Tja, aan de ene kant zou je zeggen. Ach het is op dat moment rustig dus kan ze toch wel even helpen maar bij zo’n grote winkel is het vaak gewoon een beleid. Want als het druk is hebben ze echt geen tijd om voor alle klanten de kleding terug te hangen.
Het ligt niet volledig aan de prijs van de kleding want bij Esprit zelf doen ze het wel. Die staan vaak bij de hokjes, geven advies en halen andere maten of kleding die bij de outfit past. Is natuurlijk een stukje service en je houdt goed overzicht. En de prijzen zijn hetzelfde als bij de V&D.
Zelf vind ik het echt geen probleem om kleding terug te hangen, maar op ‘luie’ winkeldagen ga ik liever naar winkels waar ze me helpen of als ik iets speciaals zoek.
Ik vind dat daar eerlijk gezegd nou net het probleem van V&D zit :oops: Het is echt zo’n net niet winkel. Ik ben dol op de HEMA en de Bijenkorf, maar vind de V&D helemaal niets :? De prijzen zijn net zo hoog als bij een kleinere winkel die Esprit en Desigual verkoopt, maar het is zo rommelig en de service is zo slecht…
Die zijn dan druk bezig met kleding weer op de juiste plek terug te hangen die klanten maar ergens tussen gepropt hebben uit ergenis 8)
Ik vind het ook irritant bij de V&D! Bij ons maar 1 blok met pashokjes, dus je moet de hele etage over om te passen en de hele etage weer terug om terug te hangen. Nou, de meeste doen dat dus niet 8)
Die zijn dan druk bezig met kleding weer op de juiste plek terug te hangen die klanten maar ergens tussen gepropt hebben uit ergenis 8)
Ik vind het ook irritant bij de V&D! Bij ons maar 1 blok met pashokjes, dus je moet de hele etage over om te passen en de hele etage weer terug om terug te hangen. Nou, de meeste doen dat dus niet 8)
hahahhahaha, echt zou het!
Dan zou een rek toch handiger zijn … ik ga op zoek naar een ideeenbus bij de V&D
Wij zijn op zoek naar enthousiaste winkelassistenten voor onze V&D vestiging in Maastricht.
Vind je het leuk om in ons warenhuis te komen werken en ben je door de week enkele middagen van ca. 16 tot 18 uur, of op donderdagavond en in het weekend, beschikbaar om te helpen bij het vullen en de winkel netjes te houden?
Dan kun je in een leuk team komen helpen om de goederen te verwerken en te presenteren. Ook opruimwerkzaamheden, vouwen etc. maken deel uit van je werkzaamheden
Denk en handel je klantgericht, stel je hoge eisen aan jezelf, durf je snel beslissingen te nemen en geniet je van drukte, dan ben je van harte welkom in ons warenhuis!
Herken je jezelf in de functie-eisen en ben je 15 jaar of ouder? Solliciteer dan door middel van het online sollicitatieformulier.
Functie-eisen
Je hebt passie voor de detailhandel.
Je krijgt er een kick van als je kunt scoren.
Je bent resultaatgericht en ondernemend.
Je bent helder in de communicatie naar klanten en collega’s.
Anyway…
Afgezien van het feit dat Karin gewoon netjes geholpen had moeten worden, en dames, wees eerlijk, het is natuurlijk tegenwoordig bijna overal huilen met de pet op qua service, snap ik niet zo goed waarom je niet gewoon hardop tegen deze mevrouw hebt gezegd dat je het slechte service vind.
Ik hang ook altijd alles terug, maar vind het erg netjes en fijn als het voor mij wordt gedaan.
Vraag mij wel af of je het zonder ook maar iets te zeggen zelf had teruggehangen als je maar 2 artikelen had vast gehad. Jij kiest er voor een hele hoop te pakken toch? 8)
je moet de hele etage over om te passen en de hele etage weer terug om terug te hangen. Nou, de meeste doen dat dus niet 8)
Ik doe dat dus wel…
Of ik nou bij de V&D ben of bij de Tommy Hilfiger…
Ik vind dat je best wat mag verwachten van personeel en tuurlijk erger ik me ook weleens… Maar ik heb vaak het idee dat winkel personeel als slaafjes gezien worden… die ‘jouw’ rotzooi op mogen ruimen… (niet door jou hoor Karin… even in t algemeen)
Persoonlijk merk ik ook in de duurdere winkels dat je niet altijd goed geholpen word… en ik vind dat ook storend… niet eens een goedemorgen als je binnenkomt… of een dankjewel als je iets koopt… en de zaak verlaat… DAT vind ik zoooo erg…
Kleding terughangen doe ik zelf wel… en ik loop gerust met 30 deel de winkel rond… klant zijn betekend niet dat je automatisch je kleren niet hoeft terug te hangen… zeker niet in een winkel als V&D…
Advies hoef ik ook niet in een kledingwinkel… ik weet zelf wel wat me goed staat en welke combinaties mogelijk zijn… maar idd voor de mensen die dat niet weten, is t wel prettig als personeel een beetje affiniteit heeft met kleding… en geen ‘weekendhulp’ van 17 jaar die alleen komt om geld te verdienen om zo haar biertjes te kunnen betalen op zaterdag avond…
Ik heb ook altijd in een winkel gewerkt… en mensen die nooit in een winkel hebben gewerkt hebben niet meegemaakt HOE schandalig je soms behandeld word… beetje respect voor GOED winkelpersoneel is niet verkeerd… (nogmaals even in t algemeen)
“Dat moet u zelf weer terug hangen waar u het vandaan heeft mevrouw!” :shock:
“Waarom werk je hier dan ??”
Nou sorry hoor…
Ze werkt er NIET om jouw kleding terug te hangen omdat er niets bij zit voor je. :?
Ben ik het eigelijk wel mee eens, ik vind het prettig als het personeel iets in een winkel voor me terug hangt, maar ik verwacht het niet perse..
Kan het prima zelf! :thumbup:
“Dat moet u zelf weer terug hangen waar u het vandaan heeft mevrouw!” :shock:
“Waarom werk je hier dan ??”
Nou sorry hoor…
Ze werkt er NIET om jouw kleding terug te hangen omdat er niets bij zit voor je. :?
Ik heb zelf ook op deze afdeling gewerkt en wij hadden ook geen rek waar je alles op kon hangen wat niet naar wens was.
Is toch een kleine moeite om het zelf even terug te hangen?
Dan zouden die mensen de hele dag bezig zijn om alles maar op de plek terug te leggen en geloof me, die hebben heus wel wat anders te doen.
Denk je dat de nieuwe kleding vanzelf geprijsd het rek inspringt?
Of netjes gevouwen op een plank gaat liggen? :mrgreen:
Wat is dan wel hun werk :think:
Klanten adviseren?
Klanten helpen met uitzoeken, andere maat pakken … en terug hangen?
Of wat wel … vraag ik me dan echt serieus af?
En moet het niet netjes op een plank blijven liggen?
Zoals ik al zei, is hun werk dat de schappen (en rekken) er mooi en netjes bij liggen (hangen), gelabeld en wel, en ook idd adviseren. En dat het allemaal netjes blijft liggen! Want je hebt er mensen bij die altijd die stapels omver trekken.
Ik ben destijds toch zeker niet aangenomen om iemands gepassen kleding terug in de schappen te hangen zeg…
Had wel andere dingen te doen in het grote warenhuis!
Advies hoef ik ook niet in een kledingwinkel… ik weet zelf wel wat me goed staat en welke combinaties mogelijk zijn… maar idd voor de mensen die dat niet weten, is t wel prettig als personeel een beetje affiniteit heeft met kleding… en geen ‘weekendhulp’ van 17 jaar die alleen komt om geld te verdienen om zo haar biertjes te kunnen betalen op zaterdag avond…
Ik heb ook altijd in een winkel gewerkt… en mensen die nooit in een winkel hebben gewerkt hebben niet meegemaakt HOE schandalig je soms behandeld word… beetje respect voor GOED winkelpersoneel is niet verkeerd… (nogmaals even in t algemeen)
Eens.
Zeker omdat ik zelf in een winkel werk waar het service-gehalte erg hoog is, verbaas ik me soms met open mond aan de laksheid van personeel.
Het meest irritante vind ik het door kletsen met een collega.
Zo was ik laatst in de Hema waar mijn spullen in het tasje werden gedaan en richting mij werd geschoven, terwijl de caissiere met haar rug naar me toe zat te kletsen met haar collega. Ze zei niet eens iets, ook niet toen ik expres heel hard ‘Dankjewel’ zei.
Maar anderzijds word ik net zo vaak gewoon top geholpen! :thumbup:
Ik denk inderdaad dat als je weet hoe onbeschoft klanten kunnen zijn, en dan denk ik dat wat jullie kunnen bedenken maar een fractie is van hoe erg… dat je dan ook wel kan nuanceren.
En ik vind de V&D dame nou niet bepaald onbeschoft geweest.
Ze had best kunnen helpen, eens. Maar ik vind de reactie erop ook een beetje overdreven.
Zoals ik al zei, is hun werk dat de schappen (en rekken) er mooi en netjes bij liggen (hangen), gelabeld en wel, en ook idd adviseren. En dat het allemaal netjes blijft liggen! Want je hebt er mensen bij die altijd die stapels omver trekken.
Ik ben destijds toch zeker niet aangenomen om iemands gepassen kleding terug in de schappen te hangen zeg…
Had wel andere dingen te doen in het grote warenhuis!
Kijk dan maar eens goed naar de omschrijving die L.ous van hun eigen site heeft gehaald.
Bij de C&A in Utrecht zat vroeger een dame bij de pashokjes, en die nam de gepaste kleding aan.
Bij de V&D zat nooit iemand voor zover ik weet.
Ik hang altijd netjes alles terug als ik in zo’n warenhuis komt. Dat geldt voor zowel de V&D als voor de Bijenkorf, want ook daar moet je het meestal zelf terug hangen
Meestal ga ik naar een zaak waar ik uit leg wat ik zoek, men pakt wat voor me, dat is dan 9 van de 10 keer precies goed, ik betaal en ga.
Heerlijk. Maar daar betaal je dan ook voor, los van de al wat hogere prijslabels.
Als ik meer tijd heb vind ik het helemaal geen ramp om zelf alles uit te zoeken en dus ook zelf terug te hangen.
Anneke, een beetje jammer dat je nu wederom hierop doordraaft. Ik dacht dat ik duidelijk was geweest en het helemaal niet denigrerend heb bedoeld. En je hoeft me ook geen woorden in de mond te leggen, ik heb de woorden neus en vreten niet genoemd.