Iedereen denkt dat ik een jongen krijg~!

@jacsansil wrote:

@faizaa wrote:
Hier net als bij jacsansil, mijn gevoel is altijdddd fout… ik denk een meisje, dus het wordt een jongen… :mrgreen:

Maar heb wel meisje gestemd… omdat ik toch denk dat je een meisje krijgt… Kan me bij jou idd niks anders voorstellen… :think:

oftewel fai is net zo´n slechte voorspeller als dat ik ben :lol: :lol: :lol:

jammer want het leek mij wel wat in zo´n mooi hokkie toekomstvoorspeller worden :mrgreen:

ja nou beginnen we samen een zaak… :mrgreen: zullen bakken met geld verdienen… :hand: :mrgreen:

@victoria wrote:

Neeee dames ik sms niets … ik meld het hier keurig :angel:

stomme trut… :snooty:

@faizaa wrote:

@jacsansil wrote:
@faizaa wrote:
Hier net als bij jacsansil, mijn gevoel is altijdddd fout… ik denk een meisje, dus het wordt een jongen… :mrgreen:

Maar heb wel meisje gestemd… omdat ik toch denk dat je een meisje krijgt… Kan me bij jou idd niks anders voorstellen… :think:

jammer want het leek mij wel wat in zo´n mooi hokkie toekomstvoorspeller worden :mrgreen:

ja nou beginnen we samen een zaak… :mrgreen: zullen bakken met geld verdienen… :hand: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: nouuuu we roepen we DENKEN dat u een jongen krijgt dus u krijgt een meisje dan hebben we het toch altijd goed :mrgreen:

we DENKEN dat u een lang en gelukkig leven krijgt , dus u loopt morgen onder de bus dus pas maar op :lol:

@victoria wrote:

Ik moet er om 12 uur zijn.

Loopt altijd uit … :roll: dus ik kan goed pas om 12:30 aan de beurt zijn.

Dan moet ik Sophie bij mijn moeder ophalen, even daar thee leuten en kletsen over jongen/meisje :inlove:

Dan naar huis … vriendinnen en zusje bellen en dan jullie :angel: :mrgreen:

nou zeg, ik ben toch ooooooook wel een ietsie pietsie halfje kwartje serieuze vriendinnnnnn… :hand: :hand: :hand: :hand:

kom je pas om rond 16:00 aankakken… :o :o :o

@jacsansil wrote:

@faizaa wrote:
@jacsansil wrote:
@faizaa wrote:

:lol: :lol: :lol: nouuuu we roepen we DENKEN dat u een jongen krijgt dus u krijgt een meisje dan hebben we het toch altijd goed :mrgreen:

we DENKEN dat u een lang en gelukkig leven krijgt , dus u loopt morgen onder de bus dus pas maar op :lol:

hahahahhaahahhahahahahahaa super!!! we hebben een goudmijn in handen…

Jacsansil & Fai… de omgekeerde waarzeggers :inlove:

@faizaa wrote:

nou zeg, ik ben toch ooooooook wel een ietsie pietsie halfje kwartje serieuze vriendinnnnnn… :hand: :hand: :hand: :hand:

Nee zal rond 15:00 uur zijn, hahahahha :lol:

Nieuwsgierig ding dat je er bent :lol:

Nou zeg, gooi je mij op die berg met andere kokkers… zal onthouden… wilde mijn 3e kind naar je vernoemen maar dat gaat nu niet meer gebeuren dat snap je wel… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Nou zeg, gooi je mij op die berg met andere kokkers… zal onthouden… wilde mijn 3e kind naar je vernoemen maar dat gaat nu niet meer gebeuren dat snap je wel… :mrgreen:

hahahahahhahah :lol: :lol: :lol:

Je zult balen dat je 3e kindje geen Victoria gaat heten :snooty: :naughty:

Oké zal ik voordat ik het op KOK pleur jou sms-en dan :angel: (slijm … slijm)

Nou, ik ben weer gerustgesteld… :o :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

Ik wil alvast vooooor genieten… :inlove:

haha, en Fai sms’t het weer naar mij :lol:

moeten we zoooooo lang wachten? he jakkes zeg :thumbdown: :frowning:

(en nog langer dus want zoonlief is om 15.15 vrij dus ben pas om huh 16.00 thuis waaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :roll: )

dat zal Vic vast niet erg vinden…

zolang zij het maar hier op kok kan vertellen…

denk ik… :inlove:

natuurlijk een meid :inlove: :inlove:

Ik denk ook een meisje! 8) :inlove:

Maar een jongen zou wel leuk zijn, dan kan ik met al mijn zonen ook eens inspiratie opdoen qua leuke stoere kledij (Sophie is altijd zo moooooi! :inlove: :wink: ).

Succes! :dance: :inlove: :-*

@victoria wrote:

@faizaa wrote:

Nee zal rond 15:00 uur zijn, hahahahha :lol:

Nieuwsgierig ding dat je er bent :lol:

Ja halló zeg, jij opent een topic, geilt iedereen dus van te voren op en dán zeg je dat kok als laatste aan de beurt is :evil:

Lekker ding ben je ook zeg…

Tja … ik moet prioriteiten stellen :angel:

@Cyra wrote:

tuurlijk dat mag :-* :-* en jij mag Jo sms-en en Jo mag Nellie sms-en … hahahahhah :lol:

@victoria wrote:

Preciesssssssssssss…lang leve een privé forummmmmmmmmm 8) 8) 8)

@victoria wrote:

@Cyra wrote:

tuurlijk dat mag :-* :-* en jij mag Jo sms-en en Jo mag Nellie sms-en … hahahahhah :lol:

Haha… Vic… :-* :lol:

@renzosmam wrote:

@victoria wrote:

Preciesssssssssssss…lang leve een privé forummmmmmmmmm 8) 8) 8)

:wink: