hee hallo,
Super noon, gefeliciteerd, ben echt heel erg blij voor je.
Mosje, dit gaat ons ook nog gebeuren hoor, let maar op. kop op.
Ik heb zelf eigenlijk weinig te vertellen, ben vorige week ongi geworden maar dit duurde maar 2 dagen of zo??? Op naar de volgende ronde dus.
Groetjes
Nicole
Aaaaaah Noon, wat goed!!! Gefeliciteerd. Dus toch.
GEFELICITEERD :dance:
Nu wij ook nog.
Geniet ervan.
Manon, van harte gefeliciteerd meid!!!
Wat een geweldig nieuws!!!
Tuurlijk kun je het gewoon vertellen. Gefeliciteerd Noon!!! Hartstikke leuk voor je. Geniet er lekker van.
En inderdaad onze tijd komt ook vanzelf.
Liefs Mosje
Even een nieuw lijstje want we hebben de eerste zwangere onder ons. Noon je blijft toch af en toe wel meekletsen met ons??
De NOD Lijst
Boerinnetje82 5 augustus
Miertje33 overtijd
MarijeO 9 augustus
Maija overtijd
Mosje 20 augustus ??
Nicole 18 juli
Zwanger:
Noon (uitgerekend ??)
hoi hoi,
Mijn nod klopt niet helemaal meer. Ik ben op 9 juli ongi geworden. Wanneer ik 28 dagen verder kijk is het 5 augustus maar aangezien mijn vorige cyclus 47 dagen duurde kom ik op 24 augustus. Dus wat zou ik nu aan moeten houden??? toch gewoon 28 dagen, lijkt mij niet… :think: :think: :think:
Gr
Nicole
Hallo,
ik zal mijn vermoedelijke NOd ook doorgeven
De duur mijn cyclus heb ik gegokt omdat ik juist eentje van 61 dagen achter de rug heb.
Maija NOD 28/8 2e cylcus
Hoi Hoi,
Tuurlijk blijf ik gewoon met jullie meekletsen…
wil wel weten hoe het met jullie verder gaat!
Nou mijn uitgerekende datum zit ergens tussen 22 februari en 7 maart.
HEb er bij verschillende bekeken, maar hier moet het ergens tussen zitten.
Dus zodra ik de echo heb gehad, kan ik iets meer zekerheid geven.
Net als dat ze verschillend zijn over in welke week ik zit! :?
Nou meiden positief blijven en kijk naar mij daar is het ook goed gekomen… veel onzekerheid… en toch gelukt!
Kusje en veel liefs,
Manon
Hallo meiden,
Hier weer even een klein berichtje. Heb het een beetje druk en ben dus minder op het forum. Dat hebben jullie denk ik ook. Ik dacht dus laat ik maar even snel een berichtje tikken.
Ik heb nu drie weekjes vakantie, eerst nog een weekje thuis en daarna gaan we twee weekjes weg. Die week thuis ga ik aan mijn studie besteden, ik moet namelijk nog een scriptie schrijven en het wordt tijd dat ik daar eens aan ga beginnen. Zeker als we een kindje willen lijkt het me handig dat ik zo snel mogelijk klaar ben met die studie want dat wordt alleen maar lastiger.
Vanaf volgende week worden weer klusdagen, of zeg maar weken want ik ben nu een beetje de kluts kwijt wanneer mijn eisprong nu is. Dus we gaan ons in de vakantie in ieder geval niet vervelen.
Groetjes
Mosje
Het is hier rustig. Vast veel dames op vakantie.
Hier ook weinig nieuws, onze klusdagen zijn net geweest. Dus het is afwachten. En tot die tijd nog flink oefenen. :oops:
Hallo meistoppers,
Ik ben in april gestopt. Ik heb daarna een cyclus van 30 en van 33 dagen gehad en ik zit nu op 40 dagen. Vorige week een test gedaan en die was negatief. De volgende ligt al klaar, maar ik voel me helemaal niet zwanger ofzo, dus ik wacht er nog maar even mee…
PS: waar staat NOD eigenlijk voor? Vast iets simpels, maargoed.
Groetjes,
Garfield
Hoi Garfield,
Welkom hier. Gezellig.
Vervelend is dat als je in 1 keer niet meer van je cyclus op aan kunt. Normaal is dat niet erg, maar je zult het altijd zien als je bezig bent om zwanger te worden.
NOD betekend, Niet Ongesteld(heid) Dag. De dag dat je dus ongesteld moet worden, maar zoals iedereen hier, hoopt het niet te worden. Snap je me nog? :?
Enuh hier nag je alles vragen hoor.
Hoop je hier nog vaker te zien.
groetjes Rianne
Ik begon net behoorlijk kramp in mijn buik te krijgen en ja hoor… ongesteld. Jeetje, daar baal ik echt van, had stiekem toch gehoopt dat het toch raak was!! Nu wordt het wel lastig plannen zo
En minder vaak kans ook, als m’n cyclus opeens zo lang gaat duren. Ben benieuwd hoe het de volgende keer zal lopen. Geen idee wanneer nu dan mijn NOD is…
Groetjes Garfield
Hoi Meiden,
hier weer even eenberichtje van mij!
hier gaat het allemaal zijn gangetje… we hebben lekker 2 weken vakantie, maar va het weer genieten zit er niet echt in! :?
Ik heb wel last van :sick: en ontzettende moeheid, maar 't hoort erbij. Heb ik met amber ook heel erg last van gehad!
He, Garfield, wat vervelend dta ze toch gekomen zijn.
Maar blijf goede moed houden, het hoeft maar 1x goed te zijn…
Liefs Manon
Hoi Manon,
Ja, wel jammer alleen dat het project nu toch zeker twee weken ‘stilstaat’. Maarja, ik heb in augustus examens, dus dan kan ik mij daar nu mooi op concentreren!
Groetjes Garfield
Enneh, Rianne, bedankt voor de uitleg natuurlijk! Ik begin het al helemaal te snappen… NOD en klussen enzo… :dance:
Groetjes!!
Hallo,
Manon, Van Harte Gefeliciteerd Met Je Zwangerschap.
Hopelijk ben je niet al te misselijk.
Bij mij is het vorige week maandag begonnen en ik ben het nog steeds een heel klein beetje. Maar het is echt wel weer als toen ik nog aan de pil was. Maar daar zullen jullie ook wel last van hebben.
Ik weet niet wanneer mijn NOD is. Dus dat is weer afwachten. ik hoop dat het ongeveer rond 16 augustus weer komt. Of niet eigenlijk. Maar goed we gaan weer lekker klussen in onze vakantie.
Meiden suc6 met klussen.
Patricia
Hallo meiden,
Wat een drukte hier ineens vandaag. Wel leuk om weer wat actie te zien. Ik heb deze week al vakantie en zaterdag ochtend vertrekken we met de auto richting Kroatie. Normaal gaan we altijd duiken maar deze keer kan dat niet aangezien we graag zwanger willen worden. Natuurlijk kan mijn hubbie wel gaan duiken maar ik moet het bij snorkelen houden. Voor de rest moeten wij druk gaan klussen omdat ik precies in mijn klusperiode zit en omdat ik de vorige keer zo’n lange cyclus had moeten we extra vaak klussen. Vindt hubbie helemaal geen probleem zegt ie 8) 8) .
Als we dan terugkomen breekt de spannende periode weer aan. Ik zit er trouwens wel zwaar aan te twijfelen om een ovulatietest te kopen en om zo mijn eisprong wat beter te bepalen. Heeft een van jullie daar ervaring mee. Ze zijn volgens mij best prijzig.
Liefs
Mosje
Garfield, welkom!! Hahaha, ingewikkeld hè, al die termen. Mijn lief en ik lopen regelmatig te hinniken over de term “klussen”.
Sorry meiden, ben er erg weinig de laatste tijd, heb het erg druk, o.a. met mijn eigen forum :oops:
Maar ik lees regelmatig mee en zal proberen weer wat vaker te schrijven.
Ik twijfel heel erg of ik een eisprong heb deze maand, zou er ongeveer nu één moeten hebben en heb wel wat kalchten, maar veel minder buikpijn dan anders :?
Mosje, ik heb een paar jaar geleden ovulatietesten gedaan. Vond het een ramp, Ze zijn erg duur: 60 euro voor 5 staafjes (oei, twijfel nu of het niet 60 gulden was, dat zal toch haast wel…??) en ik vond het nooit duidelijk of het streepje nu donkerder of gelijk aan de controlestreep was. Maar meid, zo lang zijn we toch nog niet bezig? Waarom wil je nu al ovulatietesten doen?
Niet boos worden hoor…begrijp het ook wel. Wachten…onzekerheid, ik heb het nu ook, twijfel dus of ik wel een eisprong gehad heb…
Manon, fijn dat het goed gaat…tja, die vermoeidheid… erg hè!
Nou lieve schatten, kom snel weer langs waaien.
Kussie!
Marije
Meiden, het spijt me heel erg, maar ik ga weg bij dit forum! Niet om jullie, in tegendeel, maar om wt er hier allemaal gebeurt…( zie huiskamer) Ik heb het helemaal gehad hier. Ik vind het wel heel erg jammer dat ik nu jullie niet meer kan volgen, mss kom ik nog eens stiekem meelezen.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met zwanger worden en als ik over een jaar weer inlog, mss, hoop ik dat jullie allemaal een baby-ticker hebben onder jullie berichtjes
Heel veel kusjes!
Marije