou het nu zeker donkerder moeten zijn :mrgreen:
En Kiki??
(dat zou dan nr. 4 zijn van de april 2010 mama’s die bij december 2011 terecht komt :lol: )
:lol: :silenced:
Nou meiden,
Na de test moest ik naar een afspraak dus vandaar mijn late reactie,
Maar helaas negatief, dus laat de :twisted: maar komen!
Kiki, heb jij wel eens overwogen om te gaan temperaturen en/of ovulatietesten te gebruiken?? Jouw cyclus is dusdanig onregelmatig dat je geen flauw idee hebt wanneer je je eisprong hebt… Een bloedinkje, kan meerdere oorzaken hebben en daar kan je dus niet vanuit gaan, dat het dan ook daadwerkelijk een innestelingsbloeding is… Bovendien, maak je jezelf op deze manier alleen maar gek en open je in mijn ogen (weer) een topic, die nergens op gebaseerd is.
Bovenstaande is niet bedoeld om je te kwetsen en moet je niet te hard opvatten, maar meer zien als opbouwende kritiek waar je hopelijk wat mee kan…
:hug: :hug:
Ik laat dit topic wel sluiten.
Memmie, bedankt!
he wat jammer, toch hoop ik dat je te vroeg hebt getest!!
Jammer kiki, ik zou als ik jou was ook eens verdere stappen ondernemen ook omdat je cyclus zo raar is, dan weet je ook waar je aan toe bent.
:hug:
Ahhh jammer meid! Vooral omdat ik weet dat het jullie wens is.
Ik heb veel aan temperaturen gehad. Paar maanden gedaan en merkt echt wisseling van temperatuur. Zeker met R. zijn vaste ritme lijkt me dat dit voor jou iedere dag op hetzelfde tijdstip geen probleem hoeft te zijn.
En ICL het staat er naar mijn mening wel een beetje hard. En dan vooral dat je schrijft dat een topic dan nergens op gebaseerd is. Voor Kiki was dit topic wel waardevol en ergens op gebaseerd.
Ennuh Kiki zolang je nog niet ongesteld bent kun je gewoon nog op dit moment een eisprong krijgen. Je kent mijn verhaal Dus lekker door blijven klussen meid.
En gelijk morgen met temperaturen beginnen (moet wel anaal voor het beste resultaat geloof ik).
@Meggie: ik schrijf ook niet voor niets: in mijn ogen . Ik denk dat wij beide op een andere manier tegen dit topic aankijken .
Ooooh, en temperaturen moet je inderdaad rectaal doen :lol:
Kiki, ik hoop echt dat je meer inzicht in je cyclus gaat krijgen. :-*
@ICL wrote:
@Meggie: ik schrijf ook niet voor niets: in mijn ogen . Ik denk dat wij beide op een andere manier tegen dit topic aankijken .
Dat denk ik dan ook :)
op verzoek van ts, een slotje !
Gerda
Hé Kiki, wat vervelend voor je zeg! :hug: Bah, dat was niet wat we met z’n allen op gerekend hadden en zeker jij niet.
:-*
:oops: :oops: :oops:
slotje vergeten intussen…
Gerda