In de medische molen...

Fijn om te horen dat ik mee mag kletsen…

En dat anonieme is wel fijn, alleen maakt mij het nog zo onzeker, jullie weten al dat ik zwanger ben, terwijl mijn omgeving (incl ouders/schoonouders etc nog van niks weten)

(zowiezo ben ik onzeker, heb ik het verleden al een keer MK gehad, ben blij als ik de echo heb gehad, maar we zien vlg wk gewoon een hartje kloppen en vlg jaar zijn we gewoon weer papa en mama)

Moet zeggen nog nooit last van gehad van problemen met de ontlasting…

Ik heb juist het tegenovergestelde

Ik duim voor je dat je misselijk blijft, is alleen maar een goed teken. :lol:

Heb voor de verder rest nergens last van?

Gevoelige borsten, zeurend gevoel, last van bandenpijn, andere smaak, of juist in in vette hap of iets anders??

Dat zijn de eerste tekenen…

Ik snap dat je onzeker bent, dat zou ik ook zijn! Hoe lang ben je nu zwanger (tippie… een banner :wink: ). Aan de ene kant is het lastig als niemand het weet. Aan de andere kant heb je nu samen met je man een heerlijk geheim, probeer daar van te genieten!!!

Ik heb altijd 6 dagen voor dat ik ongesteld moet worden, gevoelige borsten en steekjes, een opgeblazen gevoel (dit zal mijn mijn darmen te maken hebben). Een andere smaak of zin in eten (wat dan ook) heb ik niet meer of minder dan normaal. Ik wacht gewoon rustig af!

pitje. gewoon mee blijven kletsen hoor. vind het wel gezellig zo. en trouwens jij hebt het zelfde mee gemaakt als wij en kan met ons praten en ik denk dat als ik weer kijk naar jou zwangerschap dan denk ik dat moet ons ook lukken. gewoon blijven posten hoor meis.

over ontlasting kan ik niet praten. daar heb ik altijd last van.

het anonieme is wel fijn inderdaad. al ben ik niet geheel anoniem hier. mijn zus die schrijft ook op kok en weet ook onder welke schuil naam ik schrijf.

mijn zus en ik die waren samen zwanger helaas is het bij mij mis gegaan en gelukkig gaat het bij haar nog steeds goed. ten tijde van de ma is heeft zij altijd naast me gestaan en nu ook. als ik weer zwanger zal raken zal zij ook de eerste zijn die het van mij krijgt te horen.

Weer iestsie misselijk gevoel… Zou het dan toch…

Pinkie:

Gewoon testen!!!

Wie weet is ie al positief, ieder klein streepje is er een he…

Ik ben nu 8 wk en 3 dgn zwanger (maar weet het vlg wk zeker, dan krijg ik de echo)

En nu kom ik met een vraag die er al heel veel hebben gevraagd:

Hoe krijg ik er zo banner op???

Ik weet het het moet ergens staan, maar heb net al gezocht maar kon het niet vinden.

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm

En de code plakken in het onderschrift van je profiel!

Ik denk dat het nog te vroeg is om te testen. Dinsdag is het NOD! Mijn vriend wil er bij zijn al ik test, maar hij wil niet testen voor dinsdag omdat hij bang is voor teleurstelling. Ik hou het nog wel even vol. Morgen heb ik de hele dag afleiding (twee feestjes). Maar het is wel spannend hoor!!

nou, hoef de gyn. niet te bellen… vandaag :twisted: geworden…

maar dan wel heel extreem en ik ben er gewoon echt ziek van!!

kan haast neit meer lopen, oh oh wat een pijn…

zou het dan toch dat die innesteling verdwenen is, en ikdaarom zoveel pijn heb???

maja… ik ga vanaf morgen eerst een week kamp leiden… daarna ben ik er weer!!!

XX

Sht wat balen!!! Ik had het je zo gegund! :hug:

Gooi het er maar lekker uit! Je hebt er alle reden toe, het is gewoon k
t!

Sterkte meid!!

Mloeska, wat k*t dat het :twisted: er is.

Pinkie: het is gelukt met mijn banner (zoals je ziet).

Ik zal voor je :thumbup: dinsdag… wordt wel spannend.

Vanmorgen helaas negatief getest. Ik heb wel nog steeds iets verhoging, gisteren zelfs 37,7! Ik werd vanmorgen ietsie misselijk wakker om half zeven toen ben ik er weer in gegaan en nu heb ik nergens last van.

Even voor mezelf… :hug:

En voor jullie allemaal… :hug:

Mloeska, hoe gaat het nu??

Pitje :thumbup: nu lijkt het al echter!!

Hou moed… het is nog geen dinsdag…

Misschien misselijk door vermoeiheid, ik ben ook misselijk en als ik heb gerust/geslapen gaat het ook beter, dus wie weet, :slight_smile: de moed nog niet opgeven. :pray: :pray:

@Pinkie wrote:

Vanmorgen helaas negatief getest. Ik heb wel nog steeds iets verhoging, gisteren zelfs 37,7! Ik werd vanmorgen ietsie misselijk wakker om half zeven toen ben ik er weer in gegaan en nu heb ik nergens last van.

Even voor mezelf… :hug:

En voor jullie allemaal… :hug:

En al nieuws??? Het is bijna dinsdag…

Nope nog geen nieuws. Morgen naar de gyn… spannend!!!

Hoest met jou/jullie??

Pinkie:

En hoe was het vandaag bij de gyn???

Met ons alles goed, op een paar kwalen na, maar ach dat overleef ik wel.

Is voor een goed doel.

Voor de rest van de dames:

Bij jullie al veranderingen?

mloeska :hug:

en pinkie nog nieuws?

Vanmorgen voor ik naar het ziekenhuis ging nog een test gedaan. Ook deze was negatief. De gyn heeft alle feiten op een rij gezet en gezegd dat met de gegevens die hij nu heeft verzameld de kans heel groot is om spontaan zwanger te worden. Hij heeft ons daarvoor nog een half jaar gegeven. Mocht ik dan niet zwanger zijn dan wil jij beginnen met IUI. Omdat de kans op een meerling vergroot is bij IUI wil hij daar nu nog niet aan. Aan de ene kant heeft hij gelijk, maar aan de andere kant wilde ik gewoon schreeuwen ‘ik wil geen half jaar wachten, ik wil nu een kind’… Ik heb volgens de gyn dus grote kans dat ik spontaan zwanger wordt, het duurt alleen langer omdat ik maar één werkende eierstok heb. De pandabeer cyste had hoefde vooralsnog niet behandeld te worden. En daar ben ik heel erg blij om want ik was zo bang dat ik weer geopereerd moest worden.

Het is heel dubbel, aan de ene kant ben ik blij dat de problemen niet erger zijn geworden, aan de andere kant vind ik het zo moeilijk om nog een half jaar elke maand die spanning te hebben. Ook vind ik het wel fijn om te weten dat er na het halve jaar als een zwangerschap uitblijft een behandeling volgt.

Ik ben overigens nog niet ongesteld geworden. Morgen denk ik…

Dat is toch positief dat je spontaan zwanger kunt worden. maar ik kan je frustraties ook wel begrijpen, moet je WEER wachten.

En je wilt zo graag een kindje.

Maar waarom wil hij dan niet eerder beginnen alleen omdat je dat een kans op een tweeling hebt. Zou ik niet erg vinden

Hoelang zijn jullie nu bezig?

Maar er blijft hoop, je bent nog niet ongesteld, de test kan ook negatief zijn omdat je te vroeg was met testen. :lol:

:evil:

Gelukkig was ik er op voor bereid en was ik niet heel erg teleurgesteld en verdrietig. Ik heb ook goede hoop dat ik in het komende half jaar zwanger word. Maar was is het toch kloten om ongesteld te zijn… bleghhh!! Ik heb een Aleve tegen menstruatiepijn genomen en geloof me dat is zeer uitzonderlijk, de laatste keer is denk ik 10 jaar geleden geweest!

Maar goed, ik ga opgewekt en hoopvol de 13e ronde in. 13 is trouwens mijn geluksgetal dus wie weet…

@Pinkie wrote:

:evil:

Gelukkig was ik er op voor bereid en was ik niet heel erg teleurgesteld en verdrietig. Ik heb ook goede hoop dat ik in het komende half jaar zwanger word. Maar was is het toch kloten om ongesteld te zijn… bleghhh!! Ik heb een Aleve tegen menstruatiepijn genomen en geloof me dat ik zeer uitzonderlijk, de laatste keer is denk ik 10 jaar geleden geweest!

Maar goed, ik ga opgewekt en hoopvol de 13e ronde in. 13 is trouwens mijn geluksgetal dus wie weet…

He wat klote zeg dat je :evil: er weer is.

Ik kan het me wel voorstellen dat je je nu (ook vanwege de menstruatiepijn) zo klote voelt.

Verdikkeme… hopenlijk krijg ik als zwangere HEEEEL SNEEEL gezelligschap van je, zal deze maand een :kaars: aansteken.

Korte opdate, kheb vandaag mijn echo gehad, ben nu ipv 9 wk, 7 wk en krijg over 2 wk nogmaals een echo.