IHKV: de grote vragen des levenschs..

… Als men in een reclame voor kattenvoer zegt: ‘net zo lekker als het er uit ziet’ heeft íemand het dan geproefd? Hoe wéét men dat het lekker is??? Mijn kat van vroeger vrat de meest gore dingen hoor, dus ik geloof niet dat het feit dat katten het vreten een maatstaf is om te bepalen dat het zooo lekker is…



Hebben jullie ook wel eens van die hersenspinsels?

Jahoor, herkenbaar :wink: . Ik stoor me ook enorm aan de opdruk:nu NOG lekkerder!.. Oja?! Misschien vond ik de eerste versie al niet te vreten dus nu nog steeds niet, dombo. :x

@mamalena wrote:

Jahoor, herkenbaar :wink: . Ik stoor me ook enorm aan de opdruk:nu NOG lekkerder!.. Oja?! Misschien vond ik de eerste versie al niet te vreten dus nu nog steeds niet, dombo. :x




jaaaa die is herkenbaar :lol:

Wast nu NOG schoner/witter!



Euhhh, 't was(te) al schoon toch? Of heb je me eerst troep staan verkopen dan? :think:

Op zak ratten voer “Not tested on animals”

:lol: :lol: :lol:

Zag gisteren op een doosje eieren staan:

Allergie informatie: bevat ei



:roll: :wall:



En inderdaad… dat kattenvoer, dat is me al vaker opgevallen dat het lijkt alsof die mensen het zélf eten :sick:

Als je volgens mij pate lust dan lust je ook kattenvoer, allebei vies vind ik.



Ik heb al meerdere keren gehoord dat iemand in een dronken bui katttenvoer op een toastje had gegeten :sick: :lol: :lol:



Op het moment weet ik even niets, maar ik ben ervoor om dit topic omhoog te houden, want soms heb ik inderdaad van die dingen, maar om daar nou een toppic voor aan te maken is ook weer zoiets.



Leuk idee Marion :thumbup:

Ik vraag me wel eens af, wat voor type nu bijv die reclame heeft verzonnen van Zalando… op de nudistencamping. Dat ze staan te gillen, omdat de postbode ook zijn kleding uit moet.

Ik snap werkelijk niet wie dat nou grappig vind…



Maar goed, ik snap ook echt niet wat voor mensen ‘secret story’ volgen. Dat hou mij dus allemaal bezig :mrgreen:

@Eppo wrote:

Ik vraag me wel eens af, wat voor type nu bijv die reclame heeft verzonnen van Zalando… op de nudistencamping. Dat ze staan te gillen, omdat de postbode ook zijn kleding uit moet.

Ik snap werkelijk niet wie dat nou grappig vind…



Maar goed, ik snap ook echt niet wat voor mensen ‘secret story’ volgen. Dat hou mij dus allemaal bezig :mrgreen:




Ik zit daar ook weleens over na te denken; een groep mensen bij wie echt een lampje gaat branden wanneer ze in hun ogen een fantastische reclame bedenken.

Ik ben allergisch voor die vrouwen die in de reclame staan te dansen en blij te zijn omdat ze van dat geweldige maandverband dragen. Maandverband met een lekker luchtje en bloemetjes erop. Wat is het toch een feest om ongesteld te zijn. Kom op zeg!



Oja en van pampers laten ze keiharde sirenes horen. Daar wordt een baby niet wakker van. Nou de mijne wel hoor!

‘Vers geklopte slagroom’ die snap ik ook niet. Wat is vers geklopt? Is ‘geklopt’ ook wel eens bedorven dan?? Het is toch ‘Geklopte verse slagroom’??

@~Marion~ wrote:

‘Vers geklopte slagroom’ die snap ik ook niet. Wat is vers geklopt? Is ‘geklopt’ ook wel eens bedorven dan?? Het is toch ‘Geklopte verse slagroom’??




:lol:



Geloof dat ik dit topic wel leuk ga vinden.

@Nefarious wrote:

Op zak ratten voer “Not tested on animals”




:mrgreen:

oh ja wat ik zelf altijd zo wazig vind…



live opgenomen



Hoe wil je het dan doen?

Oeh, je hoeft maar 5 minuten reclame te kijken om je zowel kapot te lachen als te ergeren…

Leuk topic…

@~Marion~ wrote:

‘Vers geklopte slagroom’ die snap ik ook niet. Wat is vers geklopt? Is ‘geklopt’ ook wel eens bedorven dan?? Het is toch ‘Geklopte verse slagroom’??




:lol: ja dat zijn van die typische verpakkings-teksten. De Keuringsdienst van Waarde heeft ook eens een soortgelijk onderwerp gehad: over ‘verse gedroogde uitjes’ :eh:

Zo dan. Nog geen 30 seconden na mijn post weer zo’n verwonderlijk iets…

Wat beweegt een vrouw om op nationale TV openlijk jezelf aan te bieden aan een vreemde,terwijl hij eerst lekker wekenlang de tijd heeft dagenlang te daten (enz.enz.) met anderen vrouwen,om vervolgens aan het einde van de martelgang een vrouw te kiezen die HEM als hoofdprijs (a.k.a. de afgelikte boterham) mag hebben.

Doelde dus op programma’s als The Bachelor e.d.



Net als programma’s als “Help mijn man is klusser” Soms vraag ik me af hoeveel die vrouwen zelf nog in te brengen hebben. Als mijn man een klus niet snel genoeg doet,dan regel ik het zelf wel…ga er niet eerst 8 jaar op wachten.

@Drella wrote:

@~Marion~ wrote:
‘Vers geklopte slagroom’ die snap ik ook niet. Wat is vers geklopt? Is ‘geklopt’ ook wel eens bedorven dan?? Het is toch ‘Geklopte verse slagroom’??




:lol: ja dat zijn van die typische verpakkings-teksten. De Keuringsdienst van Waarde heeft ook eens een soortgelijk onderwerp gehad: over ‘verse gedroogde uitjes’ :eh:




ben idd erg benieuwd wat er nog zo vers is aan gedroogde uitjes :slight_smile:

Ik zag hier op een bord bij de snackbar staan:



“hier vers ijs”



Ja wat anders …oud ijs? Ik vind dat vers ook zo raar staan bij producten.



Maar ja, “oude kaas” vind ik dan wel weer lekker :wink: