In mei 2005 gestopt met de pil, wie nog meer???

MarijeO jij ook al weg? :frowning: :frowning: :frowning: Ik snap niet precies wat er aan de hand is? Ik begrijp dat er een heel stel meiden nu stoppen op dit forum. Er heeft duidelijk iets voorgevallen maar wat wat ik niet precies.

In ieder geval heel veel succes met alles en hoop je in de toekomst nog een keer te ‘zien’.

Liefs

Mosje

Jeetje Marije, in de HK had ik al wel een topic gelezen van Rianne dat ze wegging. Maar jij nu ook al. De reden weet ik niet maar ik vind het heel erg jammer. Ik zal je missen, maar respecteer je beslissing. Voor jou ook al het goede toegewenst, :-* :-*

@Garfield, lastig hé al die termen :wink: , komt vanzelf wel.

@ Manon, een hele fijne vakantie gewenst. Klinkt goed, Kroatie!!

Hoi hoi,

Nou, ik had gedacht dat ik nu wel even afstand van het geheel zou nemen omdat er toch de komende twee weken niets kan gebeuren, maar niets is minder waar. Vandaag op mijn werk al een paar keer gekeken of er nog iets was geschreven. Bovendien ook een oud-collegaatje over ons geheimpje vertelt, ik móest het aan iemand kwijt!

Groetjes Garfield

Manon, veel plezier in Kroatie. Wij gaan in september pas :cry:

Garfield, erg hé! Je raakt gauw verslaafd. Had ik ook, dacht hetzelfde als jou. Maar ongemerkt check ik toch elke dag dit topic even.

Hier kun je iig je ‘geheimpje’ kwijt en ook alle vragen die je daar over hebt.

Iemand enig idee waar ik een beetje voordelig ovulatietesten kan kopen. Met zo’n cyclus van 41 dagen ertussen door, lijkt me dat geen verkeerde optie…

Groeten Garfield

He meiden,

er gaat geloof ik even iets mis!

Ik ag helemaal niet op vakntie naar Kroatie… ik ben nualleen maar gewoon vrij en ik ga naar Bulgarije in september…

Ik geloof dat er iemand anders ging, maar kan het niet terug lezen…

Wat jammer dta je weggaat Marije…

ik ga die topic toch maar even lezen…

:-*

Oké, dan kunnen we tot september mooi nog even kletsen!! Ha ha…

Wij gaan ook pas in september, ik ben er wel even aan toe! Weet iemand trouwens of je nog wel mag vliegen enzo, stel dat je net zwanger bent??

Groetjes Garfield

Tuurlijk mag je nog vliegen. Ik geloof zelfs tot zeven maanden. En ik dacht dat ze dat deden, niet omdat het gevaarlijk is voor de baby maar dat ze bang zijn dat er iemand moet bevallen. En dan moeten ze het vliegtuig zo snel mogelijk aan de grond zetten en dat kost een hoop centjes. Tenminste dat heb ik ooit eens een keer gehoord.

Ik was degene die morgen naar Kroatie op vakantie ga. Nu alles aan het inpakken enzo en dan morgenochtend vertrekken. We hebben vanavond ook nog een bruiloft dus dat komt lekker uit. Maar ja morgen lekker op vakantie dus. Ik denk dan ook dat dit waarschijnlijk mijn laatste posting is voorlopig dan…

Nou voor de meiden die ook nog op vakantie gaan of vakantie hebben, fijne vakantie.

Liefs

Mosje

Nou, Mosje een hele fijne vakantie en tot na die tijd!!! En veel plezier op de bruiloft :smiley:

Groetjes Garfield

Garfield met ovulatietesten heb ik geen ervaring. Maar Marije heeft er wel wat over geschreven een paar posts hierboven.

Haha Noon, ik heb me vergist. Het was idd Mosje die naar Kroatie gaat. Sorry! Had het je wel gegunt hoor :wink:

Maar Bulgarije klinkt ook niet verkeerd. Heb je nog wat in het voor uitzicht.

Garfield gaat ook in september. Waar gaan jullie heen?

Mosje, een hele fijne vakantie. Maar waarschijnlijk lees je dit niet meer voor die tijd. Ben wel benieuwd hoe het geweest is. (Hoezo voorbarig)

Helaas gaan wij niet op vakantie. We hebben een boerenbedrijf en dan gaat het gewoon erg moeilijk. En de zomer is een drukke tijd.

Verder weinig nieuws. Wat me wel op valt is dat ik nu overal dikke buiken zie. Vanmiddag was ik in de stad en jeetje wat veel zwangeren of kleine baby’s. En ik twijfel erg aan me zelf of ik wel zwanger kan worden. Hebben jullie dat ook? Of ben ik de enige?

Ha ha, boerinnetje, dat had ik ook al ergens geschreven, overal waar je kijkt zie je dikke buiken. Het lijken er opeens 'véél meer!! Wij gaan in september een lastminute naar de zon. Nog geen idee waarheen, maar we willen het een beetje goedkoop houden, dus dan kom je al gauw in de buurt van Turkije of Griekenland. Misschien een van de Canar. eilanden. Dus als iemand nog een goede tip heeft…

Groetjes Garfield

Ah, gelukkig dan ben ik niet de enige (wat betreft die dikke buiken). Ben gisteren naar de Lion King geweest met schoon(l)moeders en schoonzusters :twisted: . Was wel erg gaaf. Heel anders dan ik me had voorgesteld. Alleen het gezelschap was wat minder, maar ja s.m. trakteerde.

O en Garfield jullie vakantieplannen klinken goed. Lekker naar de zon als de meesten al weer terug zijn.

He Rianne,

Ook zo’n lekkere band met je schoonmoeder, hihi?!

Volgens mij beschuldig ik zelfs vrouwen die ietwat molliger zijn (en dus níet zwanger) ervan dat zij wél zwanger zijn… mijn hersens maken overuren met de verkeerde dingen, pfff! En een leuke monoloog met je banners inderdaad. Ik kijk af en toe wel op mijn werk, maar ik ga niet vanaf die locatie inloggen. Dus nu even aan mijn verslaving werken voordat ik zo ga koken.

Groetjes Garfield

Ha Garfield,

Jij vind je schoonmoeder dus ook erg lief? :wink:

Dat heb ik idd ook, dat ik elk buikje wat maar iets uitsteekt, goed bekijk. Zal za wel of niet :think: . Nou ja het zal er wel bij horen.

Jaja, kan gezellig met me zelf babbelen. Zie alleen dat mijn mooie banner al weer weg is. Snap er niets van. Nou ja ben ook niet zo’n computerfreak.

Is er verder iemand nog met spannend nieuws?

Hier is niets veranderd, vrijdag maar afwachten.

groetjes Rianne

Hier gebeurt ook weinig, ik ben pas net van de :evil: :evil: verlost, dus geen spannende dingen. Vandaag een paar uurtjes vrij genomen om van het mooie weer te genieten. Ik ga even lekker tennissen, nu ik nog volop kan sporten! :wink:

Groetjes Garfield

Tennis ze Garfield.

Wel lekker gespeeld, maar veel te kort voor mijn gevoel. Maarja, daar heb ik wel vaker last van. Nu snel douchen en straks lekker uit eten. Ik heb een tafeltje in de zon gereserveerd, dus dat gaat helemaal goed komen. En ik ga een lekker glas rosé bestellen, nu ook dat nog kan!

Liefs Garfield

Hier zijn de :twisted: :twisted: :twisted: geariveerd. 2 dagen te vroeg. Mooi balen. Normaal gesproken heb ik een dag van te voren een beetje bruine afscheiding en buikpijn nu helemaal niets. Zo in eens, pats boem, daar zijn we. :twisted:

Nou ja maar op naar de volgende ronde. Nu is mijn cyclus dus van 28 dagen naar 26 dagen gegaan. Weet iemand of dit erg is?

Even een update van ons NOD lijstje:

Patje 16 augustus

Maija 28 augustus

Boerinnetje82 31 augustus

Miertje33 overtijd

MarijeO 9 augustus

Maija overtijd

Mosje 20 augustus ??

Nicole 18 juli

Zwanger:

Noon (uitgerekend tussen 22 feb en 7 maart)

Als er iets veranderd moet worden hoor ik het wel.

Even een update van ons NOD lijstje:

Patje 16 augustus

Maija 28 augustus

Boerinnetje82 31 augustus

Miertje33 overtijd

MarijeO 9 augustus

Mosje 20 augustus ??

Nicole 18 juli

Zwanger:

Noon (uitgerekend tussen 22 feb en 7 maart)

ik heb het even aangepast, ik stond er 2x in. hier alles goed, aan het afwachten tot mijn :twisted: moeten komen. ik hoop dat het nu minder lang duurt.

kan er hier iemand je vruchtbare periode uitrekenen, mijn vriendin zei dat haar zus haar vruchtbare periode heeft uitgerekend en zo zwanger geworden is. of is dat moeilijk als je niet precies weet wanneer je nod is?

Rianne dus ook op naar de volgende ronde… ik ben er net weer vanaf, dus wij moeten ook nog even wachten tot er weer een spannende periode aanbreekt. Zolang je cylcus niet korter is dan 21 dagen schijnt er niets aan de hand te zijn.

Maija wat betreft het uitrekenen van je vruchtbare periode, die is altijd 14 dagen voor je NOD. En als die steeds wisselt, zoals bij mij nu ook het geval is, dan wordt het lastig met rekenen. Dat is ook de reden waarom ze adviseren om ‘om de dag’ te klussen. De zaadcellen blijven toch wel zolang in leven als het goed is, dus dan pak je de vruchtbare periode automatisch mee.

Groetjes Garfield