Ava heeft nieuwe luiers. Ik kon niet uitmaken wat de voor of achter kant van die dingen was, dus ik wisselde af. Soms Winnie the Pooh, soms Eeyore. Ze bleef even droog ongeacht wie voorop stond. (Ben er inmiddels achter dat Winnie ALTIJD op de luiers staat, maar soms Eeyore/Piglet of Tigger. Dus Winnie is de achterkant)
Ik vroeg me dus af…bij unisex luiers een voor of achterkant??
Op kinder kleding “Keep away from fire”
Maar niet op grote mensen kleding???
Speelgoed dat met schroefjes aan de kartonnen doos is verpakt.
Ik erger mij een beetje aan de reclame van tja welke reclame is dat??.
Dat meisjes steeds minder eten krijgen, en op het land moeten werken en de jongens naar school gaan.
Maar dat de meisjes juist deze kans moeten krijgen.
Dan denk ik owja?? En de jongens niet?
Iedereen heeft recht op educatie? Dus waarom de meiden meer dan de jongens? Waarom niet gewoon samenscholing?
Maar ja zo komt de reclame op mij over…
In diezelfde reclame wordt ook vrij duidelijk verteld waarom ze zich zo richten op de meisjes…
Maar toch… Dan hebben ze beide toch net zoveel recht op educatie? Het komt bij mij over dat de meiden maar beter naar school kunnen gaan want die hebben er meer aan… Ik weet niet ik vind het een beetje kromme tenen reclame… :silenced:
En bepaalde verzorgingsproducten gebruiken omdat “we” het waard zijn…
Euhm mij lijkt dat een sluikse wijze om aan te geven dat het vooral duur spul is…
Ik erger me niet snel aan specifieke reclame of zo maar vooral aan de hoeveelheid en het geluidsniveau. Alsof ze vooraf al weten dat je toch dat toiletbezoekje uitstelt tot de reclame begint en ze daar het geluid op aanpassen zodat ze zeker weten dat je het hoort. :silenced:
Het enige waar ik me wel aan irriteer omdat het nu toevallig in het nieuws is. HIV patienten worden niet aangenomen. WTF? Laat ik nu iemand kennen met HIV, en echt waar gezondheid is helemaal top ws nog beter dan de mijne! Weerstand en alles wordt 2x per jaar getest, virus kan zoooo goed geremt worden tegenwoordig dat je er zelfs al wel 99 of de 100 jaren mee over kunt gaan. :wall: Betekend al genoeg dat ondanks dat er toch best veel mensen HIV hebben tegenwoordig werkgevers er werkelijk de ballen verstand van hebben. Maar vooruit ook vrouwen die wellicht mogelijkerwijs een kinderwens zouden kunnen hebben worden bij voorkeur niet aangenomen dus what else is new.
Daar kan ik soms wel eens te diep over nadenken. 8)
Om het iets luchtiger te houden, waarom staan er tig giga grote waarschuwingen op pakjes sigaretten maar nog immer niet op de flesjes of blikjes bier? :o
Om het iets luchtiger te houden, waarom staan er tig giga grote waarschuwingen op pakjes sigaretten maar nog immer niet op de flesjes of blikjes bier? :o
Van mij mag dat ook wel op alcoholische producten inderdaad.
En om even op dat roken door te gaan. Op die pakjes staat dus:
“Roken werkt zeer verslavend; begin er niet mee” Tsjaaaa, beetje laat hè, als je dat pakje al hebt…
Van mij mag dat ook wel op alcoholische producten inderdaad.
En om even op dat roken door te gaan. Op die pakjes staat dus:
“Roken werkt zeer verslavend; begin er niet mee” Tsjaaaa, beetje laat hè, als je dat pakje al hebt…
Ik snap het punt, maar dan moeten we wel heel veel tekst overal op gaan zetten.
Toch vind ik sekseongelijkheid en HIV niet echt van die grote levensvragen zoals bijvoorbeeld: waarom is bloed blauw in maandverbandreclames? Waarom heb ik niet eerder bedacht dat mierenlokdozen bedoeld zijn om mieren te lokken (dan had ik er nu minder gehad)? Als je niet meer dan zoveel gram wiet in je bezit mag hebben, waarom hebben coffeeshops dan niet net zo’n lange rij leveranciers als klanten? Waarom betekent dooien en ontdooien hetzelfde? Hoe weten ze bij dat dure merk nou dat ik het waard ben? Hoelang moet mijn penis zijn voordat ze het voldoende vinden bij spam.com? En nog zo wat van die dingen…
Ja maar Lena zijn het ook eigenlijk niet mierenWEGlokdozen? 8) Blauw bloed is vast om aan te geven dat zelfs de koningin die paaaaaads kan gebruiken?
En mijn penis zal nooooooit lang genoeg zijn voor spam.com :lol: (WTF is wist dat die krengen belangrijk waren maar een hele site vol? Daaaaag eetlust :silenced: )
Sexe-ongelijkheid is toch ongrondwettelijk? Bestaat toch niet meer in Nederland? :shifty: Ik wacht met smart op de dag dat die verrotte mannenpil op de markt komt en dat mannen ook gaan baren… 8)