Ik was 23, had net een half jaar “verkering” met hub. In september 99 zijn we voor het eerst smane een weekendje weg geweest naar Bruinisse.
Op dat moment werkte ik al klasse-assistent op een basisschool.
Ik dacht toen die tijd dat hub een “tussendoortje” was en niet voor lang… :oops:
Maar inmiddels 10 jaar verder…7 jaar samenwonend, 4 jaar getrouwd en al een jaar de gelukkige ouders van ons prinsje :inlove:
:think: ik was toen 23 bijna 24… zat toen net in de kinderopvang…
was al 7,5 jr samen met mijn lief ( nu dus 17,5 jr samen :inlove: )
en bezig met de aankoop van ons flatje… nu een drive-inn woning :mrgreen: en 2 kids rijker :inlove:
Ik was 17 en werke als loodgieter bij een installatiebedrijf in Hedel, ik deed een BBL opleiding :mrgreen: Ik was toen aan het solliciteren bij defensie maar het duurde maanden voor ik eindelijk door de keuring heen was :roll:
Ik was (ook) 23, woonde op een achteraf flatje met mijn vriend, die nog
steeds mijn vriend is. Werkte in een supermarkt, waar ik nog steeds werk.
En we hingen van donderdag tot en met zondag in de kroeg. Dat doe ik
nu niet meer :mrgreen:
@Mellie wrote:
Uh, ik was 23, werkte fulltime in een leuke winkel, woonde nog thuis en liep in de weekenden meestal de grote feesten in Amsterdam en Zaandam af.
Begonnen vaak op donderdag in de Trance Buddha en eindigden op zondagmiddag in de Livingroom (afterparty) en dan maandag weer werken :shifty:
We’ll sleep when we’re dead was ons motto :mrgreen:
Haha, dan kwamen we elkaar vast heeel vaak tegen…wij hadden ongeveer hetzelfde programma… :dance:
Ik was ook 23, werkte als verzorgende in twee verschillende verzorgingshuizen (eentje altijd van 7u. tot 10u. en bij de ander vanaf 15u. of vanaf 18u. tot 22u.). Ik was nog vrijgezel en ging elk weekend 3x uit (vr., zat., zon.) en als ik moest werken ging ik door de week uit. Altijd samen met mijn nichtje/vriendin. Zij woonde toen volgens mij ook net in Amsterdam en gingen daar ook weleens uit, maar meestal alleen shoppen. Vanaf 1-1-2000 had ik verkering met mijn man :mrgreen:
ehm…flashback serious time!
Ik was 28, was moeder van een kindje van 4,6 jaar oud en zorgde voor man en kind als mijn dagelijks werk…
nu: 38, ben mama van een kindje van 4,6 jaar oud en zorg voor man en kinderen als mijn dagelijks werk…
alleen dan een slordige 250 kilometer verderop, ook moeder van een tienerzoon en met een andere man! :mrgreen:
Ik was 15 en begon dat jaar met mijn MBO opleiding, dus net klaar met de mavo.
Leerde die maand mijn huidige echtgenoot kennen, maar dat bleef tot december dat jaar vriendschappelijk ondanks dat er aan beide zijden wel vlinder waren
We waren net in april van dat jaar verhuisd van “de stad” naar een durp, dus moest nog wel wat wennen aan het dorpse leven.
Ik was 17 en begon aan de SPW opleiding in Groningen en woonde net bij mijn vader, omdat ik niet boterde met mijn moeder en diens man. (2 jaar geleden overleden, zelfmoord)
Omdat ik ontzettende heimwee kreeg naar mijn moeder (binnen een maand :shifty: weet niet wat mij bezielde destijds :shifty: ) ben ik de opleiding verder gaan doen in stadskanaal.
Was een stil kind, durfde mijn mond niet open te doen…
Was niet echt een doorgaande puber als de anderen.
ik was 19, net klaar met mijn mdgo en ging in september beginnen aan mijn hbo opleiding. Woonde gewoon nog thuis en ging elke dag op mijn zelfverdiende brommertje (puch z2 :oops: ) op en neer.
Werkte als bijbaantje in de supermarkt toendertijd.
Ik ging net samenwonen met mijn vriend(nu man).
Werkte nog 32 uur in de week in de zorg en gingen rond deze tijd op vakantie naar bulgarije.
Dat was een hele toffe vakantie!
Ik, toen net 25, was er net achter dat ik zwanger was… :inlove:
Woonde met vriendlief in een appartementje en waren de bruiloft aan het plannen…
Wat lijkt/is dat lang geleden! :shock: :inlove:
Nu, 10 jaar later, net 35 jaar oud en 3 kinderen rijker! :inlove:
ik was 20, ik studeerde aan de hoge school rotterdam en woonde net op kamers. :lol: Daarnaast ging ik onwijs veel stappen en feeste ik erop los!!! :dance: Heerlijk die tijd.
gr Leonie
1999…
De eerste helft van het jaar werkte ik als coordinator sociaal cultureel werk. Ik woonde in een studentenhuis, aan de Vecht in Utrecht. Met naast me een studente klassieke zang en boven me een aankomende psychologe. Onder me woonde een gezin, waarvan de man asielzoeker was. Hun dochtertje was een prachtig meisje :inlove:
Op een dag kwam er een brief met een officieel tintje, daarin zou staan of hij mocht blijven of het land uit moest.
En ik mocht de brief open maken en alvast lezen, want zijn vrouw was zo bang dat het slecht nieuws zou zijn. En hij mocht blijven :dance:
Zomer 1999, naar Tanzania geweest. Voor het eerst buiten Europa. Heel bijzonder.
Ik kreeg een flat in Friesland, vlakbij mijn vriendje (die nu mijn man is ;-)) en dus verhuisde ik van Utrecht naar Friesland.
Na de zomer begon ik aan de hbo-opleiding Pedagogiek.
We besloten te trouwen en getrouwd zijn we nog :inlove:
poeh even denken…
ik werkte bij de Super de Boer en zat voor de 2e keer in examenklas 5 havo. ik was nog single.
en verder weet ik het niet meer zo goed :think:
oja, mijn periode als fanatiek Ajaxsupporter begon toen :mrgreen: :dance:
ik was nog net geen 18(december)
werkte als caissiere bij de c1000
en had volgens mij net mijn diploma van mijn opleiding administratie afgerond!
woonde nog bij mijn ouders en was nog niet bij mijn man!
bijna elke week 2 of 3 dagen uitgaan en lang leven de lol !
en me verheugen op de komende dagen 2en 3 oktober feest feest feest in leiden!!
Ik was 23 en werkte, na 2,5 jaar beroepsmilitair te zijn geweest, in de gevangenis in Almere. Ik woonde er ook. In een klein studiootje en ik was er doodongelukkig!!!
VAlt me wel op dat er veel zijn die toen 23 waren…en nu dus 33 zijn :mrgreen:
Ik dus ook
Ik was toen net geen 33 maar 32 - mijn vriendinnen kregen ineens allemaal een kind - die worden dit jaar dus allemaal 10. Nog net in de vorige eeuw geboren.
Ik woonde gekraakt ergens op een voormalig militair terrein.
Jeumig…september 1999…denk.
Ik werkte 4 dagen in de week als docent, ik woonde samen met ex-partner, ergens in de Randstad.
Ik kan wel stellen dat er daarna veel gebeurd is