indrooglijntje

Ik zie ook een lijn, en volgens mij hebben indrooglijntjes geen kleur. Google maar eens op ‘evaporation line’ - afbeeldingen. Ik denk dat je zwanger bent…

Groetjes,

LaBruja

@LaBruja wrote:

Ik zie ook een lijn, en volgens mij hebben indrooglijntjes geen kleur. Google maar eens op ‘evaporation line’ - afbeeldingen. Ik denk dat je zwanger bent…

Groetjes,

LaBruja
Ik heb in de afgelopen 2 jaar al 4 keer een kruidvat test gehad met een heel licht lijntje (net als deze) en helaas was ik geen van de keren zwanger (en heb zeker weten geen miskraam gehad).

Ik denk dat het afwachten is Sassie. :-*

wanneer ga je weer testen ?

Vanmiddag naar de Kruidvat gegaan, dus morgen of overmorgen ga ik even testen. Morgen even afwachten of de kids rustig wakker worden, anders morgenochtend al ik vroeg eruit moet om te gaan werken.

@Jannigje wrote:

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al 4 keer een kruidvat test gehad met een heel licht lijntje (net als deze) en helaas was ik geen van de keren zwanger (en heb zeker weten geen miskraam gehad).

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al zeker 10 keer een Kruidvattest gedaan die helemaal wit bleven bij de teststreep.

Vandaar dat ik nu toch ga twijfelen, omdat ik duidelijk een lichtroze smalle streep zie en dit nooit eerder heb gehad bij deze testen.

saskia… ik hoop voor jullie dat de uitslag jullie rust geeft.

zowel positief als negatief.

Op de foto is de streep trouwens erg moeilijk te zien, vandaar dat ik die zwarte stippen erbij heb gezet.

Net nog even ernaar gekeken en in het echt is hij eigenlijk wel aardig roze, maar dan erg smal.

:? spannend! Ik zie ook wel ‘iets’ tussen de 2 zwarte stippen, maar of je in dit geval echt kan zeggen ‘streep = streep’ weet ik niet :oops:

Heb je niet heeel erg de neiging om nu, vanavond nog, al te testen?? :angel: er zitten toch 2 testen in 1 verpakking :wink: En mocht je zwanger zijn, dan zou de test-streep nu al duidelijker moeten zijn toch?

@Jiska wrote:

Heb je niet heeel erg de neiging om nu, vanavond nog, al te testen?? :angel: er zitten toch 2 testen in 1 verpakking :wink: En mocht je zwanger zijn, dan zou de test-streep nu al duidelijker moeten zijn toch?
:lol:

Ik wil gewoon duidelijkheid en dan is het beter om tot morgenochtend (of overmorgenochtend) te wachten.

Indrooglijntjes kent Kruidvat niet (vandaar dat het mijn favo test is na zo ong alle bestaande testen al eens te hebben geprobeerd :angel: ) en ik zie wel een smal streepje staan.

hCg verdubbeld om de 48-72 uur in je urine (en bloed natuurlijk) dus als ik jou was zou ik een nachtje extra slapen voor je weer test. Zeker omdat je nu echt niet weet wanneer de bevruchting zou zijn geweest. Wat je ook zou kunnen doen…NU stoppen met de pil en je stopweek inlassen (mits dat voor jou uitkomt ivm de migraine) en kijken of er een bloeding op gang komt.

Het kan een ‘pseudomenstruatie’ zijn als je daadwerkelijk zwanger bent. Maar ik vermoed dat je tijdens zwangerschappen ook weinig tot geen last hebt gehad van de migraine? Dus als je bloed ziet, geen migraine aanval krijgt…nog een test er tegenaan gooien. Zolang je stopweek niet langer dan een week is (zoals gebruikelijk toch bij de pil?) dan is de pil nog gewoon betrouwbaar en hoef je niet te hannessen met rubbers. Dus hoef je je man ook (nog) niets te vertellen en doe je je eigen geweten ook geen geweld aan. :angel:

Nou spannend hoor! Ik zit klaar, heb je alweer getest?

@#puk# wrote:

Nou spannend hoor! Ik zit klaar, heb je alweer getest?

haha nou ik zit mee klaar hoor… want wij zijn niet nieuwsgierig :liar:

ik zit ook klaar ! haha ik hoef niet te testen en toch vind ik het spannend!

heb je al getest???

Spannend zeg!

ik zie wel iets.

Begrijp uit jouw verhaal dat we moeten hopen dat het een indrooglijntje was.

:hug:

nog geen nieuws? :lol:

ik blijf dit topic in de gaten houden .

ik las ergens dat je wel een vierde wilt toch ? dus wat hoop je zelf als je diep in je hart kijkt…? :wink:

saskia is een mnd mama… (saskia hoop dat je het niet erg vind dat ik dit typ…)

de wens voor een 4e is er. maar hun hebben al een heftige tijd gehad met de tweeling betreft slapen.

en haar man zit (zoals ze al eerder hier had geschreven) nog met PTTS, en wilde nog even wachten.

1 ding weet ik wel zeker… mocht ze zwanger zijn. dan wordt hij/zij ook opgenomen in een liefdevol gezin en is het heel erg gewenst…

Oeh wat spannend Sas!

Ben wel heel benieuwd en ik hoop dat je wel een test doet voordat ik op vakantie ga! Moet ik anders een maand wachten :wink:

Vanmorgen niet getest, maar gisterenavond laat, toch geen geduld gehad :lol:

Nu gewoon een wit vlak, dus ik denk toch echt dat het een indrooglijntje was?

Morgenochtend ga ik de tweede test uit de doos doen, voor de zekerheid ook een keer met ochtendurine, maar ik verwacht niet veel te zien.

Een wens voor een 4e is er zeker :wink: maar het zou op dit moment niet zo handig zijn. Mijn man is herstellende van PTSS (in hoeverre je daarvan kan herstellen), Luc en Stan slapen nog steeds niet door en we willen in juli met mijn ouders naar Spanje op vakantie.

Daarnaast vind ik het leuker om bewust voor een vierde te gaan, dus hopelijk over een paar maanden.

oh zo ok dan, ja het is ook wel leuker om er bewust voor te gaan .

Ik weet niet wat PTSS is ,maar dat ga ik even googlen .