Mloeska,
Ik ken het van het onregelmatige, dat heb ik ook.
mijn laatste NOD was 6 mei.
Ik duim zo voor je dat je zwanger bent…
Lua dat worden weer 2 lange wk.
pfffff vrijdag weer test doen… wil het nu wel, maar ben zo bang dat ie weer negatief is…
wat is de beste test trouwens???
ik heb nu die van kruidvat, 2 voor 5 euro
had me man gehaald…
vant weekend flink overgegeven… pffff bah wat vies…
en dat puur van de geur van knoflooksaus!!!
terwijl ik normaal helemaal dol ben van knoflook, kan me niet veel genoeg in zitten, en nu kan ik de geur niet meer verdragen!!!
steken onderin de buik en steeds misselijk gevoel…
ook me darmen gaan tekeer… tenminste zo voelt het… steeds bubbeltjes die knappen in me buik…
me borsten doen echt pijn!!!
en ik kan elk moment van de dag wel slapen!!!
pffff… ik weet et niet hoor, maar er is iets aan de hand met me lichaam…
toch maar hopen dat het snel vrijdag is… kan ik weer testen!!!
klinkt goed hoor mloeska…was het maar vrijdag voor jou he!!!
hopelijk is het allemaal goed nieuws
wat een wachten wachten wachten he steeds meiden :shock:
Nou Mloeska,
Ik wil je geen verkeerde hoop geven. Maar het klinkt alsof…
je zwanger bent hoor…
Ik heb op een andere pagina waar ik ook een beetje meelees dat de testen van het kruidvat niet erg betrouwbaar zijn.
Kunnen nog weleens een verkeerd uitslag geven.
Ikzelf heb altijd Etos gebruikt. werkte goed en had het altijd bij het rechte eind (had voor mezelf zoiets, ieder klein blauw streepje is er een, hoe licht ook).
Succes en we :thumbup: :thumbup: voor je…
vandaag moest ik toch weer testen van me man… hijs erger dan ik nog hahahha
weer met die van kruidvat, weer negatief…
ik denk wel steeds dat er een licht streepje staat, maar ik weet niet of ik dat denk omdat ik het zo graag wil of dat het echt is…
vandaag haalt me man een cb test!! voor vrijdag hahhah
Mloes, maak eens een foto van de test! Een streepje is een streepje, hoe licht ook!
Ik moet nog een week… voel van alles maar niets anders dan anders. Ik vind het rete spannend. Dinsdag (8/7) moet ik weer naar de gyn. Als ik dan niet zwanger ben dan ben ik benieuwd wat hij voorsteld.
Lua, volgens mij lopen we een beetje gelijk of niet???
Hoi Mloeska,
Zoals Pinkie al zegt, een klein streepje is een streepje.
Ik heb vandaag ook getest.
Mijn laatste NOD was 6 mei, maar was zo onregelmatig dat ik rustig af wachte…
Bij mij verschenen er 2 blauwe streepjes…
Dit was het etos huismerk.
Ik duim voor iedereen die gaat testen, FM heeft etc.
pitje van harte meid. geniet van je zwangerschap
mloes. wat de rest ook zegt een streep is een streep. helemaal met de dingen die je voelt. dat je nog kan wachten tot vrijdag. knap hoor. ik zal dat niet kunnen.
pinkie ja inderdaad ik denk dat we inderdaad te gelijk op gaan,
wanneer is jouw nod. die van mij 14 jul~
hoe zit het verder met jouw onderzoeken.
morgen krijgen we de sperma analyse en volgende week bloed prikken. en dan zijn voorlopig de onderzoeken afgerond. begint er nu wel een beetje in te hakken. ik ben zo moe de laatste tijd en als ik in mijn bed lig kan ik de slaap niet vatten en het gevolg daarvan is dagen lang een barstende koppijn. gek word ik er van.
maar goed we houden moed en geven niet op-
Wow Pitje! Gefeliciteerd, besef je het al?? Geniet ervan meid!!!
Lua, ik heb dinsdag de 8ste mijn hopelijk NOD!! Ik ben dus iets eerder. Maar spannend hè!!! Ik voel nu precies het zelfde als eerdere cycli dus ik ben eigenlijk al wel een beetje bang dat het weer niet gaat lukken.
Dit is ook de laatste maand van de ‘tijd’ die de gyn ons heeft gegeven om zonder hulp zwanger te worden, dus dat maakt het dubbel spannend. Ik heb alleen nog geen idee wat zijn idee is als ik ook deze keer niet zwanger ben.
We wachten rustig af…
Mloeska, als je nu een heel licht streepje had dan kan je donderdag al op nieuw testen, als je zwanger bent is je hcg waarde verdubbeld en moet er een dikkere streep te zien zijn. Bij sommige vrouwen komt de aanmaak van hcg trager op gang. Succes en ik duim voor je!!!
pinkie. spannend he weer deze periode. ik vond de wacht weken maar niks aan en vind ze maar zenuw slopend.
ook ik voel me net als bij de andere cyclussen heb alleen wat last van mijn borsten. maar dat heb ik wel vaker gehad na mijn eisprong dus daar gaan we niet naar luisteren.
vandaag ena laatste onderzoeken.
ik zat me ne te bedenken dat de waarheid nu dan toch wel heel dichtbij gaat komen.
aan de ene kant denk ik wat dan en aan de andere kant ben ik blij dat er dan een plan van aan pak kan komen om ons verder te helpen.
jij ook suc6 met de wacht weken . mijn duimen draaien over uren
:dance: pitje!!! toppie!!!
voor de anderen!!!
vandaag weer test gedaan… maar niks te zien…
k ga de hoop bijna opgeven…
Pinkie:
Niet ik beseft het nog niet, ik kon me niet voorstellen dat het zo snel kan gaan.
Wij waren notabene naar de gyn geweest om met de clomid te mogen beginnen, maar omdat wij nog geen jaar aan het hobbyen waren (en de verzekering dit dan niet vergoed) wilde de gyn 1 cylus afwachten om te kijken of er een eisprong is
Wie weet is het deze mnd bij jullie gelukt
Mloeska:
Vreemd dat de test nog steeds negatief is.
Je loopt toch al bij de gyn? ik zou anders gewoon het zkh opbellen en uitleggen. misschien dat je een late eisprong hebt gehad.
Lua: Succes jij mag vlg wk testen toch?
Voor de rest :thumbup: :thumbup: dat de :evil: wegblijven
mloeska. damn. weer negatief. dat is balen op de hoeveelste cd zit je nu.
inderdaad misschien even de gyn bellen.
de 14e is mijn nod dus nog meer dan een week.
vandaag is de sperma analyse geweest en volgende week voor de laatste keer bloedprikken en dan zijn de testen af gerond dan mogen we een afspraak maken voor de uitslag en waarschijnlijk horen we dan ook het plan van aan pak.
dus het zijn nog even zenuwslopende weken.
Pitje besef het maar want het is toch echt zo 8) Geweldig hè!!!
Mloeska, wat vreselijk frusti!!! Kan de de gyn niet opbellen, heeft hij niet gezegd dat je contact op moest nemen als een positieve test uit bleef of zo?? Ooooo, ik hoop zo op een positieve test voor jullie. Wat was anders het witte wolkje?? :-*
Zenuwslopend dat is geloof ik precies het goede woord… Ik vind het zo spannend. Ik voel gewoon alles zoals normaal. En ik denk dat ik realistisch moet zijn en er niet van uit moet gaan dat ik zwanger ben. Dat is ook zelfbescherming denk ik want als ik terug denk hoe verdrietig ik de vorige keren was wanneer ik ongesteld werd. Ik ben dat zo zat! De teleurstelling in je lichaam en angst dat het nooit zal lukken. Maar goed we kunnen niet anders als afwachten…
Lua, ik zie trouwens dat we ook ongeveer even lang ‘bezig’ zijn een allebei een miskraam hebben gehad met 6 weken. Bij mij was die alleen spontaan.
Vandaag hebt ik trouwens ook bloed geprikt om de progestoronwaarde te zien of ik een eisprong heb gehad. Dat moet haast wel, gezien de echo’s en de slijmvorming. Het deed trouwens zeer!! Ik had zo’n oud mens en dacht 'die doet het vast al jaren, maar ze ragde dat ding er in alsof ik een sinasappel was (daar moesten wij op oefenen…). Maar goed een klein prikkie, waar heb ik het over
Even een vraag nog… Een hele genante! Hebben jullie dat ook wel eens dat je bang bent dat er door gemeenschap na vruchtbare periode een innesteling belemmerd wordt?? Ik weet dat het nergens op slaat maar toch komt dat idee altijd bij me op. De gyn heeft ons ook gezegd dat we onze sexuele gewoontes niet moeten aanpassen, maar toch…
ja dat heb ik ook…
ik ga de laatste drie weken ook altijd heel erg op eten en drinken letten…
heel vreemd, maar dan hou ik al een soort rekening mee dat in kan en gaat nestelen en dan let ik daar op…hebben jullie dat ook?
mloeska wat een onzekerheid bah!!!
WAaaaaaaaaaaaaaaaaahHHHHHHHHHHHHHHH even klagen hoor!!!
Ik ban vandaag de halve dag heel iets misselijk geweest. Maar ik heb ook kleine steekjes in mijn buik (waar mijn littekentjes zitten van de cyste operatie).
En nog een keer:
HUGHEAUIGHEA(&@#$@()$&#(YR#IOHFJL NHE)@*$( :evil:
Zodat moest ik even kwijt! Hoest met jullie 8)
hi pinkie. ik ben nu sinds april 2007 bezig met zwanger worden. en ook bij mij bekruipt me af en toe het gevoel dat ik nooit meer zwanger zal zijn en die ma gewoon echt een wonder was.
ik weet het dat ik niet zo moet denken maar toch
lekkere verhaal over dat bloed prikken en dat te bedenken dat ik woendsdag moet.
hier ben ik af en toe ook misselijk maar denk niet dat ik zwanger ben.
ik wil me niet nog meer teleur stellen
hier let ik niet meer zo nouw wat ik eet als ik in mijn wacht weken zit. ik ben al een jaar gestopt met roken en ben gezond gaan eten en toch ging het mis met mijn zwangerschap
mloeska heb je de gyn al gebeld. ben echt benieuwd wat die er van zegt. helemaal omdat ze toen een wit vlekje zage.
Doet volgens mij iedereen wel dat je in je “wacht” weken extra oplet.
(behalve deze muts dan, ik heb deze mnd een keer niet opgelet)
Pinkie: hoe kan het dat je dan misselijk bent. (je zit toch ook tegen je NOD aan. !!! Wie weet…
Dat van de zelfbescherming, dat heb ik ook.
Ik durfde eigenlijk nooit een test te doen omdat ie toch altijd negatief was
(okay in 3.5 jaar tijd 3 x positief. maar als je dan nagaat hoeveel je er hebt gedaan, die fabriekanten die worden wel rijk met ons
Lua: Zoals jij nu denkt heb ik ook jaren gedaan. Dat is eigenlijk pas overgegaan toen ik bij de gyn ben begonnen.
Toen was er vooruitgang en hoefde niet na te denken of ik wel een eisprong heb en wij het op de goede dag deden, dat werd allemaal voor je in de gaten gehouden, dat vond ik wel fijn eraan.
even een andere vraag, vinden jullie het niet vervelend dat ik nu met jullie meeklets? Kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat een zwangere meeklets, anders moeten jullie het gewoon zeggen hoor…
Sorry… bij jou prikken ze vast heel goed :roll:
Ik wil er ook niet van uit gaan, maar toch hoop ik het zo en denk ik er aan… Een teleurstelling zal het toch zijn. Moedeloos word ik ervan. Soms denk ik ook dat we altijd kinderloos blijven en dat het nooit zal lukken, maar daar wil ik niet te veel aan denken. Daar word ik zo verdrietig van!
Pitje, we waren bijna gelijk met posten. Nee ik vind het niet erg dat je mee post hoor! Je hebt het ook meegemaakt en ervaringen delen is gewoon fijn. Ik kan er haast niet over praten in reallife. Dus dan maar lekker anoniem!
Ik heb geen idee waarom ik misselijk was. Ik heb het wel vaker in de laatste week. Als het nou maar doorzet! Ik denk dat ik het na de eerste dag nooit meer zou zeggen, maar ik wil gewoon hartstikke misselijk wakker worden! Deze onzekerheid is zo vervelend!
Heeft iemand trouwens (nog zo’n genante…) het probleem dat ontlasing moelijk gaat in de laatste twee cylusweken? Het komt door het vasthouden van vocht, maar het is rete irritant!