Goh en wonder boven wonder zie ik hem wel en zoals ik hem zie is hij heel licht roze en even breed als de controlestreep :think: En ik heb eens gebeld en mij is destijds verzekerd dat KV testen geen indrooglijntje hebben, dus als er een lijntje komt dan is er HCG “getraceerd”. Ik heb ook al 2x zulke lichte testen gehad hoor en beide keren toch zwanger… Waarvan ook één keer met een echo bevestigd. Het zegt niks, bij mij is het beide keren misgegaan alsnog. Een keer was 3 dagen voor mijn NOD en een keer op mijn NOD. Maar als je dus echt zekerheid wilt hebben (voor zover die bestaat in deze) dan moet je idd morgen even met ochtendurine testen :thumbup: Ik ben toch wel heel benieuwd, maar kan me voorstellen dat jij dat nog veeeeeuuuul meer bent :shifty:
Rooike, zie nu jouw bericht hierboven, maar dat gaat idd over de CB test en in geval van TS gaat het om Kruidvattesten en ik heb testen die na een dag nog net zo wit waren als op het moment van uit de verpakking halen (op de controlestreep na dan ).
zie toch ook echt wat staan… tis niet veel… maar het staat er wel.
Eh… voor de zekerheid stoppen met de pil?
@Kimmie1976 wrote:
Ik ben toch wel heel benieuwd, maar kan me voorstellen dat jij dat nog veeeeeuuuul meer bent :shifty:
:lol:
Morgen moet ik werken en ik heb geen testen meer in huis. De tweede uit het doos heb ik 2 weken geleden al gedaan en die bleef zo wit als wit is. Ik weet niet of ik morgenmiddag even naar het dorp kan gaan, maar anders woensdag wel.
Ik hou jullie op de hoogte
@mamaMarije wrote:
zie toch ook echt wat staan… tis niet veel… maar het staat er wel.
Als ik dan nu niet zwanger ben dan word ik dat de volgende ronde wel als ik nu ga stoppen met de pil :lol:
En ik weet ook niet hoe ik dat aan mijn man moet uitleggen als hij de komende seks wil en ik een condoom opper :eh:
Ik zie wel wat.
Ik heb het ook een keer met een kv test gehad maar was niet zo
Ik zie wel een lijntje hoor. Zo’n lijntje zag ik ook, een jaar en 9 maanden geleden
Mijn vriend beweerde ook dat het een indrooglijntje zou zijn, voor hem een digitale test gehaald als bewijs :lol:
Oh je gaat hem dus ook niks zeggen zolang je niet zeker bent :shock: Oh dat zou ik dus echt niet kunnen he :shifty: Hoewel, bij de zwangerschap van Valentijn was de eerste die ik belde mijn moeder :oops: :oops: Tim wist het 's avonds na zijn werk pas (maar ja dat was een beetje een andere situatie ). Nou hoop dat je snel tijd hebt om naar het dorp te gaan :shifty: :-*
@Kimmie1976 wrote:
Oh je gaat hem dus ook niks zeggen zolang je niet zeker bent :shock: Oh dat zou ik dus echt niet kunnen he :shifty:
Mijn man zit op het moment niet lekker in zijn vel (PTSS) en ik denk niet dat die stress goed voor hem zal zijn.
Mocht ik over een paar dagen een positieve test onder ogen krijgen dan hoort hij het als eerste (KoK niet meegerekend :lol:)
Als ik gewoon een duidelijk negatieve test onder ogen krijgen dan weet ik zelfs niet of ik hem vertel dat ik wel in de stress heb gezeten.
ik zie toch echt een streep… Zo was de eerste test met merle ook! 23 testen later (ja na 3 jaar hadden we behoefte aan zekerheid ) was het super duidelijk! Zwanger! Ben benieuwd bij jou, over een paar dagen nog maar eens testen? Of gewoon vanochtend met ochtend urine?
Ah oké, ja dan snap ik je wel Ik geloof dat ik dan ook wel even na zou denken voor ik manlief misschien voor niks in de stress meetrek (al denk ik niet dat het voor niks is hoor :shifty: ).
ik zie niks! maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vaak foto’s zie van kruidvattesten met een licht streepje en dan blijkt men niet zwanger te zijn!
Ik zie inderdaad een heel licht en dun streepje, maar goed, ik heb geen kruidvat testen gedaan dus kan je niet helpen. Ik zou zeggen wacht een paar dagen af en test dan met een ander.
@sassie1980 wrote:
@mamaMarije wrote:zie toch ook echt wat staan… tis niet veel… maar het staat er wel.
Als ik dan nu niet zwanger ben dan word ik dat de volgende ronde wel als ik nu ga stoppen met de pil :lol:
En ik weet ook niet hoe ik dat aan mijn man moet uitleggen als hij de komende seks wil en ik een condoom opper :eh:
bedoel meer vanuit oogpunt hormonen slikken en eventueel zwanger zijn… weet niet of die combi zo lekker is? :shifty:
ik zie ook wel een heeeeeeeeeeeeeeeel dun streepje hoor…
en ik ben een test expert …ik had toen ik zwanger wilde worden beter aandelen in testen kunnen kopen want ik heb er heel wat versleten !
Ik zou niet wachten maar gewoon zsm een nieuwe test halen en met ochtendurine doen
ik zie ook wel heel licht een streepje, maar dt kan ook gewoon zijn omdat meerdere opperen hier een streepje te zien, dat ik hem ook "denk"te zien…
spannend zeg!!
Ik zie em niet
zie hem ook heeeel licht.
Jeetje sassie! Sterkte iig. En ons wel op de hoogte houden he?
:-*
Ja ik zie ook een streep… ben benieuwd wanneer je weer kan testen…
Nee sorry, ik zie em niet. En begrijp dat je de pil gewoon braaf geslikt hebt elke keer (zonder stopweek dan.) Geen diarree of braken gehad in de laatste strip die je genomen hebt?? Acht de kans niet zo groot eigenlijk dat je zwanger bent :think: