IHKV: de grote vragen des levenschs..

Als de supermarket voor de zoveelste keer de schappen omgooit…daar sta je dan…boodschappen lijstje geschreven in volgorde van de ‘oude’ schappen opzet…voor een vliegende seconde denk je ‘ben ik in dejuiste winkel?’. Naast je staat een oud dametje met een verbouwereerd gezicht naar het brood wat ineens vooraan staat. ‘Waar zijn de appels?’

Vol goede moed begin je aan de expiditie. Je proogt de nieuwe indeling in je geheugen op te slaan.

Eenmaal thuis gekomen, met de helft van je geplande aankoop want de 7de keer dat je de verkeerde gang opliep bracht tranen in je ogen, schrijf je snel de nieuwe volgorde op.

Tegen de tijd dat je aan de nieuwe indeling gewent bent geraakt…Is het wederom verandert.

@Nefarious wrote:

Als de supermarket voor de zoveelste keer de schappen omgooit…daar sta je dan…boodschappen lijstje geschreven in volgorde van de ‘oude’ schappen opzet…voor een vliegende seconde denk je ‘ben ik in dejuiste winkel?’. Naast je staat een oud dametje met een verbouwereerd gezicht naar het brood wat ineens vooraan staat. ‘Waar zijn de appels?’

Vol goede moed begin je aan de expiditie. Je proogt de nieuwe indeling in je geheugen op te slaan.

Eenmaal thuis gekomen, met de helft van je geplande aankoop want de 7de keer dat je de verkeerde gang opliep bracht tranen in je ogen, schrijf je snel de nieuwe volgorde op.

Tegen de tijd dat je aan de nieuwe indeling gewent bent geraakt…Is het wederom verandert.

Dit is idd zoooooo irritant!!!

wist je dat die eikels dat met opzet doen? om je te vertragen en langer in de winkel te houden zodat je meer gaat kopen? Om diezelfde reden saat bij veel supermarkten de fruitafdeling vooraan, zodat je meteen bij binnenkomst je plan om even snel door de winkel te razen wel op je mooie buikje kunt schrijven en in plaats daarvan uren gaat staan worstelen met zo’n k-zakje dat niet open wil en een weegschaal die ervan uit gaat dat jij het verschil tussen een elstar en een jonagoldappel wel weet, om vervolgens in hersenloze slakkengang door de rest van de gangen te dweilen. Ik verzin dit niet.

@lena3 wrote:

wist je dat die eikels dat met opzet doen? om je te vertragen en langer in de winkel te houden zodat je meer gaat kopen? Om diezelfde reden saat bij veel supermarkten de fruitafdeling vooraan, zodat je meteen bij binnenkomst je plan om even snel door de winkel te razen wel op je mooie buikje kunt schrijven en in plaats daarvan uren gaat staan worstelen met zo’n k-zakje dat niet open wil en een weegschaal die ervan uit gaat dat jij het verschil tussen een elstar en een jonagoldappel wel weet, om vervolgens in hersenloze slakkengang door de rest van de gangen te dweilen. Ik verzin dit niet.

Yep. Helemaal waar. Want als ik de Super in ga voor shampoo, en ik sta ineens met mijn neus voor de motor-olie denk ik meteen dat ik behalve shampoo OOK motor olie nodig heb!

Of als ik regelrecht naar de tampons loop, en dat gangpad is verandert in Fruit…neem ik wel een ananas mee naar huis.

Ik snap hem hoor…Maar als ik kattenvoer moet hebben wil ik kattenvoer grijpen, en geen wasmiddel. :evil:

ja dat het bewust is weet ik, maar toch moeten ze er mee kappen :mrgreen: :wink:

@Nefarious wrote:

Of als ik regelrecht naar de tampons loop, en dat gangpad is verandert in Fruit…neem ik wel een ananas mee naar huis.

vind ik nou niet de meest handige keuze als alternatief voor een tampon hoor :lol:

Maar ga vooral door jullie, want ik kan hier heerlijk om lachen (al ken ik de ergenissen maar al te goed).

@mamaMarije wrote:

@Nefarious wrote:

vind ik nou niet de meest handige keuze als alternatief voor een tampon hoor :lol:

Maar ga vooral door jullie, want ik kan hier heerlijk om lachen (al ken ik de ergenissen maar al te goed).

Doet me denken aan het toppunt van fruit:

een banaan in je pruim peren :silenced: :mrgreen:

Waarom staat er op de verpakking van vleeswaren bij een hoekje: ‘hier openen’ terwijl het juist daar nóóit lukt de verpakking fatsoenlijk open te maken?

Of zitten er van die ‘handige’ lipjes op sommige blikjes (Zoals de knakworstjes) en trek je dat pokke lipje er altijd af…

Waarom gaf ik de magnetronmonteur laatst toch maar een hand bij het weggaan terwijl hij zijn handen kort daarvoor niet had gewassen na een toilet bezoek? (En kreeg ik daar later nóg meer spijt van toen ik een enorme rem-sporen chaos aantrof in mijn toilet)

Waarom zien diepvries pizza’s er op de verpakking overheerlijk uit en tref ik altijd zeer karig belegde, dunne, kartonnen ‘plankjes’ aan als ik die verpakking open?

@Nefarious wrote:

Het overkwam mij net :o

Ik was totaal de weg kwijt.

Marion: waarom een monteur voor een magnetron :think: :mrgreen:

Iets met garantie…

Op de doos van Felix “Tastes as good as it looks…”

Want mijn katten (of ratjes) kijken eerst goed op de verpakking hoe het eten eruit ziet, voordat ze erin happen.

Als ik chilli met rijst op MIJN bord heb, wil Ava het eten.

Als ik chilli met rijst op HAAR bord doe, moet ze er niks van hebben.

en het ‘looks’ dan ook delicious, je moet je echt beheersen 's avonds om niet nóg een pak kattenbrokjes open te trekken.

@lena3 wrote:

en het ‘looks’ dan ook delicious, je moet je echt beheersen 's avonds om niet nóg een pak kattenbrokjes open te trekken.

Zei ze met haar mond vol…

:mrgreen:

Ook zo zinnetje:

“klaar terwijl u wacht”

Als het klaar is hoef ik toch niet te wachten?

Ik heb niet het hele topic gelezen dus het kan zijn dat hij al voorbij gekomen is; “situatie gewijzigd”. Leuk als je ergens voor het eerst rijdt. Voor MIJ is de situatie dan niet gewijzigd :think: Hoe het eerst was mag je raden :wink:

'U rijdt te snel"… nee hoor, als ik precies zo hard doorsjees, dan kom ik niks te vroeg :twisted: .

Op de zolen en onderkant van de schoenen van mijn zoontje staat “walk proof” dat mag ik toch hopen ja als het gaat om schoenen.

@mallivy wrote:

Op de zolen en onderkant van de schoenen van mijn zoontje staat “walk proof” dat mag ik toch hopen ja als het gaat om schoenen.

:lol:

Das ook een goeie idd… hoe verzin je het om dat onderop een stel schoenen te zetten :lol:

Wasmiddelmerken die naast hun hoofdwasmiddel een vlekkenverwijderaar hebben, wat doet het hoofdwasmiddel dan? Blijkbaar niet de vlekken verwijderen…