IHKV: de grote vragen des levenschs..

Sja… Het woordje vers vervangen voor “zojuist” opgeklopt, ingevroren, enz en het ziet er ineens minder smaakvol uit…

Ik ga er dan altijd maar vanuit dat de verpakking er nog niet zo lang omheen zit :mrgreen:



Die reclame van inlegkruisjes met botsautootjes die er op heen en weer rijden. Dat MOET een man verzonnen hebben… Ik ben er ook van overtuigd dat reclames voor maandverband en aanverwanten zijn verzonnen door mannen. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw thuis op de bank zit te kijken, trots vertellend aan al haar vriendinnen dat zij die gemaakt heeft. (en ondertussen de weggevertjes met bloemetjes geur uitdeelt aan haar even blije vriendinnen) of ze was dronken 8)

Deze is ook zo stom: Sunil wast schoon voor een Sunil-prijs :eh:



‘De aarde heeft zijn eigen beschermingssysteem, net als je vagina’ :wall: (van lactacyd)

:lol: het klinkt nog stommer als je het zo leest :mrgreen:

‘het is moeilijk witte sokken echt goed wit te krijgen’



ze zijn toch lelijk, dus draag ze gewoon niet :silenced:

Marion, je bent een vrouw naar mijn hart!



‘verbeterde receptuur’, heeft zoiets verontschuldigends, alsof ze zelf ook wel wisten dat het goor was, maar nu pas erachter kwamen hoe het lekkerder kon.

Een sunilprijs? Is dat het soort prijs waarvoor je ook 14 dagen naar curacao had gekund? Soms betaal je je blauw voor groezelige lakens, en soms heb je voor de helft van die prijs precies hetzelfde.



Vers geklopte slagroom is natuurlijk ouwe slagroom die zojuist door het winkelmeisje door elkaar gerammeld is: “Zo zuur als me ouwe tante, maar nét geklopt hoor wijfie.”



Ook heel erg: al die slachtbedrijven en vleesproducenten die vrolijke varkenfamilies, lachende biggetjes en levenslustige koeien als hun logo voeren. Is dat om ons een schuldcomplex aan te praten? Zo van ‘die vrolijke papa komt niet meer thuis vanavond’ :think: .

En dan is hun slogan: “Hilckman meats you”, dat heeft een wel heel dreigende ondertoon… :shock: .

@Matsjo wrote:

Deze is ook zo stom: Sunil wast schoon voor een Sunil-prijs :eh:



‘De aarde heeft zijn eigen beschermingssysteem, net als je vagina’ :wall: (van lactacyd)




Een soort ozonlaagje met een gat erin dus? :wink:

@lena3 wrote:

Vers geklopte slagroom is natuurlijk ouwe slagroom die zojuist door het winkelmeisje door elkaar gerammeld is: “Zo zuur als me ouwe tante, maar nét geklopt hoor wijfie.”




oh ik mis hier een over de grond rollende smiley :lol:

@Matsjo wrote:

@Matsjo wrote:
Deze is ook zo stom: Sunil wast schoon voor een Sunil-prijs :eh:



‘De aarde heeft zijn eigen beschermingssysteem, net als je vagina’ :wall: (van lactacyd)




Een soort ozonlaagje met een gat erin dus? :wink:




Krijg je zure regen van :shifty:
lena3 wrote:
Vers geklopte slagroom is natuurlijk ouwe slagroom die zojuist door het winkelmeisje door elkaar gerammeld is: "Zo zuur als me ouwe tante, maar nét geklopt hoor wijfie."[/quote

Whoehahahaaa!!!

Ow ow ow ow…



‘Als het aan de kat lag kocht ZE wiskas’





O(@#!@)(#!_)#* nagelbijt )@!#(&)!(@&!)@(*&



1> Hoezo ZE!?!?!?!?!?!?



2> Hebbie het dat beest gevraagd dan???

Nieuwe garnier ambre solair…nu 2 keer meer waterbestendig!

Dus je kan nu in het diepe?

@ollie wrote:

Nieuwe garnier ambre solair…nu 2 keer meer waterbestendig!

Dus je kan nu in het diepe?




Ja, 2 keer zelfs!!!

@~Marion~ wrote:

Ow ow ow ow…



‘Als het aan de kat lag kocht ZE wiskas’





O(@#!@)(#!_)#* nagelbijt )@!#(&)!(@&!)@(*&



1> Hoezo ZE!?!?!?!?!?!?



2> Hebbie het dat beest gevraagd dan???


Ik vraag mijn kat dagelijks of zij en hij wiskas wil of euro shopper, mijne reageert niet :eh: :think:

Mascara met 3D effect… Serieus, ze komen récht op je af!

Hahahahahhaha, heerlijk dit! :mrgreen:

“Wíj willen Croky!”

Ja en ík eet liever huismerk.

En de toevoeging '100% OK" vind ik ronduit verdacht.

@Eppo wrote:





Die reclame van inlegkruisjes met botsautootjes die er op heen en weer rijden. Dat MOET een man verzonnen hebben… Ik ben er ook van overtuigd dat reclames voor maandverband en aanverwanten zijn verzonnen door mannen. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw thuis op de bank zit te kijken, trots vertellend aan al haar vriendinnen dat zij die gemaakt heeft. (en ondertussen de weggevertjes met bloemetjes geur uitdeelt aan haar even blije vriendinnen) of ze was dronken 8)




Ik heb dus ooit een docu gezien hierover en inderdaad 98% ofzo die in de maandverband branche werken zijn mannen.

Ja en die weten ook heel goed waar ze over praten natuurlijk

:roll: :lol: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@Eppo wrote:




Die reclame van inlegkruisjes met botsautootjes die er op heen en weer rijden. Dat MOET een man verzonnen hebben… Ik ben er ook van overtuigd dat reclames voor maandverband en aanverwanten zijn verzonnen door mannen. Kan me niet voorstellen dat er een vrouw thuis op de bank zit te kijken, trots vertellend aan al haar vriendinnen dat zij die gemaakt heeft. (en ondertussen de weggevertjes met bloemetjes geur uitdeelt aan haar even blije vriendinnen) of ze was dronken 8)




Ik heb dus ooit een docu gezien hierover en inderdaad 98% ofzo die in de maandverband branche werken zijn mannen.

Ja en die weten ook heel goed waar ze over praten natuurlijk

:roll: :lol: :lol:




Dan hebben ze geen vrouwelijke partner zeker, anders zouden ze toch echt wel weten dat we als vrouwen toch absoluut niet lopen te juichen en te dansen met zo’n bloemen-geurendmaandverbandje.

En wie heeft er ooit bedacht dat er keihard jazekurrr de hypothekurrrrr door de ruimte geloeid moest worden :roll:

Vanochtend een artikel in de krant; om 8 uur in de ochtend was er een taxichauffeuse al stomdronken in de berm beland. Er zaten twee kinderen in de taxi. Ze reed kinderen voor het speciaal onderwijs.



In de krant stond letterlijk: “Het had veel erger af kunnen lopen. Er hadden wel 6 kinderen in de auto kunnen zitten.”



Ik heb het 3x gelezen… het stond er echt. Blijkbaar is het niet zo erg dat het er maar twee waren… :roll: