IHKV: de grote vragen des levenschs..

@lena3 wrote:



Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:




:lol: :lol: :lol:

@knollie1 wrote:

@lena3 wrote:
Ha ha, arme meneer Aarons.



Op een bestelbusje vanmiddag:

“Nelissen, óók voor domotica”. Schitterend gewoonweg.

WTF zijn domotica, meen je nou serieus dat iedere weggebruiker dat wel weet??!!

Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:




huisautomatisering




Lang leve google :mrgreen:



En die brief! Je kan me wegdragen! Hilarisch!

@lena3 wrote:

Ha ha, arme meneer Aarons.



Op een bestelbusje vanmiddag:

“Nelissen, óók voor domotica”. Schitterend gewoonweg.

WTF zijn domotica, meen je nou serieus dat iedere weggebruiker dat wel weet??!!

Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:




ik kwam ooit wel eens een leuke tegen… Is me altijd bijgebleven… Daar stond op de bestelbus: Frees niet, dat doen wij wel :mrgreen:

@klavertje4 wrote:

@lena3 wrote:
Ha ha, arme meneer Aarons.



Op een bestelbusje vanmiddag:

“Nelissen, óók voor domotica”. Schitterend gewoonweg.

WTF zijn domotica, meen je nou serieus dat iedere weggebruiker dat wel weet??!!

Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:




ik kwam ooit wel eens een leuke tegen… Is me altijd bijgebleven… Daar stond op de bestelbus: Frees niet, dat doen wij wel :mrgreen:




die is wel leuk trouwens :lol:

hmmmmm ik geloof niet dat ik ze allemaal even sterk vind, maar sommige wel erg goed :thumbup: muziek die live opgenomen is is wrs tijdens een optreden geweest, anders is het in een studio waar dus vanalles nog gerommeld word, en dat kattevoer vind ik eigenlijk ook geen “leuke” maar dat terzijde 8)



bianca, zien ze je al aan om vreemd te gaan, wrs komen dat doort dingen ivm je internet gebruik he… toch even M in de gaten houden :lol: :wink:

“big brother” idee?

P zit vaak achter zijn ipad krijgt ie reclame in beeld van kinderkleding, hoe kan dat nu zegt ie whahaha



die van die varkens op die vrachtwagen vind ik misselijkmakend :sick: bah zeg… ik ben geen vegetarier, maar moet dat nou? zou bijna dat bedrijf mailen :shifty:

En dan hebben we helemaal die tell sell reclames nog gehad.



Ellenlange verhalen over dat je toch wel zo enorm veel kilo’s af kan vallen door alléén DIT (en dan een dom fitnessapparaat) te gebruiken.

Dan krijg je het "bestel nu"praatje…en dan als laatste :



Uiteraard krijgt u onze dagmenu boeken om nóg sneller af te vallen erbij! :shock:



Hé? Wie had het over een dieet of dagmenu? Ik hoefde alléén dat appraat maar te gebruiken!

Liars!

met de kids aan tafel brood etend



‘mama… waarom heet het eigenlijk pindakaas? zitten er dan pinda’s EN kaas in?’



‘eh nee, wel pinda’s, maar geen kaas’



‘maar je kan kaas toch ook niet smeren?’



‘nee, eigenlijk is het wel een rare naam he’



‘ja, eigenlijk zou het dan pindasmeerkaas moeten heten’ :lol:



Maar in het kader van die vragen dus… waarom heet het eigenlijk pindakaas in NL??

De Engelse benaming klopt eigenlijk veel beter… het is smeerbaar net als boter. Pindaboter was dus eigenlijk veel logischer geweest :think: (of de pindasmeerkaas zo u wilt).

@annette77 wrote:

die van die varkens op die vrachtwagen vind ik misselijkmakend :sick: bah zeg… ik ben geen vegetarier, maar moet dat nou? zou bijna dat bedrijf mailen :shifty:




zag er gisteren weer eentje, een varkentje dat heerlijk in zijn hangmatje lag achterop de truck… nog nietsvermoedend van hoe deze vakantie zou gaan eindigen…

@mamaMarije wrote:

met de kids aan tafel brood etend



‘mama… waarom heet het eigenlijk pindakaas? zitten er dan pinda’s EN kaas in?’



‘eh nee, wel pinda’s, maar geen kaas’



‘maar je kan kaas toch ook niet smeren?’



‘nee, eigenlijk is het wel een rare naam he’



‘ja, eigenlijk zou het dan pindasmeerkaas moeten heten’ :lol:



Maar in het kader van die vragen dus… waarom heet het eigenlijk pindakaas in NL??

De Engelse benaming klopt eigenlijk veel beter… het is smeerbaar net als boter. Pindaboter was dus eigenlijk veel logischer geweest :think: (of de pindasmeerkaas zo u wilt).




dit antwoord weet ik van mijn kids. Is op tv geweest.

In Nederland mag je iets alleen boter noemen als het zuivel bevat. En dat is niet zo in pindakaas (peanutbutter) en er is geen logische verklaring waarom het pindakaas heet, dat vonden ze bij de fabrikant gewoon leuk klinken. (echt waar, naam is dus gewoon verzonnen)

@mandy_d. wrote:

@Sweet-Love wrote:
Weet ok niet of het hier hoort, Maar kreeg net een mail.

Mijn ABN AMRO! account zou in gevaar zijn, ik moest even op het linkje drukken en daarmee inloggen en mijn wachtwoorden wijzigen.

Hmm… best raar, ben klant bij ING… :roll:




Wij kregen ze aan de lopende band van de ING. Eerst slecht vertaald,maar nu redelijk goed. Vandaag ook een ABN Amro.

Hebben uiteraard geen ABN,maar bij de ING ook geen i-net bankieren e.d.


Heb wel internet bankieren bij ING, maar nooit dat ik op het linkje klik! :hand:

En net… kwam de rabo weer aan ‘Beste heer/mevr u rekening is geblokkeerd omdat er hackers actiev ware daarrom moet u dese link klikken en opnieuw actiferen’…

Lekkere spelfouten niet?

niet een reclame maar wel een merkwaardig artikel vandaag in onze krant:



de kop:



NOG DRIEDUIZEND SOORTEN AMFIBIEEN NIET ONTDEKT.



en verderop:

…deze zouden kunnen uitsterven nog voor ze ooit zijn onderzocht…





:think:







(op het eind leggen ze wel uit dat het een schatting is op basis van de nog niet in kaart gebrachte hectares land etc maar het staat er zo merkwaardig; hoe weet je nou hoeveel je nog niet ontdekt hebt?)

Alsof ze een lijst hebben gevonden, uitgehakt in een rotswand en daarvan nog een zooitje niet hebben kunnen afstrepen :mrgreen:

@Esther75 wrote:

@mamaMarije wrote:
met de kids aan tafel brood etend



‘mama… waarom heet het eigenlijk pindakaas? zitten er dan pinda’s EN kaas in?’



‘eh nee, wel pinda’s, maar geen kaas’



‘maar je kan kaas toch ook niet smeren?’



‘nee, eigenlijk is het wel een rare naam he’



‘ja, eigenlijk zou het dan pindasmeerkaas moeten heten’ :lol:



Maar in het kader van die vragen dus… waarom heet het eigenlijk pindakaas in NL??

De Engelse benaming klopt eigenlijk veel beter… het is smeerbaar net als boter. Pindaboter was dus eigenlijk veel logischer geweest :think: (of de pindasmeerkaas zo u wilt).




dit antwoord weet ik van mijn kids. Is op tv geweest.

In Nederland mag je iets alleen boter noemen als het zuivel bevat. En dat is niet zo in pindakaas (peanutbutter) en er is geen logische verklaring waarom het pindakaas heet, dat vonden ze bij de fabrikant gewoon leuk klinken. (echt waar, naam is dus gewoon verzonnen)




maar dan denk ik direct weer… in kaas zit geen zuivel?! :shifty:



Ach ja het beestje dan wel het eten moet een naam hebben, maar vind het een bijzondere dat wel.

Heerlijk topic dit :lol:

Wij gingen gister friet eten,

hing er een bordje bij de snackbar “Wij hebben verse friet!”.

Wil dat dan zeggen dat ze in andere snackbars oude friet serveren?

@Marite wrote:

Wij gingen gister friet eten,

hing er een bordje bij de snackbar “Wij hebben verse friet!”.

Wil dat dan zeggen dat ze in andere snackbars oude friet serveren?




Nee maar mischien wel zelf gesneden ed.

Dat het niet ingevroren is geweest.

@Sweet-Love wrote:

@mandy_d. wrote:
@Sweet-Love wrote:
Weet ok niet of het hier hoort, Maar kreeg net een mail.

Mijn ABN AMRO! account zou in gevaar zijn, ik moest even op het linkje drukken en daarmee inloggen en mijn wachtwoorden wijzigen.

Hmm… best raar, ben klant bij ING… :roll:




Wij kregen ze aan de lopende band van de ING. Eerst slecht vertaald,maar nu redelijk goed. Vandaag ook een ABN Amro.

Hebben uiteraard geen ABN,maar bij de ING ook geen i-net bankieren e.d.


Heb wel internet bankieren bij ING, maar nooit dat ik op het linkje klik! :hand:

En net… kwam de rabo weer aan ‘Beste heer/mevr u rekening is geblokkeerd omdat er hackers actiev ware daarrom moet u dese link klikken en opnieuw actiferen’…

Lekkere spelfouten niet?




Dit is gewoon spam. Kreeg ook zo’n mailtje van de ING terwijl ik bij de rabobank zit. Gewoon verwijderen, klaar :thumbup:

Maar is geen levensvraag :lol:
Dit is gewoon spam. Kreeg ook zo'n mailtje van de ING terwijl ik bij de rabobank zit. Gewoon verwijderen, klaar
Maar is geen levensvraag :lol:


terwijl de openingsvraag dat wel was. Effe opletten dus dat we in dit topic alleen LEVENSvragen stellen, geen trivialiteiten.

ollie: levensvragen beantwoorden haalt de lol er een beetje van af eigenlijk, persoonlijk hou ik het mysterie van en in het leven graag in stand, dus s.v.p. niks meer verklappen! Dank :-* .

Op marktplaats een advertentie van een kinderbed; “leuk voor een jongen of een meisje”. Alsof er ook nog een “mensensoort” is buiten dat.

Je hebt jongens, meisjes en ??? :think:

@Marite wrote:

Op marktplaats een advertentie van een kinderbed; “leuk voor een jongen of een meisje”. Alsof er ook nog een “mensensoort” is buiten dat.

Je hebt jongens, meisjes en ??? :think:


Dat is toch gewoon om aan te geven dat het niet specifiek een jongens- of meisjesbed is? (dus een carsbed/prinsessenbed bijv)