In mei 2005 gestopt met de pil, wie nog meer???

En Nicole, ben je inmiddels ongesteld?

Vervelend hè, om er zo tegenaan te hikken.



Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil erg veel last van mijn cyclus, vanaf mijn eisprong totdat ik ga bloeden erge buikpijn en gisteren overgegeven, had ik de vorige keer ook twee weken voor ik ongesteld werd :roll:

Ik hoop dat het snel minder heftig wordt. al had ik altijd wel last van PMS.



Hoe is het met de rest van de meiden?

Succes allemaal en tot snel!



Liefs, Marije

Hoi hoi,



Hier weer even een updatetje…

hier gaat alles wel goed, alleen wel een beetje zenuwachtig om af te wachten of het deze keer gelukt is! Ik heb wel een erg dikke buik en weet eigenlijk niet of hij normaal gesproken ook zo opgezet is als ik ongi moet worden. Nu heb ik namelijk gehoord dat dat altijd zo is… was me nog niet echt opgevallen maarja! Ik heb verder wel last van een aantal van die kwaaltjes maar die kunnen netzo goed van het weer komen… dus nog een paar daagjes wachten en dan weet ik waarschijnlijk meer.



:-*

O, spannend Noon. Ben benieuwd. Ik zal voor je duimen, dat het raak is.



Nicole, welkom, join the club. Ben je in middels al ongesteld?



Even een updateje, hier is alles rustig. Als het goed is heb ik net mijn vruchtbare periode achter de rug. Maar we vonden het allebei veelste warm om vaak te klussen. Dus we zien wel.

Ik hou jullie op de hoogte.

Hoi meiden,



Ik denk dat ik me maar bij jullie aansluit. Ik ben in mei gestopt met de regenjasjes. Begin mei zijn we nog op vakantie geweest en toen we terug kwamen zijn we gestopt. Ik ben in oktober 2004 gestopt met de pil. Vanaf toen heel regelmatige cyclus gehad van 30 tot 32 dagen.

Vorige maand was spannend vanwege de eerste keer zonder jasje klussen. Maar helaas niets… :frowning: :frowning:

Was wel heel erg ongi, dacht bijna dat ik leeg liep.

Maar nu de tweede keer voor het echie :pray: :pray: :pray:

We hebben ongeveer om de dag geklust. Ik heb ook nog geprobeerd mijn temp bij te houden, maar dat werkt niet bij mij. Kwam ik er ineens achter dat ik het twee of drie dagen vergeten was op te nemen. Ik denk dat ik dat maar ga doen als het over een paar maanden nog niet gelukt is.



En voor de rest is het nu maar weer afwachten. Ik verwacht dat mijn NOD ongeveer op 10 juli is? Wat kunnen 10 dagen soms nog ver weg zijn??



Liefs



Mosje

Hoi mede mei stoppers!



HIer is nog geen ongesteldheid te bekennen, maar de test was negatief! :frowning: Echt balen, maarja op naar de volgende keer!



Hoe is het een beetje bij jullie, druk aan he klussen allemaal?



Nou ik ga even die kleine onder de douche doen! Krijgen straks visite en we moeten nog heel veel doen!



:-* MAnon

Manon, ik zal voor je duimen, een negatieve test zegt niet altijd wat heb ik inmiddels vanuit dit forum vernomen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Hopelijk toch nog goed nieuws, ik moet nog een weekje wachten voordat ik uberhaupt wat weet. Ik hoop het natuurlijk wel maar ik denk dat het nog niet zo is, ik weet ook niet waarom.





Groetjes



Mosje

Hoi hoi allemaal!!

Ik ben al een hele tijd niets van me laten horen excuses hiervoor! :?



Ik ben 1 juni keurig netjes , precies op tijd ongesteld geworden…

Dus waarschijnlijk wilde ik zo graag zwanger zijn dat ik me ook zo ging voelen…



Maar!!! ik had dus afgelopen woensdag ongesteld moeten worden en zit nog steeds te wachten en als ik kijk naar mijn menstruatie (cyclus) verleden dan word ik het nu dus voorlopig 9 mnd niet meer :smiley: :smiley:



Mijn vriend zei dat we het eerst allemaal maar moesten afwachten toen ik vrijdag een test wilde halen, hij is bang dat ik weer een klap krijg als de test negatief ia of als hij positief is maar het gaat weer fout, dus hij probeert me iets rustiger te houden…

Tis een schat!!



Maar morgen ga ik toch echt een testje halen, hebben we ook zo afgesproken als er maandag nog geen menstruatie is dan doen we een testje! :wink:

Ik zal het jullie laten weten als ik de uitslag heb…



Mijn zoon is bij opa en oma op de camping en ik heb nu vakantie dus ik heb weer meer tijd om achter de pc te zitten





tis echt spannend



Groetjes en 'n dikke kus



Miertje33

Oooooo Miertje, wat spannend, en…en…en…heb je al getest?

En Manon? Ben jij inmiddels al ongesteld geworden?

Mosje, ja, dat wachten is verschrikkelijk!

Ik heb mijn NOD eind van de week. Hihihi, volgens mijn lief ben ik zwanger, ben nog vergeetachtiger dan anders. Maar goed, al zou ik zwanger zijn, dan zou ik daar volgens mij nu nog niet zoveel van merken. Ach, we hebben in elk geval flink ons best gedaan, meer kunnen we niet doen, toch? :mrgreen:

Hoi Meiden…



Wat spannend allemaal!

Hier zijn nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: gekomen, dus wie weet?? Ik heb nog een klein beetje hoop!

Als ik donderdag nog steeds geen :twisted: heb dan doen we nog een nieuwe test! Als ik bekijk van hoe ik nu ben en doe, dan zou je echt zeggen dat ik zwanger zou zijn… want wat dat betrefd ben ik nu precies zo… Maar ja als de test zegt van niet, ga je daar natuurlijk aan twijfelen :?



Miertje heb je al de test gedaan??? We zijn wel heel nieuwsgierig hoor!

Laat je het ons snel weten?? Ik zal nog even voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Liefs Manon

Hallo,



ik ben 8mei gestopt met de pil (einde van mijn reeks) dus 13 mei mijn regels (zwart en bruin bloed) gehad, maar 23 en 24 mei had ik bloedverlies. Dat leek echt niet op mijn normale regels (veel minder en alleen maar bloed).



tot nu toe ben ik nog altijd niet ongesteld geworden, heb 16 juni bloed laten trekken (negatief) maar had ook diezelfde dag een zwangerscahpstest gedaan en die was positief.Dan heb ik vorige week vrijdag nog een zwangerschapstest gedaan en die was vaag streepje.



Heb sinds de eerste zwangerscahpstest ook pijnlijk tepels, gezwollen borsten(bijna 1 maat groter), erg gezwollen onderbuik, lage rugpijn, hoofdpijn…



Ik weet het niet meer en kan er ook niet meer aan uit.



Groetjes

Hoi Maija,



Ik dnek dta je mss toch wel zwnager bent, want meestal is een vaag streepje ook een echt streepje! Maar als er bloed bekeken is weet ik het ook niet wat er zou kunnen zijn.

Ik zou las ik jou was vrijdag ofzo nog een test doen als je nog niet ongesteld bent.



Zoals je ziet ben ik ook overtijd en mijn test was zaterdagmorgen negatief! :cry: Maar er is nog steeds een klein beetje hoop, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. :pray: Nu heb ik met mijn husband afgesproken dat we donderdag nog een test doen en als die negatief is ik naar de huisarts ga om te kijken en te bespreken van hoe en wat!

Eigenlijk zou ik de test nual weer willen doen, maar 't is dnek ik beter om toch nog maar een paar dagen te wachten.



Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !



:-*

Maija: dat bloed wat je verloren bent, kan dat geen innestelingsbloed zijn??



Miertje heb je inmiddels al een test gedaan, we wachten allemaal in spanning af.



Ik heb a.s. zondag mijn NOD. Gisteren had ik heel erg last van mijn buik en steken in mijn zij (ik denk mijn eierstokken??) :think: :think:

Maar ja het zal allemaal wel niets zijn, dat is altijd als je iets graag wilt. Het is gewoon maar afwachten en de volgende keer als de echte klusronde komt dan zijn we op vakantie. Ze zeggen soms dat je dan meer ontspannen bent dus dan richten we onze hoop daar weer op!



Liefs

Mosje

hoi hoi



Ben ik weer, heb heerlijk genoten van een lang weekend schoppen in Maastricht.



Spannend hoor, maija Toch is een vaag streepje meestal een positief teken. Weet jij al wat meer miertje?



Helaas bij mij nog geen teken van ongesteldheid :evil:. Afgelopen zaterdagmorgen toch nog maar eens een test gedaan maar ook deze wees negatief uit. Klachten zoals hoofdpijn en krampen blijf ik helaas wel houden. Ik hoop zeer binnenkort ongesteld. Blijven afwachten.



Noon ik duim voor je donderdag. Marije hoe gaat het eigenlijk met jou?



Tot snel



Groetjes



Nicole

:expressionless:

Oooo meiden, wat spannend!

Maija, volgens mij heb jij gewoon twee positieve testen gehad hoor, een vaag streepje is ook een streepje!



Tja, ik moet ergens eind van de week ongesteld worden, weet nooit zo heel precies wanneer, schrijf het eigenlijk nooit op en mijn geheugen… :oops: :mrgreen:

Maar ik heb ook dat ik vanalles voel of denk te voelen. Maar al die dingen (buikpijn, misselijk, zere borsten, hoofdpijn) horen bij mij ook bij het ongesteld worden, Dus ik weet dan nog niks :think:



Meiden, wat is wachten toch erg hè!



Succes en een dikke kus!



Marije

Wachten is het vervelendste wat er bestaat! :?

Ik heb er echt een hekel aan!

Nou ik ga morgenochtend een test doen… volgens de ha zou het dan gewoon goed moeten zijn… wat de test ook aangeeft!

Dat dacht ik ook wel, maar had toch nog even haar mening gevraagd!



Dus ik zit nog 1 dag in spanning!

Hoop toch wel dat het positief is, maar ja iedereen zegt dat je er maar vanuit moet gaan dat het nietzo is, dan kan het alleen maar meevallen!

Ja dat weten we wel, maar mijn gevoel doet dat gewoon weg niet!

Volgens mijn hbbie ben ik niet zwanger, nou we zullen het wel zien.



Jullie horen het morgen van me!



Ik zal voor de rest duimen! :thumbup:



:-*

Ha meides,



Ja ik heb eindelijk de test gedaan!!

En hij liet niet zien wat ik wilde… hij gaf maar 1 streepje dus niet zwanger

Nou was ik bij mijn zoon al ruim 3 mnd zwanger en nog gaf het testje n negatief resultaat dus eigenlijk ga ik niet echt op het testje af…

Toch was het een beetje een teleurstelling.



We doen over een paar dagen nog een testje en dan maar ff de gynaecoloog bellen.



Spannend he voor allemaal ik leef helemaal met jullie mee.

He Noon we zitten eigenlijk een beetje hetzelfde…



En Maija ik geloof toch ook wel dat je echt zwanger bent hoor…



Tis echt superspannend en ook erg leuk dat we het allemaal ongeveer hetzelfde lopen :slight_smile:



Groetjes dikke kus



Miertje

Hoi Miertje,



Ik hoop voor je dat het het zelfde is als de vorige keer, dat de test het gewoon niet goed aan geeft bij jou!

Nou voor mij geeft de test dus morgen uitsluitsel :eh:



Inderdaad zitten we precies in het zelfde schuitje, dus weet precies hoe je je voelt!



Sterkte nog even, zal voor je duimen!

Ook voor de rest hoor…



:-*

Noon, spannend meid! Moelijk he om er vanuit te gaan dat je niet zwanger bent. je gaat er toch op hopen.



Miertje, balen van de negatieve test, maar idd nog maar even afwachten.



Voor mezelf weet ik niet wat ik nou moet denken. Ik ben in elk geval stikchagrijnig vandaag :roll: dus ik zal wel ongi worden.



Gezellig dat hier nu lekker gekletst wordt, 't duurde even voor het op gang kwam, maar nu hebben we toch een leuk cluppie :smiley:

ik heb eigenlijk niet veel te melden. Ben heel benieuwd naar nieuws van jullie. Morgen geljk melden hoor als de test positief was.



Liefs, Marije

He mede mei-stoppers!



Nou hier vanmorgen de test gedaan en deze was weer negatief, dus dat is wel een beetje duidelijk! :cry: :cry:

Nu maar hopen dat de :twisted: snel komen, dan kunnen we weer verder!



Ik ga nu lekker :pray: en :thumbup: voor jullie!



:-* Manon