In mei 2005 gestopt met de pil, wie nog meer???

Hoi,



Op 8 mei hebben mijn man en ik besloten te stoppen met de pil. En nu dus voor het ‘echie’ te gaan.

Nu ben ik benieuwd wie nog meer gestopt is zodat we ervaringen uit kunnen wisselen.

Ik ben ook gestopt omdat ik die “troep” niet meer wil, alleen zijn wij niet op een lijn voor wat betreft kids, van mij mogen ze komen, vriendlief absoluut nog niet, dus de regenjasjes worden bij ons gebruikt… :roll:



Maar omdat ik wat last heb “van kwaaltjes” is de kans dat ik misschien nu zwanger ben… over een dikke week moet ik maar testen…

O Tjeetje spannend!!! Welke kwaaltjes heb je dan? Zelf heb ik vanochtend getest, omdat ik eigelijk maandag ongesteld had moeten worden. Maar dit niet is gebeurd en ik ook niets merk van een opkomende ongesteldheid. Maar de test was negatief. Zal nog wel de nasleep van de pil zijn vermoed ik.

Ik heb zondag 1 mei de laatste pil geslikt. Na een miskraam van een drieling gaan wij het nu ook proberen , de vorige zwangerschap was dwars door de pil heen dus totaal onverwacht, maar heel gewenst en nu een half jaar na ons verlies nu gaan we er voor en ik ben best wel zenuwachtig moet ik zeggen en ook wel angstig, ik denk dat ik al zwanger ben… moet volgende week ongesteld worden, we zien wel…



Groetjes miertj33

He Miertje,



Wat spannend voor je!! Kan me wel voorstellen dat het erg moeilijk voor je is.

Was je spontaan zwanger van een drieling dan? Da’s dan best bijzonder…

Maakt wel 3x zoveel een diepe indruk op je dan… :frowning:

Ik hoop dat het deze keer goed gaat :thumbup: :thumbup:



Groetjes Stiekem

hai meiden,



Jeetje wat spannend allemaal!



Ik ben 9 mei gestopt met de pil. Heb al twee kids, eentje van ruim 6 en eentje van bijna 5 maanden. We waren van plan te wachten tot Elske een half jaar was, maar konden dat allebei niet :mrgreen: Nu is het wachten tot ik ga bloeden. Voel me wel de hele tijd of ik ongesteld moet worden, maar het zet niet door, baal ervan. het kan zijn dat het wegblijft omdat ik BV geef, Maar dan wil ik ook niet dat rotgevoel in mijn buik :? Heb gisteren al voor de zekerheid een zw.schapstest gedaan, maar die was zoals ik al verwachtte negatief.



Nou ja, verder ben ik 29 jaar en woon ik samen met Reinoud.

Leuk dat er nu meer meistoppers zijn :smiley:



:-*

Marije

O miertje, jeetje jij hebt dus al het een en ander meegemaakt. Mag ik vragen hoe ver je was met de zwangerschap? Nou ik hoop in iedergeval dat alles goed mag gaan bij jullie.



MarijeO, wij zijn bijna tergelijke tijd gestopt! Maar jij hebt er al twee. Voor ons zou het de eerste worden.



Gisteren heb ik ook een test gedaan, negatief helaas. Maar mijn NOD was maandag, als ik mijn cyclus van de pil aan hou. Maar er is nog steeds niets. En dan ga je overal op letten. Twee weken geleden heb ik wel 2 dagen een beetje bloedverlies gehad. Dat zal ik dan maar zien als een ongesteldheid. We gaan gewoon verder met klussen en we zien wel.

Hoi HOi,



wij zijn niet gestopt met de pil, maar met de regenjasjes…

Kijken of onze lieve kleine grote meid een broertje of zusje mag krijgen…

Ik hoop het voor haar en natuurlijk voor ons!



Laten we elkaar op de hoogte houden!



:-* Manon

Hey Noontje,



Met de regenjas kan natuurlijk ook :lol: . Ben benieuwd naar andere ervaringen. Dus vind het een goed plan om elkaar op de hoogte te houden. Zal ik maar beginnen, moet rond de 15de ongi worden. Maar merk nog niets. Alleen zijn mijn borsten groter als anders. Maar dit is nog maar de eerste maand dat we bezig zijn. Dus er zal wel niets aan de hand zijn. Hoe is het bij jullie, al vermoedens van zwangerschappen?

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid ná het stoppen met de pil :roll:

Heb vorige week voor de zekerheid een test gedaan, maar die was negatief. ik zit er al heel lang tegena an te hikken, heb wel allerlei ongi-klachten, maar het zet niet door. heel vervelend. Nu heb ik weer ontzettend last van mijn borsten en ben ik vaak misselijk, dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, maar dan ga ik stiekem toch denken…zou het niet? :shifty:

Maar het kan ook zijn dat ik niet ongesteld word omdat ik nog volledig BV geef aan mijn kleine meid.

Goed, afwachten maar weer.

NOu bij mij duurt het nog effe voor ik weer ongesteld moet worden, want mijn cyclus is namelijk erg lang… Erg handig als je niet zwanger wilt worden, maar als je het wel wilt, wel erg vervelend heb je minder kansen in een jaar om zwanger te worden… Heb verder nog geen klachten ofzo… wel dat ik nogal vergeetachtig ben volgens mijn hubbie, maar dat heeft dnek ik niets hier mee te maken…



Groetjes Manon

Hallo,



Ik ben ook gestopt met de pil in mei. En nou is mijn vraag; Kan het ook even duren voor dat je weer ongesteld word? Want dit is nu mijn 30 ste dag na mijn ongesteldheid. Mijn tepels zijn wel gevoelig, maar ik weet niet of ik dat ook had toen ik de pil nog slikte. Ik wil vandaag nog even afwachten. En dan ga ik een zwangerschapstest halen. Ik moet wel vaak naar de toilet. Is dat misschien ook een teken dat je zwanger bent?



Jullie wil ik graag ook veel succes wensen om zwanger te worden.



Groetjes,



Patricia

Hoi Patricia,



't kan inderdaad wel even duren voordat je ongesteld word, maar hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet ook niet of je zelf een lange cyclus had voor je de pil ging slikken en of je hem lang geslikt hebt, want dat schijnt er ook allemaal mee te maken te hebben. En meestal zeggen de artsen dat je na dat je gestopt bent met de pil, beter nog 1 of 2 keer je ongesteldheid af kunt wachten voor je het gaat proberen? Maar dat kun je beter zelf even navragen bij de ha.

Misschien dat een van de andere een beter idee kunnen geven van hoe het precies in elkaar zit, want ik heb zelf een lange cyclus en heb na mijn zwangerschap geen pil meer geslikt.



Maar ook voor jou zal ik duimen!

Suc6 :-* Manon

Hoi Patricia,



Ik ben 9 mei gestopt met de pil en heb nog steeds geen bloeding gehad :roll:

Zit er wel de hele tijd tegenaan te hikken.

Hoe is het nu met jou? Heb je al een test gedaan?

Sterkte met wachten!

:-*

Hallo Dames,



Bedankt voor jullie reactie´s. Even een paar vragen beantwoorden; Ik ben ongeveer begonnen met slikken van de pil toen ik 14 was, ben nu 26 jaar. Toen werd ik het altijd rond de 30 dagen.

Ik heb toch nog even gewacht met de test. Want ik had de volgende dag het idee dat ik het binnenkort werd. En dat klopte ook, donderdag ben ik het geworden. Dus dat was toch wel prettig. Dan ben je tenminste van die onzekerheid af. Want ik had niet verwacht dat het meteen raak zou zijn.



Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al ongesteld? Bij mij is het wel meer als de laatste keren, toen ik nog de pil slikte.



Groetjes,



Patricia :wink:

Nou, ik ben vrijdag ongesteld geworden, precies een maand nadat ik gestopt ben met de pil. En hevig…ik bloed dood. Ben dus erg zielig en moet heeeel veel chocola eten :mrgreen:

Nou, hierna kunnen we voor het echie gaan :mrgreen:

Gelukkig Marije… nu kan het echte werk beginnen :lol:



Heel veel succes!



Groetjes Manon

Vrijdag ben ik ook ongesteld geworden. De eerste ‘echte’ keer sinds we gestopt zijn met de pil. Netjes na 28 dagen.

Maar mijn bloeding was niet heel heftig. Weten jullie ook of je dan een mindere kans heb om zwanger te worden, omdat je dan bijv. minder baarmoederslijmvlies hebt.

En er daardoor geen innesteling plaats kan vinden? Nou in iedergeval kunnen we nu voor het echie gaan.

Ik zou het om heel eerlijk te zijn niet weten of dat dat zo zou kunnen zijn. Echt heelmaal geen idee, maar denk zelf van niet. Let’s hope for you!

suc6!

Hoi hoi,



Wat fijn voor degene die nu eindelijk echt beginnen aangezien ze ongesteld zijn geworden. Succes meiden



Mijn eerste ongesteldheid na het stoppen van de pil laat nog even op zich wachten. Ik ben op 18 mei gestopt met de pil. Afgelopen maandag was het 28 dagen na de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Het gevoel dat ik ongi zou gaan worden is er al de hele week, gevoelige tepels, kramp in mijn buik, duizelig maar nog steeds niks. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat ik al meer als tien jaar de pil slik en daarvoor onregelmatig ongi was.



Afwachten dus, oja heb voor de zekerheid vorige week woensdag een CB-test gedaan, negatief. :frowning:





Af en toe erg fijn om eens JE EI kwijt te kunnen :slight_smile:



Groetjes



Nicole