In mei 2005 gestopt met de pil, wie nog meer???

Hallo meiden,

Hier weer even snel een update van de NOD lijst:

Boerinnetje82 5 augustus

Miertje33 overtijd

MarijeO 9 augustus

Noon overtijd?

Maija overtijd

Mosje 10 juli

Nicole 18 juli

Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted:

Vanmorgen had ik allemaal witte vlokjes in mijn urine. Ik heb een keer gelezen dat je deze alleen hebt als je zwanger bent. Nadat ik thuiskwam uit werk heb ik een test gedaan deze was echter negatief. Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben probeer ik nog een test met ochtendurine en als die weer negatief is wacht ik tot het weekend.

:pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs Mosje

Hee mosje!! :smiley: !!

Ja, sorry… ik was eens even aan het kijken hoe het met de mei-stopsters gaat. Ik ben zelf een april-stopster!!

Enne… ook ik had witte vlokjes in mijn urine en testte negatief op mijn nod-dag en de dag erna; ZWANGER!!!

Ik wil je niet onnodige hoop geven (doe ik nu waarschijnlijk toch, sorry…

:doh: ), maar ik vond het zó herkenbaar, dat ik wel eventjes een berichtje voor je wilde typen!!! Ik hoop het voor je en ook voor de andere mei-stopsters!!!

Ik zal morgen eens kijken…

Liefs van Lieke!! :inlove: !!

En mosje???

heb je inderdaad iets postiefs te melden???

Zoals Lieke een klein beetje gezegd had??

Ik hoop het zo voor je!

Let us know!

:-* Manon

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en heb me bloed laten trekken, vanavond mag ik bellen. Spannennnnnnnnnnnnnnddddd

voelde me gisterenavond zo misselijk, en deze morgen van hetzelfde.

Ik hoop zo dat ik zwanger ben, dan heb ik een mooi verjaardagkadoo voor mezelf volgende week.

Was gisteren al samen met mijn vriend aan het fantaseren hoe we het mijn ouders gingen zeggen: op mijn verjaardagsfeestje met mijn mama, papa, broers, zussen en tante en nonkel wanneer we de koffie inschenken zouden we hen een tas willen geven met oma en opa op.

Maar ik zal maar niet te veel hopen, want wie weet is het niks en ben ik achteraf superteleurgesteld.

Groetjes, zal jullie op de hoogte houden

Noontje ik zal voor je duimen. Het kan nog steeds!

En idd wij gaan voor de volgende ronde, en natuurlijk blijven oefenen :wink:

Mosje weet ook nog steeds niets, ook voor jou blijf ik duimen en hopen dat het raak is. Zou natuurlijk geweldig zijn.

Maija weet vanavond de uitslag. Wij hopen met je mee. Laat je het ons weten?

:cry: uitslag was negatief, hopelijk dat mijn regels vlug komen

en volgende maand dan maar beter

Ach wat vervelend! :cry: een beetje met je mee!

Noou bij mij zal het ook waarschijnlijk niets zijn, dus hoop dat het bij ook eindelijk eens snel komt!

:-* :-* :-* en een knuffel,

Manon

Hallo meiden,

weer even een berichtje van mij. Nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: , maar ook nog steeds geen positieve test. Dit is sinds ik vorig jaar oktober ben gestopt met de pil de langste cyclus die ik heb. Altijd had ik ruim van te voren bruine afscheiding. Nu is alles hartstikke helder. Ik ben dus de weg een beetje kwijt en hoop dat ik het snel weet, anders wordt ik een beetje gek :wall: :wall: :wall:

Ik heb af en toe een beetje pijn in mijn buik en ook een beetje pijn in mijn rug, maar niet onwijs veel. Voor de rest voel ik echt niets.

Ik ga pas za ochtend weer testen anders valt het iedere keer zo tegen.

Maija helaas meid, op naar de volgende ronde. Dan is het ineens hopen dat de :twisted: :twisted: snel komen!

Nou ik blijf :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs

Mosje

Ach meiden toch! AL die negatieve testen en menstruaties die wel uitblijven :?

Maija, balen meid! Ik hoop dat jullie snel positief testen en anders dat de :evil: :evil: snel doorbreken.

Ik bloed hier helemaal leeg, de proppen komen eruit :roll: (sorry for the details :mrgreen: )

Ga naar bedje toe!

Liefs, Marije

Maija, dat is balen. Hopelijk komen ze snel, zodat jullie samen voor de volgende ronde kunnen gaan. :-*

Noon, kom op. Het kan nog. Positief blijven, meid. Ik blijf voor je duimen.

Bij Mosje is er nog steeds niets. Ben benieuwd. Op naar zaterdag.

Verder weinig nieuws hier.

hallo,

:twisted: zijn gekomen, gelukkig op naar volgende ronde

Hoi hoi,

Maija, wat fijn dat de :twisted: er zijn, klinkt wel een beetje stom he, maar in dit geval maar beter kun je inderdaad weer gewoon verder!

Ik zag trouwens dat je ook een lange cyclus hebt! Ik heb er ook een van 42 dagen, ben ik gelukkig niet alleen.

Boerinnetje, ik blijf ook een beetje hopen, maar ga er toch wel een beetje vanuit dat het er gewoon nog aan moet komen.

Mosje, ik weet wat je voelt, die onzekerheid is echt :roll: laat er iets komen negatief of positief, maar dit is niets.

MarijeO, nou wel beter dat de :twisted: er zijn, alleen wel balen dat het zo erg is!

Nou hier bij mij nog steeds afwachten en dat is erg frustrerend, ben ik namelijk nietzo goed in :oops: , maar ik wacht nog 2 weken en dan ga ik dnek ik maar eens naar de ha om ook bloed te laten prikken… moet je daar trouwens voor betalen? Weet iemand dat, ik weet wel als je daar een test doet, dat je die moet betalen…

Veel liefs Manon

Hallo mei-stoppers,

Ik heb al een tijdje niks van mij laten horen. En ik het even alles gelezen. Jeetje wat is er veel gebeurd. Maar de meeste van jullie zijn al weer ongi.

Nou ik nog niet. Ik verwachte dat ik het zaterdag 9 juli zou worden. Maar is tot nu toe ook nog geen teken. Dus ik wacht in spanning af. Mijn husband vind het niet nodig om een test te doen. Hij zei; je wacht gewoon tot aan het eind van deze cyclus. Maar dat is makkelijk gezegd door hem. Ik weet het gewoon niet. Je word er zo onzeker van. We hebben deze periode wel veel geklust. Dus het is mogelijk.

Ik zou het liefst een test gaan halen. Maar ik wacht gewoon nog eventjes.

Suc6 met de volgende ronde dames.

Noon weet jij al wat?

Patricia

Hoi patricia,

Nee ik weet nog steeds niet, maar zit er wel steeds meer aan te dneken om het weekend toch nog een test te doen. Maar mijn lieve man wil dat niet en zegt dat ik nog 1 a 2 weken moet afwachten.

Heb toch een klein beetje hoop, want heb sinds vandaag ook last van mijn tepels ( gevoelig), maar weet eigenlijk niet of ik daar ook last van heb als ik ongesteld moet worden…

Nou als ik wel zwanger ben, gaat dat toch wel door en zo niet gaan we weer door naar de volgende ronde, als die :twisted: :twisted: nou mdan maar kwamen.

Heb trouwens niet echt veel te vertellen de laatste dagen… sorry!

Ik zal met je meewachten.

Liefs

Hallo meiden,

Ik zit nog steeds in onzekerheid. Ik ben nog steeds niet ongi en dat gaat voor mijn gevoel ook niet meer komen. Maar vanmorgen weer een test gedaan en deze is nog steeds negatief. Ik vind het zo vreemd, ben normaal altijd heel regelmatig ongesteld en nu heb ik helemaal niets. Heb voor de rest ook weinig zwangerschapsverschijnselen heb alleen af en toe een steek in een van mijn tepels maar misschien beeld ik het mezelf allemaal in. Maar het kan toch niet dat ik na ruim een half jaar heel regelmatig ongi te worden ineens niet ongi wordt??

Ik wordt hier echt helemaal stapelgek van!!!

:wall: :think: :doh: :wall: :think: :doh: :wall: :think: :doh:

Nou noon ik denk er precies hetzelfde over als jij, laat dan de :twisted: maar komen dan weten we tenminste iets.

Liefs

Mosje

Hoi Mosje,

zoals op de andere topic!

Ik leef met je mee! :lol: maar niet heus!

Veel liefs Manon

Ik weet niet of ik het moet opvatten dat mijn gebeden zijn verhoord maar de :twisted: :twisted: komen eraan. En ik baal enorm!!!

Ik snap niet dat mijn cyclus ineens rond de 38 dagen zit terwijl ik al een half jaar heel regelmatig rond de 30 dagen zit. Nu weet ik helemaal niet meer waar ik aan toe ben.

Ik voel me dus zwaar … :frowning: :frowning: :frowning:

Ik moet ook nog wachten totdat mijn ongi goed door komt zetten, want voorlopig is dat nog niet het geval. Als dat maar niet te lang duurt want ben het echt goed zat. Maar ja ik heb niets te klagen want het is pas mijn tweede rond maar we hadden zoveel hoop gekregen doordat mijn ongi uitbleef.

Dus… op naar de volgende ronde en ik ga me maar even concentreren op andere leuke dingen (volgende week heb ik vakantie).

Soms denk ik wel eens straks gaat het me niet lukken om zwanger te worden. Maar ja dat komt natuurlijk omdat ik depri ben.

In ieder geval geen onzekerheid meer, maar wel een rotgevoel.

Liefs Mosje

P.S. sorry voor de negatieve klank in dit berichtje

Dikke knuf Mosje! Ik snap die gevoelens helemaal! Maar echt hoor, het lukt je om zwanger te worden, zoals je zelf al zei, we zijn nog maar zo kort bezig…

Voor de rest ook kussies! Heb het erg druk, maar kom snel weer posten.

Liefs, Marije

Mosje, ook van mij dikke knuffels. En je moet je niet druk maken, dat je berichtje een negatieve klank heeft. Dat geeft helemaal niets. Je kunt hier alles kwijt ook de negatieve berichtjes/gevoelens.

Hoi Mosje!

Wat vervelend! Proberen postitief te blijven hoor!

Durf haast niet te vertellen dat ik vanmorgen een test gedaan heb en dat die positief was. Dus het is gelukt! :dance: :dance:

Maar ik zal voor jullie verder duimen hoor! :thumbup:

Kusjes en veel liefs Manon

:inlove: