Innestelingsbloed

@kiki1987 wrote:

Negatief :frowning:




:hug:

Anders over 3 dagen weer even testen.

Geen bloed geeft moed!!



Hoelang hebben jullie erover gedaan om van R. zwanger te worden?

Hier zit ik nu op dag 21 en ook bruin bloed. Hopelijk ook innestelingsbloed, nog een week wachten.



Wel spannend voor jou, hopelijk over een paar dagen toch een posi test!

Op de hoeveelste dag zit je nu meid? :hug:

R. was meteen de eerste ronde raak! Dus stiekem verwacht je dat van de 2e ook.

Maar ik zit nu op dag 28, dus voor mijn doen is dat nog heel kort. Met R. moest ik ook een week overtijd zijn voordat ik positief testte.



DarkAngel, ohh spannend zeg! Hoop voor je dat je over een weekje een positieve test hebt :pray:

Kiki, jammer maar je zit nog maar op dag 28 dus kan gewoon te vroeg zijnā€¦ :pray: :pray:



Ik snap je wel bij allebei mijn meiden was ik ook de 1e ronde gelijk zwanger en nu zitten we in (officieel) ronde 3 en nog niks, weet mag niet zeuren maar had er wel op gerekend dat het weer in 1x raak zou zijnā€¦ :oops:



Darkangel ook voor jou de duimpjes :pray: :pray:

Jeetje zeg he, wanneer ga je nu weer testen dan? :hug:

Ik denk volgende week ergensā€¦ Ik zie wel.

Heb sinds 2 dagen veel krampen maar alleen (veel) witte afscheiding te zien. Dus we houden moed.



Chantal, we mogen niet klagen, maar toch is het een domper. Als het zo makkelijk ging dan denk je heel simpel dat lukt met de volgende ook. Wij zijn ondertussen al 9,5 mnd bezig.

@kiki1987 wrote:

Ik denk volgende week ergensā€¦ Ik zie wel.

Heb sinds 2 dagen veel krampen maar alleen (veel) witte afscheiding te zien. Dus we houden moed.



Chantal, we mogen niet klagen, maar toch is het een domper. Als het zo makkelijk ging dan denk je heel simpel dat lukt met de volgende ook. Wij zijn ondertussen al 9,5 mnd bezig.




Hier was de eerste ook in 1 keer raak :oops: en januari 2010 weer gestopt met de pil, heeft uiteindelijk ook 10 maanden geduurd voordat ik zwanger werd, er is nog hoop :pray: :lol:

Tjaā€¦behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst :lol:



Hou moed :hug: :-*

Longlegs, dankjewel!



Darkangel, hoe is het bij jou?



Hier nog helemaal niks :smiley: Geen ongesteldheid en nog geen test gedaan.



Heb wel gigantisch veel last van afscheiding :?

@kiki1987 wrote:

Heb wel gigantisch veel last van afscheiding :?




ik ook in het prille begin van de zwangerschap, en nu nog trouwens hoorā€¦

Cin, vind jij het ook zo vervelend? Ik heb dus de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld ben geworden. Manlief begon er gister ook al over, het was hem dus ook al opgevallen.

@kiki1987 wrote:

Cin, vind jij het ook zo vervelend? Ik heb dus de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld ben geworden. Manlief begon er gister ook al over, het was hem dus ook al opgevallen.


Droeg gewoon inlegkruisjes :thumbup:

Vervelend vond ik het wel, maar had ik bij beide heertjes toen ook,.

Spannend kiki, hier overigens ook last van wit verlies en soms idd ook het idee dat ik ongesteld ben geworden, nu neemt dat gevoel wel wat af maar dat komt ook omdat ik nu op zoveel dagen na mijn laatste ongesteldheid zit.



Trouwens van R duurde het 10mnd dat ik zwanger was en nu 3e ronde zwanger, ik ging juist er vanuit dat het langer zou duren.

Hey meiden,



Darkangel, geen nieuws??



Maar gister op dag 33 of 34 :think: een test gedaan, dacht een heeeeeeeeeel licht streepje te zien, maar dacht dat het aan mij lag, dus niks meer meegedaan. Had al tegen manlief gezegd dat ik een negatieve test had komt hij 5 min later naar beneden rennen om te zeggen dat hij het streepje ook zag :lol:



Maar eerst nog een duidelijke test! Want weet dat een streep een streep is, maar wil wel een goede streep voordat ik het zelf ga geloven.



Dus aub nog niet feliciteren, dan is de teleurstelling nog groter als het niet zo blijkt te zijn

Ik denk, als je op 3 april bloed had, dit geen innestelingsbloed is geweest. Vanaf de innesteling (die gemiddeld op dag 6 na de ovulatie plaatsvindt) wordt er hCG aangemaakt en normaliter zou je ongeveer een dag of 5/6 daarna licht positief kunnen testenā€¦ Jij zou nu 13 dagen na het lichte bloedverlies zittenā€¦

wat spannend kiki, wanneer ga je weer testen?

Mijn duimen draaien heel hard voor je :pray:

Spannend spannend meid! :pray:



Heb je er geen foto van gemaakt?

Haha zal het meteen doen. Als je hem in de zon houd zie je hem namelijk duidelijker :smiley:



Update: Hij is zo licht dat ik hem niet op de foto krijg met mijn mob.

ook niet als je hem in het daglicht bijvoorbeeld in de versterbank maakt?

fototoestel op macro-stand zetten wil ook nog wel eens helpen