Innestelingsbloed

Wie heeft innestelingsbloed gehad en op welke dag van je cyclus?



Ik ben nu al op dag 26, maar had op dag 23 wat rozig slijmverlies (sorry dames, alle details er bij) en daarna alleen bruin bloed. Maar dit is bijna alleen met afvegen. ´s Nachts heb ik nergens last van.

Het kan innestelingsbloed zijn maar hoeft niet…



Ik had deze cyclus al 6 dagen spotting heel erg weinig maar toch ben ik maandag ongi geworden :? ondanks dat ik toch kwaaltjes had en ook eerst dacht misschien is dit nou de innestelingsbloeding wat je wel eens hoort. Heb even terug gekeken op mn temp. kaartje en dat was op dag 24 dat het begon…



Hoop voor je dat het voor jou wel innestelingsbloed is :pray: wanneer kan je testen dan?

Denk overmorgen, maar aangezien mijn cyclus nog erg onregelmatig is, is het nogal lastig. Vind het alleen zo vreemd, laatst had ik al een topic geopend over mijn menstruatie. Omdat dit een stuk korter was dan voor de bevalling maar wel altijd goed begon (meteen nieuw bloed).

Klopt heb dat topic gezien en mijn menstruatie is ook korter dan voor de bevalling.



Ben ook gewend als ik ongi wordt dat het ook gelijk doorzet dit was ook nieuw voor mij dat ik zolang van te voren al spotting had…



ben benieuwd :pray: voor je…

Dankjewel!!

:pray: duim voor je!

Ik ga er telkens minder van snappen. Want nu is het bijna weg :?



Cin, dankjewel!

Heb je al eventueel getest?

Hoi Kiki!



Ik heb bij deze zwangerschap op dag 24 bruin bloedverlies gehad. Een paar keer bij het afvegen. Het voelde en zag eruit trouwens uit als een beginnende ongesteldheid.

Vorige maand had ik op dag 24 lichtroze bloedverlies. Geen idee wat dat was, maar in ieder geval geen innestelling. Oh, ik reken dan met een cyclus van 28 dagen.

De voorgaande zwangerschappen had ik trouwens geen bloedverlies.



Ik ga heel hard voor je duimen, dat het deze maand raak mag zijn!

yala, bedankt voor je lieve berichtje.



Cin. Heb nog niet getest omdat het me te vroeg leek, maar ga straks naar de kruidvat om testen in huis te halen. Probeer dan morgen of zaterdag te testen.



Gisteravond kwam het oude bloedverlies (erg weinig) weer terug, maar lichter van kleur. Het leek net alsof er nu meer afscheiding doorheen zat.

Ik had op dag 71 van m’n cyclus wat bloedverlies en 10 dagen later een positieve test. Dus het kan allemaal nog :wink:

En?? weet je al meer :pray:

nee helemaal niks. Gister een test gedaan, geeft hij een foutmelding aan. dus meteen testen bij sensitest besteld. Als het goed is krijg ik ze morgen binnen en dan ga ik meteen testen



Heb sinds gister helemaal geen bruin of roze verlies meer gehad.

@kiki1987 wrote:

nee helemaal niks. Gister een test gedaan, geeft hij een foutmelding aan. dus meteen testen bij sensitest besteld. Als het goed is krijg ik ze morgen binnen en dan ga ik meteen testen



Heb sinds gister helemaal geen bruin of roze verlies meer gehad.




Wat spannend zeg :pray:

Je maakt het spannend :lol:



ben benieuwd :pray:

En testen ontvangen vandaag??

Ja… Dus morgenochtend ga ik er 1 doen.

:dance:



Loop me ondertussen wel helemaal gek te maken, met alles wat ik voel

en en en? :pray:

ja, en en en?

Negatief :frowning: