In mei 2005 gestopt met de pil, wie nog meer???

En op je banner kun je het natuurlijk ook een beetje zien…

Misschien dat ik ook maar eens ga temperaturen. Kijken of ik het aan de hand daarvan ook een beetje kan afleiden…

Gisteren heb ik met een klasgenoot uitvoerig over onze plannen voor het komende collegejaar gesproken, dus zo word ik ook een beetje gedwongen om me daar maar weer eens wat meer op te concentreren. Ik hoop dat het in de praktijk ook lukt :expressionless:

Garfield

Moeilijk he Garfield om er niet steeds aan te denken,

Hoe lang ben je al bezig :?:

:-* jentel

Ik ben in april gestopt met de pil en wilde toen eerst even kijken hoe mijn cyclus zou zijn. Afgelopen maand dacht ik dat het misschien raak was, maar toen had ik opeens een cyclus van 41 dagen (na 30 en 33 dagen). Komende maand dus extra spannend!

Garfield

Echt spannend allemaal, probeer maar niet aan te denken :lol: :lol: makkelijk gezegt he,

Ik denk er nu al veel aan en wij gaan nog niet eens voor het eggie. :wink:

Hier zijn de :twisted: :twisted: :twisted: weer vertrokken. Dus op naar de volgende ronde.

Toen wij gestopt zijn met de pil had ik ook zo iets van ‘ga me er niet te druk mee bezig houden’ maar onbewust doe ik het toch. Kijken wanneer je vruchtbare dagen zijn, van alles voelen, wat misschien wel kan wijzen op een zwangerschap enz enz. En natuurlijk dit forum. Nou ja, we zien wel.

Vanmiddag heb ik in the womb gekeken, op National Geographic. Dat is echt een mooi programma en aan te raden aan iedereen.

Verder hier weinig nieuws.

Hier ook geen nieuws,

Ik zal maar zeggen NIEUWE RONDEN NIEUWE KANSEN

Gisteren niet zoveel geleerd als ik zou willen, vanwege het volgende project waar we mee bezig zijn… een huis kopen :?: :!:

We zijn nog in het prille stadium en hebben nog geen idee wat onze mogelijkheden zijn, maar dat is dus ook best spannend. Natuurlijk even op internet naar huizen in de buurt gekeken. Maar straks even een paar bammetjes naar binnen en dan ga ik weer met mijn neus in de boeken :cry:

Garfield

I.d.d. Jentel nieuwe ronden nieuwe kansen. We zijn nog niet zo lang bezig dus… Maar iedere keer hoop je toch dat het raak is.

Garfield, dat is ook spannend een nieuw huis. Hebben jullie al in gedachten wat jullie willen. Of gaan jullie gewoon kijken wat aanspreekt? Nou ja misschien leid het wel een beetje af. En ben je in 1 keer zwanger.

Verder weinig nieuws, saai hé. Het is hier ook weer wat rustiger, zijn er veel dames op vakantie?

Hoi hoi,

Nou, we willen graag een woning in dezelfde plaats. Verder weten we het nog niet zo goed. We vinden het in ieder geval wel prettig om alvast te weten waar we aan toe zijn als we dadelijk ergens tegenaan lopen.

Groetjes, Garfield

Mijn vriend kan helaas niet mee naar de Hypotheker, want hij moet werken. Dat betekent dus dat ik extra goed moet opletten… ach, we kunnen altijd nog in een later stadium Howard over de vloer vragen, ha ha!

Garfield

Waneer ga je naar de hypotheker :?:

En heb je al wat op het oog :?:

Willen jullie een huis waar je nog veel aan moet doen of een huis dat af is,

He Jentel,

Ik ga maandag naar de Hypotheker (tussen het leren door :naughty: ).

We gaan echt op zoek naar een huis dat nagenoeg helemaal naar onze smaak is, als we dat tenminste tegenkomen. In ieder geval moet er zeker niet te veel qua klussen aan gebeuren… We wonen nu eigenlijk best wel ruim, want we huren een eengezinswoning, met boven drie slaapkamers en een vlizotrap naar zolder. Dat zal ook meespelen natuurlijk. We zien het allemaal wel. We willen graag weten wat onze mogelijkheden zijn.

Groetjes Garfield

Spannend allemaal :mrgreen:

Laat het even weten.

Hoi hoi,

Ik was gisteren veel tijd kwijt op de tennisbaan, dus ik heb de afspraak met de Hypotheker verzet naar woensdag. Waarschijnlijk kan mijn vriend dan ook mee en zo heb ik mooi wat meer tijd om te leren vandaag!

Groetjes Garfield

Dat is wel fijn met z’n tweeen.

Mijn tentamen ging volgens mij wel redelijk, dus maar goed dat ik niet maandag naar de hypotheker was. Ik heb gisteren tot half elf 's avonds geleerd… pff! Nu de rest van de dag lekker vrij!

Groetjes Garfield

lekker het zonnetje is er,

Ja, eindelijk is het weer eens een beetje lekker weer!!!

Garfield heeft haar tentamen goed gemaakt :clap: . En gaat naar de Hypotheker. Spannend hoor!

Hier verder weinig verandering. Het word saai ik weet het.

doegie.

He jij zit in de klus dagen, dus je heb weer wat te doen :wink: