Iedereen denkt dat ik een jongen krijg~!

De meeste denken dat ik een jongetje ga krijgen :shifty:

Ze hebben daar verschillende redenen voor :lol:

1. omdat ik nu spontaan zwanger ben en dus snel zaad = jongen :mrgreen:
  2. de chinese kalender voorspelt een jongen :angel:
  3. Sas graag een viskamaraad wilt :lol:
  4. Ze mij wel willen zien hoe ik een jongen zou aankleden :shifty: :inlove:

Dus wat denken jullie?

Hopelijk kan ik morgen jullie de uitslag geven :dance:

Op zich een bakerpraatje maar ik geloof ook wel in het ‘snelle zaad’ bij Ryan kwam dat in ieder geval uit :inlove:

Wat voor gevoel heb je er zelf over?

Ik denk dat wij alleen maar meiden krijgen :inlove:

Maar ik vind mezelf dan ook echt een meiden mama :angel:

Dus zou ook echt :shock: :o staan te kijken als er een slurf te zien is :shifty: :lol:

Ik zou het voor Sas wel leuk vinden, terwijl hij ook echt een meiden papa is :think:

Heeft laatst voor Sophie een mooie kralenketting gemaakt … staat op K3 mee te dansen en te zingen :dance: :mrgreen: :inlove:

Ik vind het persoonlijk altijd onzin…

Een meisje ontneemt je schoonheid bij de zwangerschap,

Ronde buik spitse buik is zus en zo…

Geloof daar allemaal niet in.

Hihi, dat had ik dus toen ik zwanger raakte van Nina, ik vond mezelf een echte jongens mama :mrgreen:

Tot twee weken voor de echo was ik er van overtuigd dat het een jongen was en inééns sloeg dat gevoel om…Ik maar tegen die echoscopist…waar is het piemeltje nou? Ik zie helemaal geen piemeltje :lol:

En nu kan ik zóóó genieten van haar, ze is ook een echte tuttebel, kamt haar haartjes en de mijne ook als ze de kans krijgt :inlove:

ik was bij fenna er van overtuigd dat ik een jochie zou krijgen… helaas niet tezien op 20 weken echo, maar droeg het zo anders, en had veel meer kwaaltjes… maar het werd een meisje :inlove:

mijn gevoel bij jou zegt een jochie

ik denk meisje… :-*

ga je het hier verklappen victoria? :pray: :pray: :pray: :inlove:

ik denk een meisie maar heb het aaaaltijd fout dus het word inderdaad een jongen :lol:

een derde meid natuurlijk! :lol:

Ik hoop echt dat het iig geen preuts kindje is en met de beentjes tegen elkaar aanzit!!! IK WIL HET OOK WETEN!!! :lol:

Als ik aan jou denk dan denk ik aan dochters :inlove:

Als zou een jochie natuurlijk ook wel zijn weg vinden bij jullie!

Bij jongetjes is het meestal wel te zien, bij Mirthe zagen ze het bij mij ook met 18 weken.

Dus voor jou (en ons) hoop ik dat je morgen los kan met shoppen :inlove:

Ik denk tóch een jongen…

Heb getwijfeld…

Maar aangezien mijn ‘voorspelling’ uit is gekomen dat je spontaan zwanger zou raken…denk ik tóch dat mijn 1e gevoel dan ook waar moet zijn…een jongen dus…

Ben wel ontzettend nieuwsgierig!! :angel:

Ik vond mijzelf een meisjesmama en nu krijgen we een jongen! :? :lol:

Ik ben echt heel benieuwd wat je krijgt…

(Overigens zei iedereen ook bij mij dat het een jongen werd nu. Hebben ze toch gelijk gekregen! :mrgreen:)

Wat is de hartslag van de kleine frummel? Als ie rond de 160 zit denk ik een meisje, zit ie rond de 150 dan wordt het een jongen. In elk geval, zo klopte het bij ons en kennissen van ons die een jongen en een meisje hebben.

ik zeg ook een jongetje… hihi

Hier net als bij jacsansil, mijn gevoel is altijdddd fout… ik denk een meisje, dus het wordt een jongen… :mrgreen:

Maar heb wel meisje gestemd… omdat ik toch denk dat je een meisje krijgt… Kan me bij jou idd niks anders voorstellen… :think:

Ik denk een meid waarom weet ik niet en ik heb het meestal verkeerd :lol:

Nee, ik denk toch echt dat het weer een meid is :inlove:

Ik denk een meid maar ik stem jongen 8) .

Jongens zijn ook echt heel leuk! :dance:

Echt een jongen! En dan met de reden dat het voor alle andere jongensmama’s heel handig is om te leren hoe jij een jongen weet aan te kleden. Want geloof me, tis lastig! Alles heeft per definitie strepen, polokraagjes of foute prints. :?

Dus jouw taak deze keer om in te speuren in jongenskleding land, merken en adressen te verzamelen en deze aan ons door te geven! :angel:

ik denk ook dat je een jongen gaat krijgen :mrgreen: