Ik heb elke maand last van migraine tijdens mijn stopweek, dus het advies van de huisarts was om de pil 3 strippen door te slikken en dan pas een stopweek in te voegen.
Ik ben 4 dagen geleden aan mijn 3e strip begonnen, terwijl een strip 24 dagen duurt en normaal dan 4 stopdagen.
Ik was vandaag wat misselijk en ik had toch nog een (Kruidvat) test liggen, dus toen ik de kids net op bed had gedaan, heb ik toch even voor de zekerheid een test gedaan. Ik heb dit de afgelopen 20 maanden al vaker gedaan en dan had ik een duidelijk negatieve test (ook Kruidvat) zonder indrooglijntje.
Nu zie ik toch echt een hele lichte smalle streep op de plaats waar normaal de 2e lijn komt te zijn?
Iemand hier bekend mee, dat het gewoon een indrooglijntje is? :eh:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niets zie, maar dat kan ook aan de foto liggen (en aan mij die kippig is)…
Je hoort vaker, een streep is een streep, maar ik zou na het zien van jouw test niet denken dat je zwanger bent.
Ik zie echt niks, maar kan inderdaad wat Madre ook al zegt misschien aan de foto liggen?
En als je het echt niet vertrouwd, toch een digitale test doen die zegt zwanger/niet zwanger
ik zie wel een lijn, maar meer iets wat er altijd zit…
maar streep is steep zeggen ze altijd…
@Madre wrote:
maar ik zou na het zien van jouw test niet denken dat je zwanger bent.
Geen dan hoor, het is ook niet echt de bedoeling. De komende maanden in ieder geval niet.
Ik zie tussen de zwarte stippen wel een smalle lichte streep. Ik moet ook wel heel gooed kijken, niet enorm duidelijk, maar wel heel erg licht. En dat heb ik nooit eerder met testen van Kruidvat gehad, deze waren dan echt superwit.
Ik zal ook gewoon wel spoken zien
Ik ben misschien ook kippig… maar ik zie wel wat :shifty:
Ik zie ook een lijntje alleen is die veel smaller dan wat ik normaal gewend ben van de kruidvattest.
Dus misschien toch een digitest er tegenaan gooien?
Bij Pete had ik de +/- test van ClearBlue gebruikt. De horizontale lijn was duidelijk aanwezig, de verticale lijn was heel smal en heel licht. Daarna 6 dagen lang negatieve testen gehad en uiteindelijk 7 a 8 dagen na de eerste test een goede positieve test gehad.
Vandaar dat ik misschien huiverig ben voor smalle lijntjes :lol:
Bij mijn laatste zwangerschap, had ik 2 dagen na zo’n test als deze een test met een beter zichtbaar streepje
Ik ga over een paar dagen voor de zekerheid een nieuwe test doen, maar dan met ochtendurine, het was nu 20.00 uur toen ik die test deed.
wat zegt je man? of weet hij het nog niet? (dat je de test hebt gedaan dan …)
ik zie wel een lijntje,
mijn1e test van kruidvat zag er ook zo uit.
en ons beebj eis nu alweer 3 weken bij ons
@Pitje27 wrote:
wat zegt je man? of weet hij het nog niet? (dat je de test hebt gedaan dan …)
Die is poolen en weet het inderdaad niet :silenced:
@knollie1 wrote:
ik zie wel een lijntje,
mijn1e test van kruidvat zag er ook zo uit.
en ons beebj eis nu alweer 3 weken bij ons
Was jij heel vroeg met testen of al voorbij je NOD?
2 dgn voor mijn NOD
@Pitje27 wrote:
Gaat helaas niet altijd op…
Ik zie ook niets… :think:
@Rooike wrote:
@Pitje27 wrote:
Ik zie ook niets… :think:
bedoel zwangerschapsstreep… ik heb 3x een streep gehad en was alle keren zwanger…
ik zie wel iets… maar kan ook het lijntje zijn wat aan zou geven dat het rose moet zijn… of ik meot mijn bril gewoon even poetsen… :lol:
@Rooike wrote:
@Pitje27 wrote:
Klopt, een zwangerschapstest kan ook positief zijn als je een cyste hebt :wink:
@ICL wrote:
@Rooike wrote:@Pitje27 wrote:
Klopt, een zwangerschapstest kan ook positief zijn als je een cyste hebt :wink:
okay dat wist ik niet...
Ook dat idd, maar heb hier ergens laatst een you-tube filmpje laten zien waarop duidelijk op een test een 2e streep stond, maar het was dus toch echt negatief…
http://www.youtube.com/watch?v=2u7XOvJ7FLg
Kijk op 1 minuut en 8 seconden.
De strepen moeten echt duidelijker zijn, dan wij ze zien.
En het is altijd gissen, zie ik hem wel zie ik hem niet, maar als je geduld hebt, word de streep na een paar dagen vanzelf dikker en duidelijker.