in de retro-mood: wat deed jij 10 jaar geleden?

@Dreumesmama wrote:

VAlt me wel op dat er veel zijn die toen 23 waren…en nu dus 33 zijn :mrgreen:

Ik dus ook :angel:

1976 was ook een heel goed jaar :mrgreen:

wat zijn er ontzettend veel mensen die 10 jaar geleden al bij hun huidige partner waren… Had ik niet verwacht.

verder leuk te lezen!

ik was ook 13, zat gezellig met vriendinnen op de mavo en was erg netjes :lol: volgde toen nog alle lessen en maakte en leerde mijn huiswerk ook nog netjes :mrgreen:

Ik was net 18 en zat in mijn 2e jaar MDGO denk ik :think: Ik had net het zoveelste liefje aan de kant gezet en probeerde uit te zoeken welke route ik zou gaan backpacken in Australië, waar eind 98 heen was geweest :inlove:. Wass nog maar een paar maanden verwijderd van de 1e ontmoeting met mijn lieveling nu :inlove: en van het backpacken is jammerlijk genoeg niets meer gekomen :snooty:

10 jaar geleden was ik nu bijna terug van onze huwelijksreis :mrgreen:

Woonde ik net samen met mijn man ( vriend toen) op een flatje en was druk bezig met de Pabo.

Ik was net een jaar klaar met mijn opleiding en ik werkte net bij zeer moeilijk opvoedbare jongeren in een welbekend internaat. Harde leerschool gehad, heeeeeel veel geleerd. :wink:

Verder ging het grote geld binnenstromen, dus ik ben weer begonnen met mijn rijbewijs te halen.

Verder weet ik het niet meer helemaal precies… Ik woonde in Nijmegen op kamers, ging denk ik zeer regelmatig stappen, gewoon wel een leuk leventje op dat moment.

Ik was 10 jaar geleden 35 jaar. 2 maanden voor het verbreken van mijn toenmalige relatie en dus in een minder leuke tijd.

Daarna…

b.v. 9.5 jaar geleden…

Lekker flierefluitend in mijn eigen huisje en mezelf belovend dat er NOOIT, NEE NOOIT meer een man in mijn huis zou komen!!!

maar ja…

Wij zijn in september 1999 naar Sri-Lanka geweest, ik was toen 27 en bij terugkomst daarvan ben ik begonnen in een nieuwe baan.

Ik kende C.arlo toen alweer 10 jaar.

10 jaar geleden was ik 29. Ik was net begonnen met mijn eerste echte baan (daarvoor alleen uitzendwerk om geld te verdienen) en was hartstikke happy omdat ik net door mijn proeftijd heen was en ik net mijn eerste salaris binnen had. Ook vond ik het erg leuk op mijn werk, zo leuk dat ik er nog steeds zit. Een paar dagen later was ik echter erg verdrietig omdat we toen hoorden dat bij een vriend van ons de kanker was teruggekomen en er niets meer aan te doen was.

Op 9-9-99 werd ik voor de derde keer moeder van een dochter! Lag dus in het kraambed in september 99. :inlove:

Was toen 9 jaar getrouwd met de man waar ik nog steeds mee getrouwd ben en werkte 9 jaar voor dezelfde baas als waar ik nu nog steeds voor werk. :slight_smile:

In september 1999 begon ik aan mijn MBO opleiding.Verzorgende IG.

In 1999 had ik een vakantie/weekendbaan bij Duinrell. Dus daar was ik in september de weekenden te vinden.

In september 1999 was ik trouwens pas 16 jaar :mrgreen:

Ik was in september 1999 pas getrouwd en net in verwachting van de oudste, waar ik op dierendag achter kwam. Maar was het dus al wel. :mrgreen: :inlove: