in de retro-mood: wat deed jij 10 jaar geleden?

Ik was 15, had net mijn huidige man leren kennen en zat in het laatste jaar van de middelbare school

Werken in een schoenenzaak… met veel plezier en een super leuk team… wat hebben wij gelachen daar… :inlove:

Verder elk weekend mn mooie kont in elke disco gooien die we tegenkwamen… (vriendinnen groepje) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@merel33 wrote:

jeetje… :think:

ik zat in een huwelijk waar ik niet op mijn plek was doodongelukkig te wezen.gelukkig ben ik er uitgestapt en ben nu heel gelukkig getrouwd met de liefste man ter wereld. :inlove:

Precies, dat had ik er nog bij moeten zetten :wink: maar ik ben niet meer opnieuw getrouwd, maar ben wel samen met ook de liefste man van de wereld :mrgreen:

Ik was 19, nog bezig met mijn HEAO opleiding en aan het genieten van het studentenleven :mrgreen:

10 jaar geleden was ik 20 jaar!

Ik had net 2 jaar mijn Havo-diploma op zak en in die 2 jaar full-time gewerkt als verkoopster, omdat ook ik niet wist wat ik wilde! In september 1999 toch gestart met een 2-jarige opleiding (een korte uitgezocht om te proberen), maar al na 1 jaar weer overgestapt naar dezelfde, maar 4-jarige opleiding. Al die tijd (in totaal 8 aansluitende jaren) werkte ik op zaterdag extra bij de PTT / TPG / TNT!

Qua stappen ging ik iedere zaterdag naar Belgie (net over de grens) met een vriendin!

Ik was 20 zat in het derde jaar van mijn HEAO opleiding en vooral druk met hockey, uitgaan en studeren.

Daarnaast woonde ik net samen met M in ons eerste huisje en was actief in de buurtvereniging

Ik was dertien, ging veertien worden. Zat in het tweede middelbaar en verder denk ik er niet over terug. :wink:

Was toen 28,alleenstaande moeder van Sharona (toen 3) en begonnen met een opleiding met stage in een verzorgingshuis in Almelo.

Ik was pas 35 :wink: , al volop mijn centjes aan het verdienen bij dezelfde werkgever waar ik nu zit.

Wel was ik mij eigen los maken van mijn ex! Mijn ex liet mij niet gaan (stalken etc). Gelukkig 1 jaar later leerde ik mijn huidige man kennen en hebben wij een prachtkind :inlove: :inlove:

Moon

Werken als hostess/reisleidster :inlove: denk met weemoed terug aan die baan maar kan niet typen aan een van mijn huidige banen: moeder zijn :inlove: :inlove: :inlove:

In september 99 begon ik aan het 2e jaar op de middelbare school.

18 september vierde ik mijn 14e verjaardag.

En had geloof ik verkering met ene vincent…

pfft kalverliefde :inlove:

Toen was mijn leven nog niet zo spannend dat begon pas op mijn 15e…

September 1999

In augustus 1999 heb ik mijn rijbewijs gehaald, dus ik reed rond in mijn roze Suzuki Alto (uit 1983) :inlove:

Ik zat in mijn laatste jaar SPW en werkte 4 dagen in de week op een vertikale groep als vaste leidster.

Ik was toen 22 jaar en woonde een jaartje op mezelf. Krabbelde net uit een donker dalletje en begon te leven.

Begin 2000 (ook bijna 10 jaar geleden) zijn mijn ouders (eindelijk) uit elkaar gegaan, is mijn broer gescheiden en leerde ik Marco kennen.

Halverwege 2000 mijn flatje achter gelaten en met Marco in Helmond gaan wonen.

10 jaar geleden kon ik niet denken dat mijn leven zoveel waard zou zijn als het nu voor me is. :stuck_out_tongue:

September 1999 was ik bijna 16 :shifty: , nooit OP school maar altijd voor/achter/naast school. Ging ik elk weekend los in de stad en liep ik weg van huis… :silenced:

… 2 jaar later was het over hoor :oops: :lol:

ik was 16 en reed op mijn scooter rond! Had verkering met mijn 1e vriendje! En was net begonnen met de mdgo vz

Ik was 23. Net een paar maanden afgestudeerd bioloog en begonnen als onderzoeker in opleiding bij de Erasmus universiteit.

Had mijn studenten bijbaantje er ook nog bij: voor de gezelligheid :wink:

Woonde net iets minder dan een jaar in mijn eigen appartementje, reisde me suf tussen 't Gooi en Rotterdam maar weigerde (toen nog) naar Rotterdam te verhuizen.

Uh, ik was 23, werkte fulltime in een leuke winkel, woonde nog thuis en liep in de weekenden meestal de grote feesten in Amsterdam en Zaandam af.

Begonnen vaak op donderdag in de Trance Buddha en eindigden op zondagmiddag in de Livingroom (afterparty) en dan maandag weer werken :shifty:

We’ll sleep when we’re dead was ons motto :mrgreen:

Sept. 1999: Was 21 jaar, woonde in m’n eigen flatje in het centrum van Dordrecht, werkte al enkele jaren in een kapsalon in het centrum.

Mijn vriend (nu man) en ik kende elkaar net een maandje of 4,maar waren al in onderhandeling/overweging over waar samen te gaan wonen en hoe…2 maanden later viel de beslissing op een huis kopen in deze omgeving…

Ik was 10 jaar geleden 24, net begonnen bij mijn huidige werkgever. Had een heel fout vriendje, woonde in een benedenwoning bij een garagebedrijf en reed rond op een oude Puch brommer die ging als de brandweer. :mrgreen:

hm… ik was 17, net klaar met de havo en vol goede moed begonnen aan het conservatorium van Rotterdam (die goede moed was er snel weer vanaf :mrgreen: )

liefs

daffie

Gos stelletje jonkies :wink:

Ik was 10 jaar geleden 27, werkte als groepsleidster met verstandelijk gehandicapten. Stond ondertussen op een soort kruispunt in mijn leven en heb daarna de goede keuzes gemaakt :slight_smile: