indrooglijntje

voor jou ben ik blij adt het vals alarm is, maar voor mezelf had ik liever iets anders gelezen :wink:

@Mam van 2 wrote:

Ik weet niet wat PTSS is ,maar dat ga ik even googlen.

Post Traumatische Stress Stoornis :wink:

Ik weet niet of je nog kan herinneren dat er in juli 2008 een politie-agente is doodgeschoten bij de poltie Amsterdam-Amstelland?

Mijn man had die avond dienst en kreeg haar aan de telefoon dat ze, net voor haar nachtdienst, achter een roekeloze autorijder zat. Toen werd de verbinding verbroken en kreeg hij een paar minuten later een melding dat er een agent was neergeschoten, dat bleek zij te zijn. Zij was ook een goede vriendin, omdat ze samen de opleiding hebben gevolgd en op dezelfde bureaus stages hebben gelopen.

De volgende ochtend hadden wij onze termijnecho en hoorden we dat er hartjes klopten.

Vandaar dat hij allerlei emoties is gaan opkroppen en hierdoor psychische klachten is gaan ontwikkelen.

Sinds februari 2010 zit hij in de ziektewet, sinds mei 2010 is hij met therapie begonnen en inmiddels werkt hij 3 halve dagen per week.

Even wat achtergrondinformatie :wink:

jemig heftig zeg…

Kan me voorstellen dat dat een flinke impact op je heeft ja… hopelijk is hij er snel vanaf .

:hug:

en vanochtend nog getest?

@Kimmie1976 wrote:

Rooike, zie nu jouw bericht hierboven, maar dat gaat idd over de CB test en in geval van TS gaat het om Kruidvattesten en ik heb testen die na een dag nog net zo wit waren als op het moment van uit de verpakking halen (op de controlestreep na dan :wink: ).

Weet ik wel maar het ging meer om het feit dat een streep niet altijd een streep hoeft te zijn… :slight_smile:

Sassie, succes meis!

Ik heb vanmorgen niet meer getest. Afgelopen nacht (weer) een aantal voor Luc en Stan eruit gegaan en moest dan ook plassen, dus ik wist niet of zo’n test dan nog wel te doen was?

Morgenochtend staat het wel op de planning, hopelijk worden de kids niet teveel wakker en zijn ze morgenochtend nog aan het slapen als mijn wekker gaat om naar werk te gaan.

:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Gewoon negatief, dus die eerste test is een indrooglijntje geweest.

Hopelijk gaan we over een half jaar voor een vierde en krijg ik dan wel een positieve test onder ogen :pray:

Succes met alles hoor… :hug: :-* :-*

Ah oke Rooike, misverstandje in de communicatie dan :wink:

Sas, gelukkig voor jou dus negatief vanmorgen :-* Al blijf ik het dan vreemd vinden omdat KV testen geen indrooglijntje kunnen hebben (volgens KV :shifty: ). Hopelijk dus wel een mooie test over een paar maanden of wanneer het jullie beiden in elk geval goed uitkomt :pray: :-*

Ik heb de computer in alle houdingen gehad Saskia…

maar nee… ik zie echt niks! Spannend dus…