IHKV: de grote vragen des levenschs..

@Eppo wrote:

Vanochtend een artikel in de krant; om 8 uur in de ochtend was er een taxichauffeuse al stomdronken in de berm beland. Er zaten twee kinderen in de taxi. Ze reed kinderen voor het speciaal onderwijs.



In de krant stond letterlijk: “Het had veel erger af kunnen lopen. Er hadden wel 6 kinderen in de auto kunnen zitten.”



Ik heb het 3x gelezen… het stond er echt. Blijkbaar is het niet zo erg dat het er maar twee waren… :roll:
:shock: :roll: :roll: :roll: :roll:

en dan die reclames van dr OETker

en dan de uitspraak daar kan ik me zoooo aan ergeren

er staat toch OETKER en ze blijven UTKER zeggen

zet dan dr UTKER op de verpakking pfff

@Loessie wrote:

en dan die reclames van dr OETker

en dan de uitspraak daar kan ik me zoooo aan ergeren

er staat toch OETKER en ze blijven UTKER zeggen

zet dan dr UTKER op de verpakking pfff




Ja wij spreken hier al van de tUtjes van dr. Utker

Pas als ze zelf weer OEtker gaan zeggen heet het weet tOEtjes hoor :wink:

hahahaha wat een leuk topic!!



Er staat trouwens ook vaak op verpakkingen van iets dat voor kinderen bedoelt is, bijvoorbeeld hoestdrank van a vogel, of baby vitamines…buiten bereik van kinderen houden… :eh:

Is misschien zodat ze het niet allemaal tegelijk opeten ofzo…maar het staat zo raar als iets voor kinderen bedoelt is

op nivea sun kids staat dat het extra water resistant is.

Op de achterkant van het flesje wordt geadviseerd om regelmatig opnieuw aan te brengen, in het bijzonder na het zwemmen en afdrogen.

:eh:

Blijvend in prijs verlaagd, profiteer nu!



( Hoezo, als het blijvend is kan het over een maand ook…)



Have a happy period!!!



( WTF? heb jij al eens maandelijks met een luier omgelopen?)

zo zit ik me te verbazen aan de nieuwe chiquita reclame:



‘1 op de 8 bananen is maar geschikt om een chiquita te zijn’



Ooooww, hoe kunnen ze dan per tros verkocht worden 8) :angel: ???





En ik gebruik uit principe geen always, wat nou Happy Period :snooty: …

Misschien hoort hij niet helemaal hier thuis, maar ik kreeg laatst spam van een datingbureau met als slogan: “vreemdgaan in één muisklik”.



Ik heb 6 keer gekeken of dat er nou echt stond :o :roll:

@mayo28 wrote:

zo zit ik me te verbazen aan de nieuwe chiquita reclame:



‘1 op de 8 bananen is maar geschikt om een chiquita te zijn’



Ooooww, hoe kunnen ze dan per tros verkocht worden 8) :angel: ???





En ik gebruik uit principe geen always, wat nou Happy Period :snooty: …




dat zei ik gisteravond ook al tegen mijn man :lol:

zo irriteer ik me mateloos aan de reclame voor nertsenboerderijen.

“ze maken familiebedrijven kapot als nertsenfok verboden wordt”.

Filmpjes waarin gezegd wordt “sinds 2003 is het dierenwelzijn sterk verbeterd”.

En dan in de boerderijkeuken filmen (keuken is net zo groot als huiskamer van gemiddeld rijtjeshuis) dat hun bestaan bedreigd wordt.



Daar kan ik echt niet goed tegen.

Weet ok niet of het hier hoort, Maar kreeg net een mail.

Mijn ABN AMRO! account zou in gevaar zijn, ik moest even op het linkje drukken en daarmee inloggen en mijn wachtwoorden wijzigen.

Hmm… best raar, ben klant bij ING… :roll:

@Sweet-Love wrote:

Weet ok niet of het hier hoort, Maar kreeg net een mail.

Mijn ABN AMRO! account zou in gevaar zijn, ik moest even op het linkje drukken en daarmee inloggen en mijn wachtwoorden wijzigen.

Hmm… best raar, ben klant bij ING… :roll:




Wij kregen ze aan de lopende band van de ING. Eerst slecht vertaald,maar nu redelijk goed. Vandaag ook een ABN Amro.

Hebben uiteraard geen ABN,maar bij de ING ook geen i-net bankieren e.d.
Reat wrote:
Blijvend in prijs verlaagd, profiteer nu!

( Hoezo, als het blijvend is kan het over een maand ook...)
quote]

Hihi

Onder het motto verschrikkelijke maandverband reclame. De meeste kennen hem vast wel maar hij blijft geweldig!







This is an actual letter from an Austin woman sent to American company Prctor and Gmble regarding their feminine products. She really gets rolling after the first paragraph. It’s PC Magazine’s 2007 editors’ choice for best webmail-award-winning letter.





Dear Mr. Thatcher,



I have been a loyal user of your ‘Always’ maxi pads for over 20 years and I appreciate many of their features. Why, without the LeakGuard Core or Dri-Weave absorbency, I’d probably never go horseback riding or salsa dancing, and I’d certainly steer clear of running up and down the beach in tight, white shorts. But my favorite feature has to be your revolutionary Flexi-Wings. Kudos on being the only company smart enough to realize how crucial it is that maxi pads be aerodynamic. I can’t tell you how safe and secure I feel each month knowing there’s a little F-16 in my pants.



Have you ever had a menstrual period, Mr. Thatcher? Ever suffered from the curse’? I’m guessing you haven’t. Well, my time of the month is starting right now. As I type, I can already feel hormonal forces violently surging through my body. Just a few minutes from now, my body will adjust and I’ll be transformed into what my husband likes to call ‘an inbred hillbilly with knife skills.’ Isn’t the human body amazing?



As Brand Manager in the Feminine-Hygiene Division, you’ve no doubt seen quite a bit of research on what exactly happens during your customers monthly visits from ‘Aunt Flo’. Therefore, you must know about the bloating, puffiness, and cramping we endure, and about our intense mood swings, crying jags, and out-of-control behavior. You surely realize it’s a tough time for most women. In fact, only last week, my friend Jennifer fought the violent urge to shove her boyfriend’s testicles into a George Foreman Grill just because he told her he thought Grey’s Anatomy was written by drunken chimps. Crazy!



The point is, sir, you of all people must realize that America is just crawling with homicidal maniacs in Capri pants… Which brings me to the reason for my letter. Last month, while in the throes of cramping so painful I wanted to reach inside my body and yank out my uterus, I opened an Always maxi-pad, and there, printed on the adhesive backing, were these words: ‘Have a Happy Period.’



Are you fuing kidding me? What I mean is, does any part of your tiny middle-manager brain really think happiness - actual smiling, laughing happiness is possible during a menstrual period? Did anything mentioned above sound the least bit pleasurable? Well, did it, James? FYI, unless you’re some kind of sick S&M freak girl, there will never be anything ‘happy’ about a day in which you have to jack yourself up on Motrin and Kahlua and lock yourself in your house just so you don’t march down to the local Walgreen’s armed with a hunting rifle and a sketchy plan to end your life in a blaze of glory.



For the love of God, pull your head out, man! If you just have to slap a moronic message on a maxi pad, wouldn’t it make more sense to say something that’s actually pertinent, like ‘Put down the Hammer’ or ‘Vehicular Manslaughter is Wrong’, or are you just picking on us?



Sir, please inform your Accounting Department that, effective immediately, there will be an $8 drop in monthly profits, for I have chosen to take my maxi-pad business elsewhere. And though I will certainly miss your Flex-Wings, I will not for one minute miss your brand of condescending bull sh
t. And that’s a promise I will keep. Always.



Best,

Wendi Aarons

Austin , TX

@Reat wrote:

Blijvend in prijs verlaagd, profiteer nu!



( Hoezo, als het blijvend is kan het over een maand ook…)



Have a happy period!!!



( WTF? heb jij al eens maandelijks met een luier omgelopen?)


:lol: :mrgreen: :lol:



Wat een leuk topic dit 8)

Goeie brief!!! :lol: :thumbup:

Precies mijn gedachten.

misschien een hele domme vraag maar wat betekend IHKV in de topictitel



oja wel een erg leuk topic dit?

Ha ha, arme meneer Aarons.



Op een bestelbusje vanmiddag:

“Nelissen, óók voor domotica”. Schitterend gewoonweg.

WTF zijn domotica, meen je nou serieus dat iedere weggebruiker dat wel weet??!!

Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:

knollie1 wrote:
misschien een hele domme vraag maar wat betekend IHKV in de topictitel

in het kader van, dacht ik.

@lena3 wrote:

Ha ha, arme meneer Aarons.



Op een bestelbusje vanmiddag:

“Nelissen, óók voor domotica”. Schitterend gewoonweg.

WTF zijn domotica, meen je nou serieus dat iedere weggebruiker dat wel weet??!!

Maar het mooiste zit 'm natuurlijk in dat ‘ook’. Zeer prikkelend… want waarvoor nog meer dan…? :twisted: . Voor grasmaaien, bijlmoorden, verzekeringen, de perfecte chocoladetaart, kinky outfitjes voor schoonmoeder en óók voor domotica? :think:




huisautomatisering